Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Przebiegi na LPG

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gnyk

Gnyk
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:50, 02.06.2024

Witam zwracam się pytaniem do użytkowników accordów 8 generacji z silnikiem 2.0 odnośnie przebiegów na instalacji LPG. Sam jestem użytkownikiem i na instalacji mam już przejechane ponad 90tys, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad żywotnością silników a więc proszę o opinie osób które nakręciły 100tys i więcej ciekaw jestem tych max wyników
  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6445 postów
  • Skąd:.
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 373
Wzorowa

Napisano 11:53, 02.06.2024

A co to za pytanie, żywotność silników przy zasilaniu lpg?? Może być 10 albo 200 tysięcy. Temat rzeka i bez sensu, bo skąd będziesz miał pewność że to lpg przyczyniło się do awarii? a nie na przykład zaniedbania poprzedniego właściciela gdy jeszcze lpg nie było?

Pytanie powinno brzmieć co ile olej zmieniany, zawory regulowane, jaka instalacja, co ile serwisowane lpg, w jakich warunkach użytkowany itd. Sprawny silnik ze sprawną instalacją to i 300 tysięcy zrobi. Finalnie awarie silników z lpg najczęściej winni są użytkownicy, którzy zapominają o jeździe już na bp, w zbiorniku dziesięć litrów i tyle, tak samo serwis instalacji... Jeździ to jeździ, a potem dziury w tłokach i całe oszczędzanie się skończyło.


Podanie przebiegu na lpg bez napraw instalacji to już ciekawszy temat, bo jakość wtrysków czy reduktorów też potrafi być różna obecnie.
Coraz więcej też ludzi montuje rodzime instalacje a nie Włoskie które łatwiej i taniej serwisować można.
  • 0

Accord VI QP F23

Accord VI QP J30

Accord VII N22

Civic IX FK2 Tourer R18Z4 

Accord VIII CU1 R20A3

 

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2659 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:39, 02.06.2024

https://www.otomoto....zE3NjMuMC4wLjA.

Tu jest honda legend gdzie przy 322 000km  coś się stało z silnikiem ale czy powodem było lpg to nie wiadomo. 

 


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3084 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 47
Super

Napisano 14:22, 02.06.2024

Pytanie powinno dotyczyć żywotności wtryskiwaczy LPG a nie silników.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1702 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 17:19, 02.06.2024

pablo.see do tych wtrysków myślę, że można reduktory dorzucić, też z ich jakością różnie bywa...


  • 0

#6 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 175 postów
  • Skąd:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:37, 05.06.2024

Ja swoją w kombi 2.0 w automacie kupiłem z przebiegiem ~289Kkm, od razu założyłem LPG (STAG 4 w krakowie u Piotrka Ficka). Od tamtej pory zrobiłem jakieś 40Kkm, raz regulowałem zawory, olej zmieniam co ~9-10Kkm, przegląd gazu i wymiana filtrów raz w roku

 

Auto jeździło głównie trasy (we flocie), teraz się szykuje wyjazd nad morze, czasem jeździ po mieście (ale najcześciej staram się tego unikać, bo czasem 2x szybciej jest komunikacją miejską niż autem). Ponoć te R20 wytrzymują (rozrząd) 500kkm+


  • 0

#7 Mateusz Byczek

Mateusz Byczek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:13, 06.06.2024

2,4 - 620k km (połowa tego na LPG)


Użytkownik Mateusz Byczek edytował ten post 00:14, 06.06.2024

  • 0

#8 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:10, 17.06.2024

2,4 - 280k km (100k na LPG). Po 80.000 wymiana wtryskiwaczy.


  • 0

#9 billllly

billllly
  • Klubowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Kraków, Dobczyce
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD VIII
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:24, 17.03.2025

2,4 - 620k km (połowa tego na LPG)


Wow piękny przebieg, fajno było by poznać historię napraw, przynajmniej z grubsza.
  • 0

#10 Mateusz Byczek

Mateusz Byczek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:39, 16.04.2025

Wow piękny przebieg, fajno było by poznać historię napraw, przynajmniej z grubsza.

 

poza wymianą wycierających się wałków wydechowych i zmianie rozrządu nic nie robione... obecnie 685k km. Standardowo wymiana oleju filtrów i regulacja zaworów


Użytkownik Mateusz Byczek edytował ten post 00:40, 16.04.2025

  • 0

#11 billllly

billllly
  • Klubowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Kraków, Dobczyce
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD VIII
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 16.04.2025

Zastanawiam się właśnie nad zmianą panewek tak dla świętego spokoju, czytałem na forum i rozmawiałem z mechanikami zalecają zmianę ok 200 tyś ale tylko na ori.
U ciebie szacunek fajna sztuka się trafila że tyle wytrzymała, na forum jesteś chyba rekordzistą.
  • 0

#12 Mateusz Byczek

Mateusz Byczek
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:12, 22.04.2025

Zastanawiam się właśnie nad zmianą panewek tak dla świętego spokoju, czytałem na forum i rozmawiałem z mechanikami zalecają zmianę ok 200 tyś ale tylko na ori.
U ciebie szacunek fajna sztuka się trafila że tyle wytrzymała, na forum jesteś chyba rekordzistą.

 

odpukać na razie ma się wszystko dobrze i planuje dobić do 1 mln km :) znany tu na forum Wiesiek serwisuje furę dlatego dalej jeździ i nikt nie wierzy w ten przebieg


  • 0

#13 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 809 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:38, 22.05.2025

odpukać na razie ma się wszystko dobrze i planuje dobić do 1 mln km :) znany tu na forum Wiesiek serwisuje furę dlatego dalej jeździ i nikt nie wierzy w ten przebieg

Dobry plan, dokumentuj serwisy to może nową Hondę dostaniesz za free tak jak ten facet w USA, co dobił Acco IV gen do miliona mil.


  • 0

#14 m3ntor

m3ntor
  • Młodszy Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 15.06.2025

Ja na gazie przejechałem ponad 200kkm na chwilę obecną (montaż przy 232000, obecnie 436000). Silnik 2.4, 2009 rok. Luzy co ~15-20kkm, zależnie jak silnik pracował (czasami po 15kkm korekta była minimalna, stąd interwały zależne od tego co się dzieje, zwykle jak zaczyna dłużej kręcić, więc wtedy regulacja luzu wjeżdża).

 

Zero jakichkolwiek problemów poza tym że komputer LPG gubił masę przez zasyfiona klemę masy przy akumulatorze.

 

Przebiegi autostradowe, 2X400 km tygodniowo + jakaś drobnica lokalna.

 

Edit: przez te 7 lat jedyne co zauważyłem to wzrost konsumpcji amsoila 5w30 z ok litra na 10000 do lekko ponad półtora litra. Spalanie LPG 8,5-9,5 (jeżdżę 110-120 kmh z tempomatem).


Użytkownik m3ntor edytował ten post 19:53, 15.06.2025

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq