Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Problem z cylindrem - nierówna praca silnika

VIII 2.0 ACCORD r20a3

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CoverMe

CoverMe
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:01, 30.01.2024

Cześć,

Posiadam Hondę Accord VIII CW2 2009 2.0 benz + lpg

W zasadzie to mam kilka problemów po za silnikiem, zacznijmy od początku:

  1. Od ok. roku raz na jakiś czas odcina mi zasilanie , tj. wszystko działa np. miesiąc/dwa i nagle na kilka min tracę zasilanie w trakcie postoju -  nie działa centralny, radio, nic przez kilka min, po chwili problem znika, samochód odpala bez problemu itp. (sprawdzałem klemy aku, ładowanie aku, alternator - brak pkt zaczepienia, problem również jest niezależny od warunków atmosferycznych),
  2. od tygodnia wyskakuje mi błąd P0359 Ignition Coil I Primary/Secondary Circuit Malfunction, ( sprawdziłem rezystancję cewek i tutaj nie widzę problemu, świece suche, wymieniane ok 8 miesięcy temu ) tutaj zastanawia mnie bardziej oznaczenie cewki "I" nie mogę doszukać się której dotyczy błąd bo wszystkie info które znalazłem wskazują na to że w tym silniku oznaczenia cewek są od A do D.
  3. błąd P0303 Cylinder 3 Misfire Detected - czytałem że cylindry liczy się od rozrządu, ale proszę o potwierdzenie tej informacji, zakładam że jest to błąd związany z pkt 2. po skasowaniu błędu problem się nie pojawił ponownie,
  4. błąd P0441 Evaporative Emission Control System Incorrect Purge Flow tutaj nie mam za bardzo pomysłu.

Macie jakieś doświadczenie z tymi błędami, czy problem z odcinaniem zasilania może łączyć się z pozostałymi ?

(tak potrafię googlować, ale znajduję sprzeczne informacje, dlatego zdecydowałem się prosić o wsparcie doświadczonych kolegów )

 


  • 0

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:38, 30.01.2024

Brak zasilania powoduje, że musisz odkodować radio ?

Jeśli tak to nadal obstawiamy sprawy z akumulatorem. Od tego co najłatwiej zrobić - dołożyłbym (na początek) dodatkowy przewód masowy, albo  wymienił  ten co masz na nowy.


  • 0

#3 CoverMe

CoverMe
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 31.01.2024

Zauważyłem ciekawą rzecz - w sumie zalałem 1 raz E10 i od tego momentu wystąpiły problemy z silnikiem, dziś w trakcie jazdy skończył mi się gaz i po przełączeniu na benzynę momentalnie wyskoczył check engine, straciłem moc i nie mogłem dalej jechać,  błąd : P0441 Evaporative Emission Control System Incorrect Purge Flow oraz P0303 Cylinder 3 Misfire Detected


Użytkownik CoverMe edytował ten post 18:56, 31.01.2024

  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:19, 01.02.2024

P0441 problem z EVAP czyli odpowietrzenie zbiornika. Przy silniku powinien być taki elektrozaworek. Albo jest nie podłączony albo uszkodzony. P0303 to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Kiedy były regulowane zawory? Skoro świece suche to nie dostaje paliwa. Sprawdź wiązki i same wtryskiwacze PB i LPG
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, 2.0, ACCORD, r20a3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq