Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z maglownicą!!! Potzrebuję Waszej pomocy!!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 08.08.2010

Witam serdecznie!!! Szukałem takich objawów na forum ale nie znalazłem więc piszę nowy temat.
Wszystko u mnie w zawieszeniu było na Tip Top, aż tu nagle wjechałem w zupełnie niewidoczną wyrwę i zaczęła ciężko chodzić kierownica. Rozpiąłem drążki kierownicze i niestety to magiel tak ciężko zaczął pracować. Nie wiem co dalej zrobić z tematem bo za tydzień jadę na urlop i nie jestem pewny swojego auta. (a jadę z małym dzieckiem więc odpowiedzialność większa). Autko prowadzi się ok, nie pływa. Tylko kierownica nie wraca do końca. Czy możecie mi pomóc w tym temacie?? Może ktoś z Was miał taką przypadłość.

Może ktoś ma namiary na jakąś używaną maglownicę w dobry stanie?? Wymieniłbym i po problemie. Będę szukał gdzie się da. Może tez mi pomożecie???

jeszcze jedno pytanko czy w tych autkach były montowane takie same maglownice?? Chodzi mi przed i po lifcie??

Liczę na Waszą pomoc!!!

Pozdrawiam.

(HA 1.8 iS - 1999 rok)
  • 0

#2 telko

telko
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:warmińsko-mazurskie\Kentaki ;-)
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:134
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 08.08.2010

Sprawdź czy nie pękła obudowa przekładni.. Niestety po trafieniu skręconym kołem przeszkody tak się u mnie zdarzyło... Mechanik kupił używaną. Na necie poszukaj, bo też je naprawiają tzn, regenerują.
  • 0

#3 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 04:02, 09.08.2010

myślę, że powinieneś poczytać temat o regeneracji maglownicy jeżeli jestes zdecydowany kupic uzywke niewiadomego stanu technicznego http://www.accordklu...er=asc&start=15
  • 0

#4 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:54, 09.08.2010

Myślę, że skoro stało się tak po porządnym "gongu" to raczej nie będzie to się kwalifikować do regeneracji - coś się skrzywiło, pękło itp. W takiej sytuacji to ja bym chyba jednak kupił używkę i przed założeniem dał ją do zakładu do sprawdzenia i ew. od razu regeneracji. I tak wyjdzie dużo taniej niż nowa.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq