Jakiś czas temu miałem tzw. zdarzenie drogowe moją Hondą. Przy próbie ominięcia zwierzęcia wpadłem w poślizg i przejechałem się po poboczu. Kwestia taka, że to norweskie pobocze i do płaskich nie należy, ale do rzeczy. Załatwiłem lawetę i odholowałem pojazd do jednego z największych dealerów używanych i licytowanych aut z USA w Tychach. Chłopaki mają swój warsztat, lakiernię i ogólnie ogarniają tematy bardzo dobrze. Hondą, oprócz zniszczeń elementów plastikowych, straciła między innymi miskę olejową. Chłopaki z warsztatu stwierdzili, że zanim zaczną cokolwiek robić muszą najpierw zainstalować tę miskę i sprawdzić czy silnik się nie zatarł. Po wielu miesiącach udało się miskę zdobyć, zamontować, zalać olejem i... tu zaczęły się schody. Auto kręci bez kłopotu, ale ni huhu nie chce zaskoczyć. Po przeanalizowaniu wszystkich opcji mechanicy doszli do wniosku, że to kwestia zapłonu, który jest przestawiony. Świeca ma opóźnienie 2s. Kwestia jest taka, że wszyscy mądrzy którzy próbowali to ustawić, polegli w chwale. I tu zwracam się z pytaniem do Was czy znacie typów dla których to jest bułka z masłem? Silnik V6 3,5L ten sam co w Legendach. Nie ukrywam, że zależy mi na czasie bo zaraz minie rok jak auto jest wyłączone z ruchu. Dzięki za wszelaka pomoc.
Użytkownik hororus edytował ten post 10:32, 02.11.2023