Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana instalacji gazowej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:16, 22.07.2010

Witam.
Posiadam Hondkę z silnikem 2.4 i mam załozona w niej instalacje BRC..
Auto ma przejechane 115tyś.Ja zrobiłem ją 30 tyś.Od początku posiadania wystąpil u mnie problem z tą instalacją,a dokładnie zapalał sie check a bład wskazuje niesprwny katalizator.Oczywiscie na benzynie wszystko ok.Po wielu zabiegach u róznych gazowników problem nie ustepowal,a nawet z biegiem czasu problem sie poglebial tzn.check zapalal sie na dobre juz po przejechaniu ok. 10 km i palil do momentu skasowania.Auto ma zalozony gas od jakis 70tys km.(lekko ponad 3 lata)Jak zakupilem to gas juz byl i problem wystepowal czasami,ale po przełaczeniu na benzyne sam ginął.
I po tych moich przykrych doswiadczeniach,wydaniu pieniedzy na regulacje bez żadnych sukcesów i straconej już cierpliwości zamierzam wyrzucic ta instalacje(BRC)i założyc cos nowego.,np.Stag 300 premium.(polecaną i sprawdzoną przez was)
I moje pytanie brzmi czy to ma w ogóle sens,i czy problem np.nie wystapi ponownie???Czy jakis gazownik zdecyduje sie na cos takiego i czy da gawrancje???Oczywiscie wiadomo ze musi to byc dobry gazownik.....
POzdrawiam 8-)
  • 0

#2 13Homer

13Homer
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:42, 23.07.2010

Pewnie zbyt bogata mieszanka i zalewa silnik. Miałem to samo w obecnej instalacji (nie będę pisał jakiej, bo wstyd), wystarczyła porządna regulacja podczas jazdy.
Porządny gazownik bez problemu da gwarancję na własną robotę. Sens to oczywiście ma, bo prawdopodobnie masz tylko któryś komponent rozjechany, np. wtryski sie kończą. dobry gazownik powinien to bez kłopotu ogarnąć bez wymiany całej instalacji.
  • 0

#3 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:23, 23.07.2010

Tylko ja myśle wymienic całosc.Wszystko od początku.Bo po co sie bawić i zostawiać jakies komponenty,ktore wlasnie mogą byc "rozjechane"
:roll:
  • 0

#4 13Homer

13Homer
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 23.07.2010

Zrobisz jak uważasz, ja bym decyzję zostawił *dobremu* gaziarzowi. Jemu też lepiej zostaw decyzję, co włożyć, bo samo hasło "Stag premium" niewiele znaczy, to tylko komputer.
  • 0

#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:44, 23.07.2010

bo samo hasło "Stag premium" niewiele znaczy

Dla niektóry gaziarzy znaczy to zamontowanie gotowego zestawu z hurtowni za niższą cenę i skasowanie klienta za hasło "premium" oraz "OBD"
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:48, 23.07.2010

I tomasetto alaska AT09 w zestawie Drut teamu :mrgreen:
  • 0

#7 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:42, 23.07.2010

Bede chciał załozyc sprawdzona instalacje,tzn.polecaną przez kolegow z forum.
Problem bedzie ze znalezieniem dobrego gazownika.Pochodze z łódzkiego,a tutaj raczej ciężko o takich...
Też bede musiał sie przymierzyc do zakładów polecanych tutaj na forum.
  • 0

#8 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:19, 23.07.2010

No jak z łódzkiego to do Stefanowski NAGAZ i montuj Landirenzo OMEGAS i po kłopocie.
  • 0

#9 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:14, 23.07.2010

a skąd taka pewność ze to dobry zestaw????
  • 0

#10 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 02:55, 24.07.2010

Proponuję zapoznać się z FAQ w tym dziale. Jeśli chcesz oczywiście oprzeć się na doświadczeniach Kolegów z tego forum.
  • 0

#11 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:37, 24.07.2010

dobrze dobrana instalacja i kontrolka nie bedzie Cie denerwowała -jest kilku użytkowników z zagazowanymi 2,4... osobiście mam 300premium, magic3 i jeszcze valteki34 ale w te wtryskiwacze nie idz -po roku okazuje się że nie dają już rady i pójde w strone Hany2000 lub matrixów HD544...
Od roku checka widziałem tylko raz (jak po grzebaniu pod maską zapomniałem podpiąć jeden czujnik więc to się nie liczy) :)
  • 0

#12 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:04, 25.07.2010

Tak jak wcześniej opisywałem jeżeli decydujesz się na Hany 2000 to posprawdzaj oporności bo zdarzają się wadliwe (testowałem zielone najmocniejsze i jeden wtrysk był wadliwy).Podaję link do strony producenta (dobór m.in.listwy do danej mocy):
http://www.hanalpg.c...s1.asp#Injector
Można (jak znajdziesz) zastosować Hana 2100,ale ja bym był skłonny założyć jednam Matrixy HD544.
  • 0

#13 piterem

piterem
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Łodzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:215
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:47, 25.07.2010

I tak wlasnie zrobie Stag 300 Premium,poniewaz ten zestaw jest sprawdzony przez uzytkownikow forum i wydaje sie byc ok,a Brc ma tez tu kilku i wystepuja problemy,takze musi w tym cos byc..,Tylko zastanawia mnie jeszcze jedna opcja.Czy jest mozliwosc by katalizator mogl byc u mnie juz troche dojechany bo wiadomo ze na zle wyregulowanym gazie siada szybciej.I moze by sie najpierw przymierzyc do wymiany katalizatora.(u mnie wyskakuje tylko blad na gazie i nie ginie samoczynnie)
Byl tutaj przypadek na forum koledze wybijal ten sam blad PO420 nie mial on gazu przebieg 67tys..i po wymianie katalizatora check zginąl na dobre.
  • 0

#14 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:17, 25.07.2010

napisz jeszcze wpierw na http://lpg-forum.pl. To kosztuje mniej niż zmiana instalacji. Z doświadczenia wiem, że BRC może dobrze chodzić
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#15 Migi

Migi
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 26.07.2010

ja mam zagazowane 2.4 instalacją kme przez porządnego gazownika i nie mam zadnych klopotow wiec polecałbym ci nie rozwalac wszystkiego tylko pojechac gdzies do jakiegos naprawde porzadnego gaziarza i niech on ogarnie calosc i zdecyduje co trzeba wymienic, bo wywalanie calosci to chyba troche marnowanie forsy.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq