XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gleba w V genie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:06, 30.07.2010
#2
Napisano 20:17, 30.07.2010
Generalnie zasada: im niżej tym twardziej, sprawdza się w praktyce.
Trzeba umieć znaleźć "złoty środek".
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#3
Napisano 20:43, 30.07.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#4
Napisano 21:26, 30.07.2010
Prawda jest taka, że wszystko zależy od samochodu. W jednym obniży się 30mm, a w drugim 50mm. De facto, dużo zależy od amortyzatorów. Sprężyny progresywne sprawią właśnie, że im niżej, tym twardziej.
Jeśli chodzi o polskie drogi, to obniżanie jest zawsze ryzykiem (sam jeszcze tego nie zrobiłem - kwestia czasu), ale wychodzę z założenia, że będzie lepiej i da się zrobić bezpiecznie "mexican style"
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#5
Napisano 22:43, 30.07.2010
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:41, 31.07.2010
[ Dodano: 2010-08-02, 03:07 ]
A tak aprpop tej gleby to jakiej firmy byście sprężyny polecali do tego zabiegu
#7
Napisano 23:04, 02.08.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:26, 08.08.2010
#9
Napisano 21:16, 08.08.2010
z wysoksocia Ci nie pomoge musisz sobie zmierzyc ile masz miedzy nadkolem a kolem ewentualnie jaki jest przeswit zeby nic nie urwac (aha nie sugeruj sie wysokoscia progu a najlepiej miska olejowa u mnie jest ona na wysokosci kol przednich ale niesety nie progi zwalniajace sa u nas problemem a koleiny ostatnio jadac do lodzi balem sie wjechac na prawy pas bo wydawalo mi sie ze zaraz przytre. jak chcesz miekko to eibach:) a jak twardo to szczerze mowiac cokolwiek dasz bedzie twardo:D
#10
Napisano 22:54, 17.08.2010
#11
Napisano 23:45, 17.08.2010
www.mkmlawyers.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych