Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord VIII 2,2 i-dtec brzydko zapala

VIII problem z zapalaniem wtryski

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,042 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano dziś, 09:10

Przeczytałeś ten temat w ogóle i linki które dałem? Filtr paliwa jakiej firmy?
Świece jeszcze pomierz, a dokładnie ich oporność bo też odpowiadają za czas nagrzewania się silnika i jego prace na zimnym (nie tylko do rozruchu)
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#17 MorganPTP

MorganPTP
  • Klubowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 14:31

Filtr paliwa bosch. Nie uważam żeby był zły. Najdroższy z IC wziąłem
Świec nie mierzyłem ale na zimno, gdy na dworzu jest 5 stopni lub mniej pali zajebiście. Tylko jak się zrobi ciepło to już nie wskakuje równo.

a patrzyłeś jakie wskazania mają czujniki temperatury, ciśnienie paliwa w szynie podczas rozruchu?

Nie patrzyłem. Rozumiem że trzeba komputer podpiąć ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, problem z zapalaniem, wtryski

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq