XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
załączanie VTEC
#106
Napisano 12:50, 17.12.2011
#107
Napisano 12:51, 17.12.2011
#108
Napisano 22:32, 24.04.2012
#109
Napisano 20:45, 25.04.2012
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
#110
Napisano 21:48, 25.04.2012
Vtec załącza się różnie. Tak przy wyższych jak i przy niższych obrotach silnika. Z tego co mi wiadomo to dolną granicą obrotów jest jakieś 4.5 tys obrotów ale i to nie do końca bo wszystko zależy od obciążenia silnika.
A nie jest tak że przy określonym silniku załącza się przy określonych obrotach (o ile nic nie modyfikowaliśmy)?
Bo z tego co czytałem gdzieś i nawet po pracy samochodu wydaje mi się że np u mnie V-TEC załącza się przy 6 tys obrotów
#111
Napisano 22:52, 25.04.2012
u mnie V-TEC załącza się przy 6 tys obrotów
First off, let's talk about what VTEC is NOT.
VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you.
VTEC a raczej i-VTEC jest wspomagany przez Układ VTC który w sposób ciągły dokonuje zmian kąta otwarcia zaworów ssących, bazując na warunkach pracy silnika. W K20A6 nie uświadczysz efektu jak w poprzednich "prawdziwych" VTEC bo VTC jakby wcześniej dopasowuje parametry pracy do warunków.
Mateusz w K20A6 nie zmienia się długość dolotu. W N22A (diesel) jest zmienna długość dolotu.
#112
Napisano 23:50, 25.04.2012
K20A6 nie zmienia się długość dolotu
Na pewno
chyba cały czas mowa o tym samym silniku, czas 4:10 widać że to benzyna (wtrysk w kolektorze, a nie w komorze spalania), a 6:10 że długość dolotu jest zmienna.
#113
Napisano 07:34, 26.04.2012
K20A6 nie zmienia się długość dolotu
Na pewno
chyba cały czas mowa o tym samym silniku, czas 4:10 widać że to benzyna (wtrysk w kolektorze, a nie w komorze spalania), a 6:10 że długość dolotu jest zmienna.
Silnik K20 to nie koniecznie K20A6.
Zobacz jak wygląda kolektor ze zmienną długością kanału z tego filmu oraz z serwisówki:
[/youtube]
#114
Napisano 22:55, 26.04.2012
w sumie na początku filmu pokazana Honda CR-V
#115
Napisano 23:08, 11.03.2020
Mogę prosić o informację przy jakich obrotach powinien załączyć się zawór v-tec w silniku F23Z5 ?
Czy otwarcie zaworu jest odczuwalne jako przyrost mocy lub zmiana dźwięku silnika?
Z góry dziękuję za info.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych