XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jak podnieść auto
#1
Napisano 14:57, 12.07.2010
Ostatnio przewoziłem dość ciężki ładunek i okazało sie ze przydało by sie ciut wyżej auto podnieść ale podkreślam tylko tyłek
Mozę zastosować jakieś gumy zęby sie sprężyny nie uginały ma ktoś coś ciekawego do napisania...
A może juz ktoś podnosił auto tylko to nie ma być monster track..
Kupiony Civic USA 2006
Trabant 601 z 1991
#2
Napisano 15:36, 12.07.2010
Wróciłem... drżyjcie
#3
Napisano 16:21, 12.07.2010
Kupiony Civic USA 2006
Trabant 601 z 1991
#5
Napisano 21:55, 12.07.2010
nie wiem na ile to profesjonalne, ale w dobrej klasy auce bym odradzał takie szaleństwa.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#6
Napisano 22:00, 12.07.2010
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#7
Napisano 22:30, 12.07.2010
http://moto.allegro...._najtaniej.html
Stosowałem to już w dwóch samochodach i zdało egzamin. Wczoraj zamówiłem też do swojej Accordki, bo mi też tył obciera, nawet bez obciążenia zobaczymy czy uda się dzięki temu to zniwelować...
#8
Napisano 23:12, 12.07.2010
Jak podnieść auto
Hmmm podloz lewarek i krec w prawa strone
ps nie moglem sie oprzec
ps moze masz juz zurzyte kolego amorki?? jak Mama w golfie miala juz do kitu zawieche samochod stal bardzo nisko, jak dala nowe amo i sprezyny to auto poszlo duzo w gore.
#9
Napisano 09:31, 13.07.2010
Daj znać jak się będą sprawowały te gumy - u mnie też pasuje coś zrobić z tyłem bo jak siądzie komplet i jeszcze załaduje bagażnik to masakrycznie siada .Stosowałem to już w dwóch samochodach i zdało egzamin. Wczoraj zamówiłem też do swojej Accordki, bo mi też tył obciera, nawet bez obciążenia zobaczymy czy uda się dzięki temu to zniwelować...
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#10
Napisano 10:51, 13.07.2010
Daj znać jak się będą sprawowały te gumy - u mnie też pasuje coś zrobić z tyłem bo jak siądzie komplet i jeszcze załaduje bagażnik to masakrycznie siada .
ok
#11
Napisano 14:51, 13.07.2010
Jeśli chodzi o amorki maja po 95% tył i 90% przód wiec sa prawie ze w idealnym stanie.
Kupiony Civic USA 2006
Trabant 601 z 1991
#12
Napisano 15:50, 13.07.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:18, 15.07.2010
Bo mam auto w dwóch miejscach 5 cm nad ziemią i nawet o koleiny obcieram i to przy pustym aucie.
Jeśli podwyższy to choć trochę to przed zebraniem kasy na sprężyny warto wypróbować to.
#14
Napisano 23:08, 15.07.2010
#15
Napisano 08:52, 16.07.2010
to jest proszenie się o conajmniej pęknięcie tychże sprężyn,
pomyśleć wypadałoby też nad wpływem tych gum na charakterystykę tłumienia - nie chciałbym nigdy obudzić się z ręką w nocniku jak w pokonywanym wcześniej na spokojnie szybkim zakręcie, nagle po założeniu gum tył wyjeżdża a ja ląduje w rowie (albo drzewie)...
nie lepiej poszukać jakichś wzmacnianych sprężyn specjalnie do kombi?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych