XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Mapping silnika diesla
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:38, 26.07.2010
Moze znajdzie sie ktos kto mi pomoze. Wiem ze moge ciagnac wiecej mocy z tego silkika diesla 2.2. Czytałem ze do 197 max. Moje pytanie brzmi. Do ilu moge go podciagnac zeby nie nadwyrezyc za bardzo silnika?
Powiem tez ze ten mechNik ma Od nowosci BMW 525 d ktora miała na wyjściu 150 KM a podciagnal ja w ten sam sposób do 220KM. prZejechalem się nią. Co tu dużo mówić. Monster. Wymienił tylko koło zamachowwe w ciagu 5lat użytkowania.
Jeśli ktoś zna się na tym to proszę o radę.
#2
Napisano 13:44, 26.07.2010
Duzo wiecej bez ingerencji w graty nie ugrasz. Moze z 10KM. Przede wszystkim sprzeglo nie wytrzyma. Wiec tu cos trzeba pokombinowac.
Nawet nie chodzi o to ze ono szybciej sie zuzuje, tylko o to, ze nie bedzie w stanie przekazac tego na kola i bedzie sie slizgac.
No ale jak chcesz isc dalej, no to jeszcze trzeba wymienic intercooler na FMIC (duzy frontowy), wydech.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:51, 26.07.2010
#4
Napisano 13:59, 26.07.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:55, 26.07.2010
#6
Napisano 14:58, 26.07.2010
FMIC dedykowanych do tego silnika tez nie ma, trzeba cos dobierac, ale to juz nalezy sie udac do jakiejs firmy tuningowej, lub samemu rozebrac auto i dopasowac/zamontowac cos. Pozniej hamowania i znow strojenie.
Tu jeden z kolegow chcial sobie wstawic frontowy intercooler i podobno w naszych poliftowych cos jest inaczej pod zderzakiem, mialo byc plug&play, a bylo zdziwko ze nie pasuje.
Ja nie mam tu praktycznego doswiadczenia poki co, wiec wiecej nie poradze.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:33, 26.07.2010
Silnik ciagnie mocno i rowno od 1.7k do 3.5k. Generalnie ten 185KM uwaza sie za bezpieczna bariere. Jak znajde wykres to wrzuce
#8
Napisano 20:41, 26.07.2010
#9
Napisano 13:46, 27.07.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:18, 30.07.2010
Pozdrawiam uzytkownika THAOCSporo ludzi ktorych znam uzywa 185KM od Eliteremaps w UK. Jesli nie miales problemu ze sprzeglem przed remapem i nie bedziesz za bardzo wariowal to powinno sporo wytrzymac. Ja zrobilem na razie jakies 3000 mil i nie ma problemu. Ale licze sie z tym ze predzej czy pozniej moze zaistniec potrzeba wymiany sprzegla.
Silnik ciagnie mocno i rowno od 1.7k do 3.5k. Generalnie ten 185KM uwaza sie za bezpieczna bariere. Jak znajde wykres to wrzuce
Kolega dobrze mowi, kolo 180KM da sie bez problemu wykrzesac z accorda. Ja tyle mam w swoim, kosztowalo to £200 od wlasnie agenta Eliteremaps w UK. U mnie niestety sprzeglo padlo po jakis 2 tygodniach i zaczelo sie slizgac na 3,4 i 5biegu. Konieczna byla wymiana tylko £600:( Najwyzszy remap to chyba byl kolo 200KM dla 2.2 diesla ale jest on za agresywny. Mysle ze 180KM jest super. Auto nie to samo, rwie sie do przodu turbo wczesniej wchodzi na obroty, duzo wieksza moc przy mniejszych obrotach.
Co do nadwyrezania silnika to niesadze zeby remap jakos negatywnie na niego wplywal. Tylko to sprzeglo nieszczesne.
Pozdrawiam, dan
#11
Napisano 20:52, 30.07.2010
a są modyfikacje gdzie jest 170KM i 420 nm
a są modyfikacje z głową gdzie jest 170km i 370 nm
#12
Napisano 22:04, 30.07.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#13
Napisano 22:55, 30.07.2010
pochwal się..
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:35, 01.08.2010
Pozdrawiam uzytkownika THAOCSporo ludzi ktorych znam uzywa 185KM od Eliteremaps w UK. Jesli nie miales problemu ze sprzeglem przed remapem i nie bedziesz za bardzo wariowal to powinno sporo wytrzymac. Ja zrobilem na razie jakies 3000 mil i nie ma problemu. Ale licze sie z tym ze predzej czy pozniej moze zaistniec potrzeba wymiany sprzegla.
Silnik ciagnie mocno i rowno od 1.7k do 3.5k. Generalnie ten 185KM uwaza sie za bezpieczna bariere. Jak znajde wykres to wrzuce
Kolega dobrze mowi, kolo 180KM da sie bez problemu wykrzesac z accorda. Ja tyle mam w swoim, kosztowalo to £200 od wlasnie agenta Eliteremaps w UK. U mnie niestety sprzeglo padlo po jakis 2 tygodniach i zaczelo sie slizgac na 3,4 i 5biegu. Konieczna byla wymiana tylko £600:( Najwyzszy remap to chyba byl kolo 200KM dla 2.2 diesla ale jest on za agresywny. Mysle ze 180KM jest super. Auto nie to samo, rwie sie do przodu turbo wczesniej wchodzi na obroty, duzo wieksza moc przy mniejszych obrotach.
Co do nadwyrezania silnika to niesadze zeby remap jakos negatywnie na niego wplywal. Tylko to sprzeglo nieszczesne.
Pozdrawiam, dan
Nie zapomnij o jednej waznej rzeczy, jesli ze sprzeglem jest wszystko ok przed remapem to nie powinno byc zadnych problemow, o ile nie bedziesz tego naduzywal. U mnie jak narazie nic sie nie dzieje. Za to jezeli sprzeglo juz zaczyna sie slizgac to remap tylko przyspieszy degradacje.
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:03, 01.08.2010
dan
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych