XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kontrolka ciśnienia oleju - i-ctdi
#1
Napisano 09:17, 22.07.2010
#2
Napisano 09:31, 22.07.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 11:45, 22.07.2010
Jaki masz olej?
CASTROL TWS 10W60
#4
Napisano 11:49, 22.07.2010
zmien na 5w30 / 0w30.
Taki olej stosuje sie do tego samochodu.
Ten 10w60 jest bardziej gesty i zanim zostanie rozprowadzony po silniku, to pali Ci sie kontrolka cisnienia. Jak jest cieply(rzadki) to sie wtedy nie pali kontrolka.
Na stronie Castrola jest:
"Zalecany do silników tuningowanych i używanych w ekstremalnych warunkach. "
"Profesjonalne silniki samochodów rajdowych. "
Czy Twoj samochod spelnia te kryteria?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5
Napisano 12:48, 22.07.2010
[ Dodano: 2010-07-22, 13:51 ]
Mikolaj a Ty na jakim oleju jezdzisz ? i czemu masz wpisane 146 KM, standardowo seria ma 140, a po wirusku to mialbys min 160.
#6
Napisano 13:04, 22.07.2010
To, ze masz przeglad za 17 tys km nie uniemozliwia Ci przeciez zmiany. Ja zmieniam olej co okolo 10tys.
Na zime to on sie raczej nie nadaje, bedzie tak jak mowisz.
Skoro masz taki przelot, to pewnie byl ostro ganiany w trasie stad ktos poradzil wlewac taki olej.
U mnie tez raz byl wlany 10w60 shella (tak mam w ksiazce wpisane), a jak go kupilem to byl wlasnie 5w30 i taki tez stosuje do dzis. Moze na zime sprobuje 0w30, bo robie dosc krotkie odcinki.
A 146KM wyszlo mi w serii na hamowni.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#7
Napisano 13:30, 22.07.2010
#8
Napisano 13:48, 22.07.2010
niutonow wyszla seria w zasadzie - 341
ps.albo zaraz pojde go odpalic, stoi juz prawie 8h, a fajka sobie zapale przy okazji
[ Dodano: 2010-07-22, 14:46 ]
Ok sprawdzilem, jest dluzej przy pierwszym uruchomieniu. Sekunda, moze wlasnie dwie. Poczucie czasu to rzecz wzgledna. Zalozmy ze jest to do 2 sekund. Drugi rozruch, gasnie w ciagu paru milisekund, czyli de facto od razu.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 13:57, 22.07.2010
#10
Napisano 14:01, 22.07.2010
Wiadomo, jak sie jezdzi z gazem w podlodze, hebel i znow gaz w podloge, to z czegos ta para musi sie brac, i da sie rade wiecej spalic. Ale nie robmy offtopa.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11
Napisano 21:08, 22.07.2010
#12
Napisano 21:11, 22.07.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#13
Napisano 07:59, 27.07.2010
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:19, 29.07.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych