Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ustawienie zapłonu IX gen.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 hororus

hororus
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:3.5
  • Wersja:touring
  • KM:278
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 02.11.2023

Witam serdecznie.
Jakiś czas temu miałem tzw. zdarzenie drogowe moją Hondą. Przy próbie ominięcia zwierzęcia wpadłem w poślizg i przejechałem się po poboczu. Kwestia taka, że to norweskie pobocze i do płaskich nie należy, ale do rzeczy. Załatwiłem lawetę i odholowałem pojazd do jednego z największych dealerów używanych i licytowanych aut z USA w Tychach. Chłopaki mają swój warsztat, lakiernię i ogólnie ogarniają tematy bardzo dobrze. Hondą, oprócz zniszczeń elementów plastikowych, straciła między innymi miskę olejową. Chłopaki z warsztatu stwierdzili, że zanim zaczną cokolwiek robić muszą najpierw zainstalować tę miskę i sprawdzić czy silnik się nie zatarł. Po wielu miesiącach udało się miskę zdobyć, zamontować, zalać olejem i... tu zaczęły się schody. Auto kręci bez kłopotu, ale ni huhu nie chce zaskoczyć. Po przeanalizowaniu wszystkich opcji mechanicy doszli do wniosku, że to kwestia zapłonu, który jest przestawiony. Świeca ma opóźnienie 2s. Kwestia jest taka, że wszyscy mądrzy którzy próbowali to ustawić, polegli w chwale. I tu zwracam się z pytaniem do Was czy znacie typów dla których to jest bułka z masłem? Silnik V6 3,5L ten sam co w Legendach. Nie ukrywam, że zależy mi na czasie bo zaraz minie rok jak auto jest wyłączone z ruchu. Dzięki za wszelaka pomoc.

Użytkownik hororus edytował ten post 10:32, 02.11.2023

  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:55, 02.11.2023

To raczej nie kwestia ustawienia zapłonu tylko pewno trigger na wale korbowym dostał w łeb i cpwk przekazuję błędne dane
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 hororus

hororus
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:3.5
  • Wersja:touring
  • KM:278
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:18, 02.11.2023

Nic mi to mówi, ale dzięki za sugestie. Przekażę to zainteresowanym.
  • 0

#4 hororus

hororus
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:3.5
  • Wersja:touring
  • KM:278
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:00, 02.11.2023

Właśnie dostałem informację, że to było sprawdzane i nie wykazuje żadnych błędów także chyba jednak pozostaje to o czym pisałem 🤔
  • 0

#5 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:53, 02.11.2023

Błędów zgłaszać nie musi. Mapa sama z siebie się nie przestawia. Ciekawi mnie teoria, że iskra pojawia się o 2 sek za późno.

Rozrząd rozumiem, że sprawdzony? Paliwo pojawia się na wtryskach?

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 12:56, 02.11.2023

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#6 hororus

hororus
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:3.5
  • Wersja:touring
  • KM:278
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 02.11.2023

Co sugerujesz żebym przekazał mechanikom? Oni mi powiedzieli tylko to co już napisałem, że czujnik błędów nie wykazał 🤔 Rozrząd ok, bena jest.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq