Dzięki za odp. Zacznę od wymiany płynu, może to zadziała i problem zniknie. Jeśli nie to znalazłem na aukcji firmę która regeneruje te części i ma gotowe po regeneracji z gwarancją na 6 miesięcy. Mają taką samą dostępną jaką mam u siebie w aucie (57110-TL2-G230-M1).
Napisali mi też taką wiadomość, jeśli komputer nie wyświetla mi żadnego błędu, to jest to problem hydrauliczny i wystarczy sam blok. Uniknę wtedy kodowania i zaoszczędzę pieniądze bo będzie ona współpracowała z jednostką sterującą którą mam w tej chwili..
Widzę też że jest tam kilka rurek które dochodzą do tej pompy od góry i z boku. A czy dobrym pomysłem byłoby, gdy wezmę kluczyk i dokręcę je odrobinę np. o 1/4 obrotu? Może tam jest ta nieszczelność? czy nie ma szans i nie ruszać tego? w sumie to i tak nie mam pojęcia które rurki są za to odpowiedzialne bo są tam dwie z boku i cztery od góry..
Użytkownik rekebukus edytował ten post 20:48, 26.11.2021