Skocz do zawartości


RODO w HAKP

załączanie VTEC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
114 odpowiedzi w tym temacie

#106 grzesiek1303

grzesiek1303
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Proszowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:50, 17.12.2011

mam problem z VTEC, ponieważ od paru tygodni coś się stało i nie załącza się nie wiem dlaczego bo wcześniej było wszystko ok, podpowie mi ktoś jaka może być tego przyczyna??
  • 0

#107 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:51, 17.12.2011

dlaczego twierdzisz że się nie załącza?
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#108 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:32, 24.04.2012

Przy jakich obrotach załącza się VTEC w K20A6 i jak ktoś wie to przy jakich zmienia się długość dolotu?
  • 0

#109 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 25.04.2012

Vtec załącza się różnie. Tak przy wyższych jak i przy niższych obrotach silnika. Z tego co mi wiadomo to dolną granicą obrotów jest jakieś 4.5 tys obrotów ale i to nie do końca bo wszystko zależy od obciążenia silnika.
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 


#110 peter1987

peter1987
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.4
  • Wersja:7 Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 25.04.2012

Vtec załącza się różnie. Tak przy wyższych jak i przy niższych obrotach silnika. Z tego co mi wiadomo to dolną granicą obrotów jest jakieś 4.5 tys obrotów ale i to nie do końca bo wszystko zależy od obciążenia silnika.


A nie jest tak że przy określonym silniku załącza się przy określonych obrotach (o ile nic nie modyfikowaliśmy)?

Bo z tego co czytałem gdzieś i nawet po pracy samochodu wydaje mi się że np u mnie V-TEC załącza się przy 6 tys obrotów
  • 0

#111 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:52, 25.04.2012

u mnie V-TEC załącza się przy 6 tys obrotów


First off, let's talk about what VTEC is NOT.
VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you.

VTEC a raczej i-VTEC jest wspomagany przez Układ VTC który w sposób ciągły dokonuje zmian kąta otwarcia zaworów ssących, bazując na warunkach pracy silnika. W K20A6 nie uświadczysz efektu jak w poprzednich "prawdziwych" VTEC bo VTC jakby wcześniej dopasowuje parametry pracy do warunków.

Mateusz w K20A6 nie zmienia się długość dolotu. W N22A (diesel) jest zmienna długość dolotu.
  • 0

#112 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:50, 25.04.2012

K20A6 nie zmienia się długość dolotu

:shock:
Na pewno :?:

chyba cały czas mowa o tym samym silniku, czas 4:10 widać że to benzyna (wtrysk w kolektorze, a nie w komorze spalania), a 6:10 że długość dolotu jest zmienna.
  • 0

#113 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:34, 26.04.2012

K20A6 nie zmienia się długość dolotu

:shock:
Na pewno :?:

chyba cały czas mowa o tym samym silniku, czas 4:10 widać że to benzyna (wtrysk w kolektorze, a nie w komorze spalania), a 6:10 że długość dolotu jest zmienna.


Silnik K20 to nie koniecznie K20A6.
Zobacz jak wygląda kolektor ze zmienną długością kanału z tego filmu oraz z serwisówki:

Dołączona grafika



Dołączona grafika [/youtube]
  • 0

#114 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:55, 26.04.2012

:roll: Ojtam, ojtam ;-) no niech Ci będzie że masz rację :-)

w sumie na początku filmu pokazana Honda CR-V :mrgreen:
  • 0

#115 Wolfram

Wolfram
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Śrem
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:VI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 11.03.2020

Cześć.
Mogę prosić o informację przy jakich obrotach powinien załączyć się zawór v-tec w silniku F23Z5 ?
Czy otwarcie zaworu jest odczuwalne jako przyrost mocy lub zmiana dźwięku silnika?
Z góry dziękuję za info.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq