Samochód przy obecnej pogodzie muli na pewno - mój też "muli" Polecam przejechać się kolo 24 :->
Bo trzeba zrobić taki mod: rurki od nawiewu przekierować do dolotu i jak są upały to włącza się klimę i silnik ma chłodne powietrze
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 08:56, 16.07.2010
Samochód przy obecnej pogodzie muli na pewno - mój też "muli" Polecam przejechać się kolo 24 :->
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
Napisano 13:12, 16.07.2010
to ja przypomnę jedna ważna rzecz.
te silniki maja 2 fazowy VTEC.
1 faza (ekonomiczna) -> pracuje na 12 zaworach (tylko 4 ssące) do ok 3k rpm. przy depnietym gazie zmienia sie przy 2.5k rpm => czuć ten "kop"
2 faza (normalna) -> pracuje na 16 zaworach
3 faza -> od 4.2k rpm zmiana cykli rozrządu
Samochód przy obecnej pogodzie muli na pewno - mój też "muli" Polecam przejechać się kolo 24 :->
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 13:49, 16.07.2010
Napisano 14:18, 16.07.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 20:42, 18.07.2010
Napisano 20:48, 18.07.2010
Napisano 20:59, 18.07.2010
Napisano 21:17, 18.07.2010
Oczywiście bo gonił mnie przez poł miasta.Chociaż wiedział, że się z nim łapiesz?
Napisano 21:18, 18.07.2010
Napisano 21:25, 18.07.2010
Napisano 21:32, 18.07.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 22:28, 18.07.2010
później zrobiła sie pewnie przepaśćdo ok 140km/h różnica była duża
Napisano 16:48, 19.07.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 17:28, 19.07.2010
Taa, właśnie, ciekawe gdzie tak napisali. Pewnie w Auto Świecie. Fakty są takie, że 1.8 ma 1850cm sześć, 2.0 - niecałe 2000. Czyli mniej niż 150cm sześć. różnicy... I mniej więcej taka jest realna różnica w ich performance. Zresztą moc też jest proporcjonalna do pojemności - 136 vs 147KM. Trudno, żeby było inaczej skoro stopień sprężania jest ten sam.
Jeśli do tego dodamy, że 2.0 występuje najczęściej w lepiej wyposażonej i cięższej wersji ES to różnica jeszcze bardziej się niweluje.
Podejrzewam, że posadzony za kierownicą 1.8 i 2.0 nie byłbym w stanie poznać który jest który bez dokładnego stopera...
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych