Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wymieniony kompresor co dalej?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:50, 24.05.2021

Witam Serdecznie.
Po przeczytaniu dość wielu tematów i komentarzy do problemów kolegów dalej jestem w 4 literach.

Problem dotyczy mojego poprzedniego acco 2.2 które kupił mój tato. Kupiłem z uszkodzonym kompresorem myślałem że to będzie kwestia 1500zl i po problemie. Niestety już 2 lata walczymy sami i z pomocą worka "specjalistów"
Accord 8 2.2 bez navi.
Problem był standardowy nie zalacza się kompresor. Raz dwa miernik i jazda, padło na cewke itd. Oczywiście dopiero Po zakupie cewki i koła postanowiłem zakręcić kołem i okazuje się że jest nie do ruszenia. Jakiś czas później gdy znalazł się czas decyzja o zdjęciu kompresora. Kompresor wysłany do regeneracji do Jaworzna... Niby najlepsi w Europie. Odradzam. Trzymali kompresor 5 miesięcy zbywali ze brak części itd. Dopiero jak powiedziałem że jadę bo kompresor sam to mi go oddali. Kompresor nie był nawet ruszony, ale to nie ważne. Kupę czasu poszukiwania kompresora dopiero ostatnio udało się kupić w Nowej Soli. - polecam! Później kolejny mechanik zakladanie kompresora sprawdzenie szczelności i pyk nie działa z auta na krótko działa. Po wielu postach z forum postanowiłem wymienić czujnik ciśnienia- nie pomogło. Specjał od klimy z wro. Nie posiada komputera i nie potrafi pomóc... Do kolejnego speca pod pretekstem nabicia klimy sprawdzić Czy ten wcześniejszy dobrze nabil itd. Później zaczęliśmy sami. Kupiliśmy używany panel sterowania z 2.2 i tutaj zaczynają się schody.
Na tym z naszego diagnostyka pokazuje błąd "j" na tym.co kupiliśmy nie pokazuje błędu w moim acco również taki test nic nie pokazuje jak w tym używanym kupionym i klimatyzacja działa normalnie więc ten błąd jest tylko na tym panelu co wyjechał z fabryki w aucie. (Nie przekładałem paneli do i z mojego). Czytam na forum u nas o różnicach w panelach sterowania między diesel a benzyna ale czy różnica jest tylko w ułożeniu klawiszy czy też w elektryce tego komputera?
Ja mam k24 a tato ma 2.2 i panele są identyczne.
Znalazlem takie procedury

http://www.haccord.o...ation-1440.html

ale zastanawiam się czy nie lepiej wysłać tatę do aso na hds tylko że tam znowu 250 zł a ci ludzie nie mają pojęcia o niczym...
284-C2434-A47-B-496-F-8183-BDBB78174-D88
71069745-7-B73-4-BAA-B11-F-41195-D1288-F

Na żółto zaznaczony błąd po kombinacji auto + off oznacza błąd j.
Na foto na zielono tj. Panel z 2.2 ma oznaczenie 1 i xe07 a na czerwono to ten kupiony na nim błędu brak ale nadal nie działa klimatyzacja oznaczenie ma 2 i xm07. Także różnice jakieś są ale co one znaczą?

Nawet niewiem co mam pisać i o co prosić bo już lasuje się 2 głowie od tego a już dużo a nawet bardzo dużo pieniędzy zostało włożone i chcemy żeby w końcu zaczęło chłodzić.
Bardzo proszę jakieś pomysły co dalej. Aha wg. Speców wszystkie przekaźnik są sprawne ja sam osobiscie też przekładałem i dalej nic. Zakładam że przekaźnik powinno być delikatnie słychać że załącza a nie słychać nic także prąd nie idzie raczej już do przekaźnikow. Pozdrawiam serdecznie.

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 14:55, 24.05.2021

  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,040 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 15:02, 24.05.2021

Faktycznie nieciekawa historia ze wszystkim i Ci mechanicy... 

Jedyne co Ci mogę pomóc to poszukaj w dziale regionalnym kogoś z HDS-sem lub VIII z 2.2 żeby podmienić panel.

Panel musi być konkretnie od diesla, takiej samej zasady trzymamy się w przypadku VII gena, inaczej to nie będzie działać. 

 

Numery paneli klimatyzacji:

 

diesel:

79600-TL0-G01ZA CONTROL ASSY., AUTO AIR CONDITIONER *NH525L*

 

Benzyna 2.0 oraz 2.4:

79600-TL1-G01ZA CONTROL ASSY., AUTO AIR CONDITIONER *NH525L*

 

P.s sprawdzałeś czy kompresor A/C masz na pewno dobry założony tzn. zgodny z vin? Może ktoś wcześniej próbował coś naprawiać i stąd całe zamieszenia, podobnie czujnik ciśnienia itd..

W podpisie u mnie masz link do strony gdzie sam wszystko sprawdzisz i porównasz z tym co masz w aucie obecnie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#3 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:10, 24.05.2021

Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź. Najgorsze jest to że na panelu nie ma nigdzie numerów części :(
FE569649-863-A-4-F6-D-8529-3743-F92-ADB1
Zaraz rozkręcę jeszcze raz i zobaczę na płytce czy są jakieś opisy.
Na aukcji gdzie kupiłem nie było opisane od jakiej wersji sugerowałem się ułożeniem przycisków. Pieniądze nie.sa zmarnowane bo mam sprawne 2 żarówki i pare przycisków za pare złoty.

PS. Jak rozpoznać wersję panela? Ta jedynka i dwójka coś wskazuje. Teraz trzeba szukać w takim razie z "1"

JAK WYKONAĆ TEST KLIMATYZACJI -> https://youtube.com/...U?feature=share

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 17:03, 24.05.2021

  • 0

#4 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,040 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 16:01, 24.05.2021

Obejrzyj kilka paneli na allegro wraz z opisem.
Notatnik i wyjdzie Ci które będą do Diesla, a które do bp. Pamiętaj że w polifcie też będą zmiany pewnie w numerach. Zobacz też po numerach OEM czy masz prawidłowe części, tak jak pisałem wcześniej.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#5 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1,958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:30, 24.05.2021

Do tego warto też pobrać sobie ESM  do VIII aby mieć dostęp do rozpiski kodów błędów i procedur testowania. 

 

http://www.accordklu...le-cu1cu2-plen/


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:08, 24.05.2021

Próbowałeś przekaźnik podmienić? Bo juz jednego miałem co kompresor prawie do regeneracji wysyłał a przekaźnik tylko padł :)


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:16, 24.05.2021

Tak podmieniałem przekaźniki. Kompresor był zatarty i to nie ulega wątpliwości.

Teraz staram się ustalić zasadę jakąś co do paneli sterowania
Jutro muszę wymontować w moim cu2 i zobaczyć jaka jest cyfra. Być może juz ktoś coś robił w taty acco i może jest zły panel. Na panelach są cyfry od 1 do 3 z tego co widziałem w głowe wszedł mi pomysł że cu1 - 1 cu2 - 2 cu3 - 3. Ponieważ jakoś musieli panele klimatyzacji odróżniać a na nich niema nr. Części. I kolejne co mnie męczy to dlaczego zatarł się kompresor jak do tego doszło i co było przyczyną. Czy usterka nadal nie siedzi gdzieś w elektryce.

Czy ktoś z kolegów sprawdzał czy działa normalnie panel z angoli? Czy wtedy działa wszystko tak jak są przyciski czy może inny przycisk będzie włączał inną czynność? Ponieważ skrajne przyciski są odwrotnie.

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 20:26, 24.05.2021

  • 0

#8 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1,958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:40, 24.05.2021

Przeważnie oznaczenia typu G , G0 oznaczają wersję EU, a E lub E0  - UK. 


  • 0

#9 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:45, 24.05.2021

Ok dziękuję. To kolejny krok. A myślę że to dość ważne ponieważ gdy ktoś będzie potrzebował wymienić panel to powinien wiedzieć jak go wybrać. EU a UK różnią się stronami
Auto/off w Europejskiej po lewej a w UK po prawej. Esm będe musiał gdzieś podjechać ponieważ mój laptop już od dawna działa wolniej niż nowoczesne telefony.
  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:06, 24.05.2021

Esm pójdzie na czymkolwiek. On tylko przeglądarki IE wymaga.
Pomógł bym ale mam tylko kabel xhorse a nie pełnego hdsa.
Numery OEM paneli sprawdzisz na japancars.ru wpisując numer Vin auta. Będziesz wiedział co powinno siedzieć a co jest wsadzone.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:24, 24.05.2021

Przemek tak wszystko jasne tak też sprawdzałem i nr. Części tak ale na samym panelu nie ma numerów części i w tym problem... Na panelu są tylko kody jak typu g i e, oraz to.co wskazuje na odróżnianie i powtarzalność to 1,2 i 3 jak na foto.na samej górze zobacz. Dzięki za chęć pomocy jak nikogo nie znajdę to chyba podjadę do Świdnicy tam krzyknęli 150 a u nas we Wrocławiu 250 za hds.
  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:31, 24.05.2021

Wbij na grupę Pod milą na FB i rzuć temat hdsa.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:39, 24.05.2021

Ok jutro poproszę żonę 🙈 bo nie mam fb u siebie na tel. Wnerwiaja mnie powiadomienia ;) spokojnej nocy.
  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:43, 24.05.2021

Jakby były problemy z dołączeniem dawaj znać

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq