Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Mapping silnika diesla


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#31 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:38, 22.10.2010

logicsys, nie, facet rozklada rece jesli chodzi o sprzeglo do i-ctdi. Skads wiem, nie pamietam skad, ze proby byly, ale nie wyszlo to tak jak powinno.

Moze cos sie zmienilo, nie wiem. W kazdym razie ostatnie info jakie mam to takie, ze Radzikowski tez polegl.

Jest tam na stronie taka adnotacja "Proszę pamiętać że nie wszystkie dociski możemy przerobić ze względu na ich budowę".
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#32 pavlo-tg

pavlo-tg
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Były sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:49, 23.10.2010

pavlo-tg, Przejrzyj raz jeszcze wykres, to znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie, czy rzeczywiście "nie jedzie" ;-)

A poza tym, to diesel. Walnięcie jest krótko, ale mocno.


Pełna zgoda co do "mocno", broń Boże nie mówię, że to co wkleił alanek to słaby wynik... ale im bardziej płaski masz wykres momentu tym lepiej. A to że tutaj moment spada na łeb na szyję sprawia, że moc maksymalna jest przy 3250rpm. I to nie jest prawidłowa charakterystyka silnika.
  • 0
Vectra A C18NZ...była ;(
Nexia G15MF...była ;(
Accord CB3 F20A5 był ;(
Civic EG5 D16Z6
BMW E36 M52B25
BMW E39 M52B28

#33 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:48, 23.10.2010

A to że tutaj moment spada na łeb na szyję


Dlatego wcześniej napisałem:

Jak to w klekocie, szybko i wysoko, ale przez chwilę. Szkoda, że nie jest bardziej liniowy...



;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq