Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Różnice w kolektorach wydechowych F20B3 - F20Z1

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 knuttek

knuttek
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:F22
  • Wersja:2.2i
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CB8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:17, 25.08.2010

Oki - żeby rozstrzygnąć spory podjadę sobie chyba do sklepu i porównam uszczelki.
Co do zdjęć, to u mnie jest coś takiego mniej więcej:
http://allegro.pl/ko...1187151410.html
a knuttek, piszesz o czymś takim?
http://allegro.pl/ko...1194598991.html

Czyli u mnie już coś było grzebane?


no jesli masz żeliwo to coś dziwnie... standardowo był 4-2-1 stalowy, ale z równym rozstawem...
może "po lifcie" się coś zmieniło...

Jak zamontujesz kolektor z F22B5 lub B3 do F20Z1 to ładnie przeproszę i jeszcze postawię Ci karton wódki ;-) Z F18 też nie podejdzie.

cóż, nie postawisz, za bardzo polazłem w pewne mylne przekonanie
więc wszem i wobec ODSZCZEKUJĘ - masz rację BYŁY 2 rodzaje głowic :roll:
  • 0

#17 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:53, 25.08.2010

cóż, nie postawisz, za bardzo polazłem w pewne mylne przekonanie
więc wszem i wobec ODSZCZEKUJĘ - masz rację BYŁY 2 rodzaje głowic :roll:


Spoko, człowiek uczy się całe życie :-) Kiedyś też tak myślałem ale kumpel prosił mnie o montaż 4-2-1 w CD7. Dobrze, że spojrzałem pod osłonę termiczną bo kazał bym mu zamówić taki sam kolektor jak do mojego F20Z1 :-P
  • 0

#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:36, 27.08.2010

Posiedziałem trochę i rozeznałem temat.
Silniki
F20B3 - V gen Aerodeck
F22B - V gen Aerodeck
F22B1 nadwozia CE CF
F23Z5 VII gen CG
F23A Aerodeck VII gen
F23A3 VII gen CL 4 , CH
F23Z5 VII gen CL 4 , CH
F20B5 VII gen coupe

mają te same uszczelki głowica - kolektor.
Teraz tylko pozostaje sprawdzić, czy kolektory mają takie same, bo różnie może być.

Jak można by prosić na PW numery VIN aut z podanymi silnikami to znacznie ułatwiło by mi sprawę rozpoznania tematu.
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:42, 27.08.2010

Nie wytlumaczylem od razu sory. silniki seri F20/F22 wszystkie maja takie same kanaly DOLOTOWE, wydechowe sa identyczne w silnikach f20ax/f22ax z tym ze w silnikach f22a3 kolektory byly rurowe 4-2-1 a w silnikach f20a4 byly 4-2-1 tylko zeliwne klocki odlewane ;-) silnika f20az/f22ax maja rozstaw wydechu symetryczny o o o o, zas silniki f20bx/f22bx maja srodkowe otwory zblizone do siebie o tak 0 00 0 :-) chyba wszystko jasne :lol:
  • 0

#20 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:11, 27.08.2010

F23Z5 były i póki co są w VI gen CL3 (sedan) i CL4 (liftback)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#21 Nipto

Nipto
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Poznań-Kiekrz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:124
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 27.08.2010

silnika f20az/f22ax maja rozstaw wydechu symetryczny o o o o, zas silniki f20bx/f22bx maja srodkowe otwory zblizone do siebie o tak 0 00 0 :-) chyba wszystko jasne :lol:


Lepiej bym tego nie wyjaśnił :-) Rysunek techniczny, wypas :mrgreen:
  • 0

#22 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:15, 29.08.2010

F23Z5 były i póki co są w VI gen CL3 (sedan) i CL4 (liftback)

Możliwe - moje wypociny robiłem na podstawie katalogu Intercarsu a tam generacje są poprzestawiane.
  • 0

#23 SebaTM

SebaTM
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 12.08.2012

Sory za odgrzewanie, ale widzę że koledzy dobrze w temacie siedzą. Mam silnik f20z1 i chce zmienić kolektor na 4-2-1. Wiem że pasuje od f22a3 i jest rurowy. Mam okazje kupić taki od h23a2 z portkami za dobrą kasę. Teraz moje pytanie, czy warto taki zakładać bo co prawda 4-2-1, ale to żeliwny kloc. Chce żeby było na + pod maską 8-) Ewętualnie od jakiego silnika by jeszcze pod pasował. Na forum niema za dużo na temat modów mojego silnika.
  • 0
Moja fura ..:: KLIK ::..

#24 piciu81

piciu81
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CC1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 17.10.2016

odświeżę, jak kolega wyżej, jaki kolektor podejdzie do f20z1 coby kapkę wyskrobać, bo i tak mam cały wydech do roboty to bym na tip top zrobił razem z kolektorem.
  • 0
Accord soon....





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq