Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Biegi nie wchodzą, sprzęgło prawie w podłodze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:25, 26.07.2010

Z cyklu "Problemy na dzień dobry".

Dzisiaj z rana na dzień dobry prawdopodobnie okazało się, że popadłam w koszta Po ruszeniu i wrzucaniu poszczególnych biegów z wielkim oporem w końcu przestały w ogóle wchodzić, a sprzęgło prawie wpadło w podłoge. W momencie kiedy już z bólem udało się wrzucić jakiś bieg, po zwolnieniu sprzęgła - odskakiwało. Tak więc w pracy pojawiłam się lekko 2 godz później. Super. Po zaholowaniu okazało się, że poduszka silnika do wymiany + w najlepszym wypadku jakiś sprzęglik czy jakoś tak albo całe sprzęgło do wymiany. Teraz tylko się modlić, aby nie to ostatnie bo przyjdzie mi chyba nerke sprzedać.
W związku z tym jakie są koszta wymiany poduszki silnika i sprzęgła? I jeśli już to jakie najlepiej założyć do Vgena? :-(
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:55, 26.07.2010

Wysprzęglik jak coś. Albo może pompa sprzęgła padła?



Wiedziałem :B
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:47, 26.07.2010

może tylko drobnostka taka jak u mnie http://www.accordklu...pic.php?t=11040
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:22, 26.07.2010

No nie wiem. U mnie na wyłączonym silniku nie dało rady wrzucić biegu ani na włączonym. Dzisiaj magicy nie dali rady nic zrobić. Czekam na postępy prac w dniu jutrzejszym. Póki co pozostaje komunikacja miejska.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:30, 27.07.2010

Pewnie wysprzęglik. U mnie tak było jakis czas temu. Pedał wpadł mi w podłogę w trakcie jazdy, a po ulicy potoczyła się stróżka płynu. Za nowy wysprzęglik zapłaciłam 200 zł, ale wiem, że można kupic taniej.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:17, 27.07.2010

Jakby mnie to kosztowało 200 zł to bym chyba padła ze szczęścia że tak mało. Niestety biorę pod uwagę mozliwość, że to całe sprzęgło będzie do wymiany, a wtedy już nie będzie tak wesoło cenowo ;-) Poza tym i tak czołowa poduszka silnika jest do wymiany, więc razem napewno nie będzie to 200 PLN.

******EDIT godz. 11:30

Na tą chwilę wyrok brzmi:

- trzeba wyjąć skrzynie biegów (koszt 450 zł) bo prawdopodobnie jakiś metalowy przewód pod nią jest zerwany i/lub padło sprzęgło. Jak wyjmą skrzynie i stwierdzą co jest na 100% to znowu dadzą znać.
********************
Czekam na następny telefon.
  • 0

#7 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:34, 27.07.2010

chyba niemożliwe żeby silnik spadł tak nisko że zerwało przewody ciśnieniowe sprzęgła...

a do wymiany tych przewodów raczej nie trzeba demontować skrzyni, tylko można wyciągnąć odbudowę filtra powietrza z rurą i aparat zapłonowy - przewody są nad skrzynią...

ostatnio kupowałem części (allegro) więc ceny są następujące:
pompa sprzęgła (46920-SM4-A03) 113zł zamiennik z Samko
wysprzęglik (46930-SN7-010) 125zł zamiennik z Sanyco
  • 0
AK

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:08, 27.07.2010

Nie wiem już sama o co tam może chodzić. W sumie też sie zastanawiałam na cholere chcą skrzynie wyjmować. Może pęknięta czołowa poduszka miała wpływ na to , że coś tam od spodu się spieprzyło. Nie wiem, taki mi prezent na urodziny accordzik sprawił, że w koszta popadłam.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:19, 27.07.2010

Odnoszę wrażenie, że skoro sprzęgło w podłodze to tylko i wyłącznie hydraulika...w sumie jak jest za mało płynu, też spada niżej, więc stawiałabym na jakies nieszczelności w układzie lub ewentualnie pompa. Coś, co powoduje, że nie ma ciśnienia.
Gdyby padło sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) to byłoby wcześniej czuc, a nie z dnia na dzień.
No ale mogę sie mylic ;-)
Czuję, że więcej za robotę zapłacisz niż za części...
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:48, 27.07.2010

martaaa dziwnie to wygląda, po twoim pierwszym poście postawiłabym na pompę sprzęgła, ale jak zaraz mają ci kapitalkę zrobić to pilnuj tych mechaników.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:48, 28.07.2010

UFFFFF moge odetchnąć. To tylko padła pompa sprzęgła i wysprzęglik wyminieniony.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:27, 28.07.2010

w sumie dobrze, że wiesz na czym stoisz i koszty niewielkie.
  • 0

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:14, 30.07.2010

Wysprzęglik jak coś. Albo może pompa sprzęgła padła?



Wiedziałem :B
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq