XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
CA5 i miękki pedał hamulca
#1
Napisano 17:33, 19.08.2010
Mam problem jak w temacie.
Kompletnie zregenerowany układ hamulcowy (tarcze, klocki, pompa hamulcowa, zaciski).
Nie idzie zablokować kół podczas hamowania, pomimo ze pedał jest w podłodze. Układ odpowietrzony w 100%.
Jak myślicie może winę ponosić pompa ABS?
Strach jest jeździć bo można kapliczke zaliczyć
Przed zabiegami wymiany było to samo.
LiczÄ™ na pomoc.
#2
Napisano 21:19, 19.08.2010
Na zgaszonym silniki jak kilka razy naciśniesz pedał to jest on twardy jak skała czy wpada w podłoge?
Przewody hamulcowe są drożne? może warto wymienić elastyczne przewody przy zaciskach
Zaciski zregenerowane jak rozumiem?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 21:23, 19.08.2010
Na zgaszonym jest twardy ALE jednak da się go wcisnąć.
Mam tez megankę i clio i tam jak napompuję pedał na zgaszonym silniku to nie ma bata twardy jak skała.
Przewody do zacisków drożne.
Wymienię przewody elastyczne. w końcu mają już swoje 23 lata
#4
Napisano 16:04, 22.08.2010
Jeśli regenerowałeś, to sam wymieniałeś uszczelniacze, czy ktoś to robił?
#5
Napisano 17:45, 22.08.2010
A jakiÅ› kruczek jest w temacie?
Kupił bym nową ale lipa z dostępnością
#6
Napisano 18:57, 22.08.2010
#7
Napisano 20:52, 22.08.2010
#8
Napisano 18:47, 23.08.2010
Właśnie o to codzi - jeśli nie jest zużyta. Jeśli jest, to są 2 możliwości:kruczków raczej nie ma - trzeba tylko uważać aby nie zapowietrzyć pompy ABS lub odpowietrzyć ją, jeśli uległa zapowietrzeniu oraz trzeba mieć pewność, że regeneracja pompy hamulcowej za pomocą nowych uszczelek ma sens wtedy, gdy nie jest za bardzo zużyta
1 - wycieka na zewnątrz, ale to łatwo zauważyć
2 - przecieka między sekcjami. Wtedy żeby to sprawdzić, trzeba zaślepić wyjścia i wcisnąć pedał. Jeśli opadnie, to masz nieszczelność między sekcjami.
#9
Napisano 21:01, 23.08.2010
Jadę z zapiętym biegiem i zaczynam hamować. Pedał hamulca trzymam równo. Wrzucam na luz, a pedał lekko rożnie. Tak jak by coś z serwem było.
Ale co? Hmmmm...
Chyba jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
Pompa po odkręceniu przewodów z dwóch sekcji "rzyga" jak szalona.
#10
Napisano 09:26, 24.08.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych