Po przeczytaniu dość wielu tematów i komentarzy do problemów kolegów dalej jestem w 4 literach.
Problem dotyczy mojego poprzedniego acco 2.2 które kupił mój tato. Kupiłem z uszkodzonym kompresorem myślałem że to będzie kwestia 1500zl i po problemie. Niestety już 2 lata walczymy sami i z pomocą worka "specjalistów"
Accord 8 2.2 bez navi.
Problem był standardowy nie zalacza się kompresor. Raz dwa miernik i jazda, padło na cewke itd. Oczywiście dopiero Po zakupie cewki i koła postanowiłem zakręcić kołem i okazuje się że jest nie do ruszenia. Jakiś czas później gdy znalazł się czas decyzja o zdjęciu kompresora. Kompresor wysłany do regeneracji do Jaworzna... Niby najlepsi w Europie. Odradzam. Trzymali kompresor 5 miesięcy zbywali ze brak części itd. Dopiero jak powiedziałem że jadę bo kompresor sam to mi go oddali. Kompresor nie był nawet ruszony, ale to nie ważne. Kupę czasu poszukiwania kompresora dopiero ostatnio udało się kupić w Nowej Soli. - polecam! Później kolejny mechanik zakladanie kompresora sprawdzenie szczelności i pyk nie działa z auta na krótko działa. Po wielu postach z forum postanowiłem wymienić czujnik ciśnienia- nie pomogło. Specjał od klimy z wro. Nie posiada komputera i nie potrafi pomóc... Do kolejnego speca pod pretekstem nabicia klimy sprawdzić Czy ten wcześniejszy dobrze nabil itd. Później zaczęliśmy sami. Kupiliśmy używany panel sterowania z 2.2 i tutaj zaczynają się schody.
Na tym z naszego diagnostyka pokazuje błąd "j" na tym.co kupiliśmy nie pokazuje błędu w moim acco również taki test nic nie pokazuje jak w tym używanym kupionym i klimatyzacja działa normalnie więc ten błąd jest tylko na tym panelu co wyjechał z fabryki w aucie. (Nie przekładałem paneli do i z mojego). Czytam na forum u nas o różnicach w panelach sterowania między diesel a benzyna ale czy różnica jest tylko w ułożeniu klawiszy czy też w elektryce tego komputera?
Ja mam k24 a tato ma 2.2 i panele są identyczne.
Znalazlem takie procedury
http://www.haccord.o...ation-1440.html
ale zastanawiam się czy nie lepiej wysłać tatę do aso na hds tylko że tam znowu 250 zł a ci ludzie nie mają pojęcia o niczym...
Na żółto zaznaczony błąd po kombinacji auto + off oznacza błąd j.
Na foto na zielono tj. Panel z 2.2 ma oznaczenie 1 i xe07 a na czerwono to ten kupiony na nim błędu brak ale nadal nie działa klimatyzacja oznaczenie ma 2 i xm07. Także różnice jakieś są ale co one znaczą?
Nawet niewiem co mam pisać i o co prosić bo już lasuje się 2 głowie od tego a już dużo a nawet bardzo dużo pieniędzy zostało włożone i chcemy żeby w końcu zaczęło chłodzić.
Bardzo proszę jakieś pomysły co dalej. Aha wg. Speców wszystkie przekaźnik są sprawne ja sam osobiscie też przekładałem i dalej nic. Zakładam że przekaźnik powinno być delikatnie słychać że załącza a nie słychać nic także prąd nie idzie raczej już do przekaźnikow. Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 14:55, 24.05.2021