Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Gleba w V genie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:06, 30.07.2010

Witam. Jak wiadomo kazdemu Acco to bardzo wygodne i komfortowe autko! O ile centow najlepiej obnizyc zawieszenie zeby nie stracic za duzo na komforcie?? Pozdrawiam
  • 0

#2 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:17, 30.07.2010

do 40mm, ale i tak wszystko zależy od użytych amortyzatorów i sprężyn.

Generalnie zasada: im niżej tym twardziej, sprawdza się w praktyce.
Trzeba umieć znaleźć "złoty środek".
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#3 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:43, 30.07.2010

40mm to bym się nie odważył szczerze mówiąc, ale wyboru zbyt wielkiego nie ma, średnio jest -35/-30mm i koniec, no chyba, że planujesz cały zestaw z regulowaną wysokością i ustawić na jakieś -20mm
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:26, 30.07.2010

do 40 mm napisałem :mrgreen:
Prawda jest taka, że wszystko zależy od samochodu. W jednym obniży się 30mm, a w drugim 50mm. De facto, dużo zależy od amortyzatorów. Sprężyny progresywne sprawią właśnie, że im niżej, tym twardziej.

Jeśli chodzi o polskie drogi, to obniżanie jest zawsze ryzykiem (sam jeszcze tego nie zrobiłem - kwestia czasu), ale wychodzę z założenia, że będzie lepiej i da się zrobić bezpiecznie "mexican style" ;-)
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#5 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:43, 30.07.2010

w moim coupe mam -40 przód tył -35 chyba i moim zdaniem to jest optymalna wersja, pieknie wyglada trzyma sie drogi a arazem przy ojej drodze do domu niżej juz bbyłby problem przejechac
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:41, 31.07.2010

Dzieki za pomoc jeszcze przemysle o ile go spuscic :D pozdrawiam :-D

[ Dodano: 2010-08-02, 03:07 ]
A tak aprpop tej gleby to jakiej firmy byście sprężyny polecali do tego zabiegu :?:
  • 0

#7 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:04, 02.08.2010

ja miałęm o tyle z głowy, że udało mi się dorwać oryginalny pakiet by Honda ;-)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:26, 08.08.2010

od 30mm do 40mm max, im mniejszy skok amortyzatora tym twardziej, zależy też od twardości sprężyn. Jeśli chcesz zachować komfort jazdy i obniżyć auto, przytnij seryjne sprężyny, które są miekkie, co się z tym wiążę, komfort :D żarcik !
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:16, 08.08.2010

zadnych sprezyn nie obcinaj! co do twardosci to w wiekszosci tj okolo 90% decyduja o tym sprezyny a nie samortyzatory jednak sportowe maja wieksza kompresje a co za tym idzie na szybkich dziurach wolniej nie pozwalaja sie tak mocno ugiac jak te o duzym skoku.

z wysoksocia Ci nie pomoge musisz sobie zmierzyc ile masz miedzy nadkolem a kolem ewentualnie jaki jest przeswit zeby nic nie urwac (aha nie sugeruj sie wysokoscia progu a najlepiej miska olejowa u mnie jest ona na wysokosci kol przednich ale niesety nie progi zwalniajace sa u nas problemem a koleiny ostatnio jadac do lodzi balem sie wjechac na prawy pas bo wydawalo mi sie ze zaraz przytre. jak chcesz miekko to eibach:) a jak twardo to szczerze mowiac cokolwiek dasz bedzie twardo:D
  • 0

#10 agloco

agloco
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:świętokrzyskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:54, 17.08.2010

ja mam H&R niebieskie - to są chyba - 40 (nie wiem dokładnie bo już były kiedy kupiłem auto) do tego załozyłem amortyzatory KAYABA i super trzyma się drogi. Można wchodzić w bardzo ostre zakręty jadąc z dużą prędkością i jest bezpiecznie. Jednak przy takim obniżeniu wystarczy że trochę koła nie będą dopompowane i trze o progi zwalniające.
  • 0

#11 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:45, 17.08.2010

byl juz watek o obnizaniu furacza moze to było o VI gen ale znajdziesz tam to co ci potrzeba
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq