Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Szarpanie i mulenie do 4 tyś Pomocy !


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:02, 18.07.2010

Witam wszystkich :)
Sprawa wyglada tak podczas jazdy auto do 4 tys muli i szarpie powyżej 4 tyś zachowuje sie normalnie. Dodam że założyłem niedawno instalacje lpg ale objaw ten wystepuje również na paliwie. Wymieniłem kable świece kopułkę palec i nadal to samo.
Problem nasila się jeszcze bardziej kiedy pada deszcz lub podczas jazdy we mgle. Nie mam już pomysłów co może być przyczyną
ktoś powiedział że to może to być sonda ale błędów nie ma i sondy pracują w prawidłowym zakresie. Może ktoś z was spotkał sie z podobnym problemem ?
  • 0

#2 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 18.07.2010

Filtry zmienione?
Objawy wskazują na złą mieszanke, problem z układem paliwowym lub uszkodzony EGR.
Wyczyść przepustnice i EGR, sprawdź punkty masowe i ćiśnienie paliwa.
To tak na początek.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:23, 19.07.2010

Filtry świeże , egr czysty , przepustnica czysta, zawory ustawione, stawiam na aparat zapłonowy jade dzisiaj podmienić od kumpla. Problem pojawia sie po nagrzaniu silnika pierwsze co przychodzi mi do głowy to zawory ale one były ustawione więc sam już nie wiem
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:37, 19.07.2010

mam dokladnie to samo w moim accordzie tylko jeszcze rano na zimnym jest takie przydlawienie i nie chce isc powyzej 2500 obr. ustawilem zawory,wyczyscilem egr zmieniłem palec przewody swiece i dzis zmieniłem 1 sonde od znajomego nic sie nie zmienilo dalej jest dlawienie i mulenie.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:16, 19.07.2010

własnie wróciłem z testów aparat zapłonowy to to nie jest ;/ już mi ręce opadają.... trochę dziwne bo u mnie pojawia sie to dopiero po 10km jak sie dobrze silnik nagrzeje.... jutro sprawdzę jeszcze sondy jak pracują pod obciążeniem i czujnik temp. wody
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 05:26, 20.07.2010

ja sondy sprawdzalem i pracuja dobrze a czujnik temp silnika ten pod aparatem zapł.ktury daje sygnal na komputer kupilem ale nie wiem jak sie go zmienia bo on nie ma zadnego gwintu zeby go wkrecic tylko jest taki rowek na zabezpieczenie
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq