Użytkownik fawek edytował ten post 07:06, 03.04.2021
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 10:21, 02.04.2021
#2
Napisano 17:53, 02.04.2021
Mało co można zrozumieć z tego posta. Czyli, stuka Ci zawór czy co? Jakby był krzywy zawór to by kompresja była mniejsza. Zawory się same nie krzywią, może była mała kolizja przy tych 8k rpm.
#3
Napisano 20:40, 02.04.2021
#4
Napisano 20:47, 02.04.2021
#5
Napisano 07:08, 03.04.2021
#6
Napisano 08:11, 03.04.2021
#7
Napisano 08:49, 03.04.2021
#8
Napisano 14:56, 04.04.2021
To jednak nie zawór tak tłucze , sprawdzone luzy zaworowe w normie , sprawdzone ciśnienie na cylindrach wszytko w normie na wszystkich takie same 9 barów .Wygląda na to że dolna sekcja wał korbowód sworzeń tłok została uszkodzona . Przejrzałem forum przeważenie tematy nie skończone o podobnych problemach . Najprawdopodobniej czeka wymienia silnika lub sprzedaż auta z usterką .
#9
Napisano 19:22, 05.04.2021
Jeśli dzwięk się zmienia wraz z obciążeniem to dół silnika. Jak sie nie zmienia z obciążeniem a jedynie zmienia się częstotliwość wraz z obrotami to głowica. To stukanie jest od razu po odpaleniu nawet na zimnym? Wydaje mi sie ze to coś w głowicy jednak.
#10
Napisano 11:17, 08.04.2021
#11
Napisano 13:49, 18.04.2021
Witam ponownie moja teza z zatkanymi kanałami olejowymi okazała się nie trafna. W zeszłą niedziele rozebrałem całą górę sprawdziłem wałki sprężyny zaworów wszystko wygląda dobrze. Ciśnienie na cylindrach po 155 psi w normie . Dziś zajrzałem do cylindrów kamerą wcześniej odpaliłem silnik do osiągniecia temperatury. Cylinder 4 jest mokry i ma duży nalot nagaru , przesyłam zdjęcie
Tłok 4.jpg 28.3 KB 9 Ilość pobrań.
Reszta tłoków wygląda dobrze . Pytanie czy ktoś z szanowanych forumowiczów spotkał się ze spalaniem stukowym w Hondach .
Tak pracuje po osiągnieciu temperatury https://youtu.be/gnR7_SBEYI0. Czytałem tu gdzieś na forum o podobnym przypadku i problem okazał się napinacz łańcucha.
Moim skromnym zdaniem wydaje mi to na spalanie stukowe , z tym ze nie bardzo wiem co go mogło spowodować .
Czy może wadliwy wtryskiwacz , dlaczego tłok jest mokry ,może ktoś cos pomoże albo cos zasugeruje. Dzięki Pozdrawiam
#12
Napisano 18:56, 18.04.2021
Nie, to nie jest spalanie stukowe.....
#13
Napisano 08:56, 19.04.2021
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:04, 19.04.2021
#14
Napisano 16:04, 22.11.2021
Ustaw podejrzany tłok w górnym położeniu - zaraz po minięciu martwego punktu powinien zacząć schodzić w dół. Przez otwór świecy wsadź jakąś przedłużkę i mocno puknij w nią. Jeśli usłyszysz metaliczne stuknięcie to niedobrze. Podejrzewam że masz rozklepaną na blaszkę panewkę korbowodową . Miałem to samo ale w J30A4 odgłos taki sam.
#15
Napisano 16:02, 29.01.2024
Witam mam podobny problem. Jak to się skończyło,czy udało się to rozwiązać?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych