Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Instalacja sama wyłącza gaz i zmienia na paliwo...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 10.07.2010

Witam. Ostatnio w mojej Hani pojawił się problem z gazem... Gdy włączam samochód z rana, po przestanej całej nocy, samochodzik odpala się normalnie, jak zawsze na benzynie... lecz w chwili przejścia na gaz, jakby spowrotem włącza mi benzynę sygnalizując mnie o braku gazu w butli... Gaz - wiem, że jest, bo po ponownym tankowaniu wchodzi mniej niż połowa, a i wiem, że przecież tego nie wyjeździłem, ponieważ nie zrobiłem kilometrów i na wyświetlaczu również pojawia mi się połowa zbiornika...
Bardzo proszę o pomoc...
W poniedziałek jadę w bardzo długą trasę (Polska - Włochy) i wolałbym, by nie stało mi się nic podczas tego wypadu... A dziś nie jest otwarty mój fachowiec...
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:14, 10.07.2010

Co to za instalacja?
Elektrozawór przy reduktorze oraz przy wielozaworze. Któryś z nich może być niesprawny.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:05, 10.07.2010

pablo.see, Instalacja składa się z :
reduktora : DAMEX Scorpion
zawór gaz. : Valtek
zbiornik : Irene
wielozawór: Tomasetto
obudowa zaworu : --//--
przełącznik : King
elek. jednostka ster (ECU): king
wtryskiwacz: Valtek.
i to wszystko na przewodach elastycznych FAGUMIT.
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:11, 10.07.2010

Stawiam na reduktor. Jednakże to tylko gdybanie. Trzeba sprawdzić gdzie się gaz zatrzymuje.
Masz program:
http://www.amax.bial..._cat=349&cp=333
Kabelek kup sobie w komisie GSM taki jak ten
http://www.allegro.p...0_p100_poz.html
i do dzieła.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 10.07.2010

A gdzie to podłączyć??? Bo końcówka pod maską jest inna... narazie niestety nie mogę zrobić zdjęcia, bo jestem poza domem na nieswoim komputerze... I jaką kontrolę mam tym programem??? nie narobię głupot??
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:41, 10.07.2010

Kupujesz kabelek. Odcinasz wtyczkę. Bierzesz z kabelka przy przewody - biały, niebieski i czarny. Masę wiesz jak znaleźć we wtyczce od Kinga. Pozostałe kabelki też nie ma problemu byle nie do +12V (to też łatwo sprawdzić gdzie jest we wtyczce. Jak nie działa tak, to odwrotnie musi zadziałać. Jak nic nie będziesz zmieniał, to nic nie zepsujesz. Podejrzysz co pokazuje czujnik ciśnienia.
Do kompletu jeszcze to:
http://www.allegro.p..._hurt_11_5.html
Sprawdzisz napięcie na cewkach elektrozaworów, a po odłączeniu wtyczek zobaczysz czy cewki mają przejście (nie są przepalone).

Jeżeli jedziesz na Augustów dziś lub jutro to możesz do mnie się wybrać. A jeżeli nie jedziesz, to możesz pomyśleć nad wyjazdem do Augustowa na jezioro i wpadniesz do mnie na sprawdzenie.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 10.07.2010

Taki miernik posiadam, więc już się obędzie, ale szczerze nie chciałbym się zabierać za to sam, bo nie kumam się za bardzo w takich rzeczach... proste rzeczy zrobię, ale tu wolę nie dotykać :) Teraz właśnie w poniedziałek wybieram się do włoch na 2 tygodnie więc nie za bardzo dam radę, ale dzwoniłem do fachowca do Augustowa właśnie, jakiś polecany przez nasze forum i powiedział, że mogę śmiało jechać, że jeśli się powtórzy to robić to, co do tej pory i będzie git, a później przyjechać... Bo akurat wczoraj mi się stało pierwszy raz wieczorem i dziś rano... i tylko po dłuższym odpoczynku silnika... na trasie ogólnie się jeszcze nie pojawiło...
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#8 arwi

arwi
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 15.07.2010

Witam Podłączam się do tematu. U mnie wygląda to tak:
Zatankowałem do pełna gazu i od tamtej pory co jakiś czas przełącza się sam na benzynę. Byłem u gazownika który stawiał dwie tezy.
1. podczas zatankowania do pełna nie odbił zawór przez co następuje zmiana ciśnienia.
2. Uszkodził się reduktor.

Podczas wizyty w warsztacie (wczoraj) grzebał coś komputerem i póki co było dobrze wróciłem do domu, byłem w pracy, a dziś znów się pojawiło. Stałem dłuższą chwilę na przejeździe i po tym jak ruszyłem przejechałem jakiś kilometr i znów to samo.
Chciałbym zauważyć że gdy silnik jest zimny to działa bez zarzutu. Może po prostu jakiś czujnik temperatury wariuje przez te upały?
Co Wy o tym sądzicie?
  • 0

#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:38, 15.07.2010

sądzę że musisz zmienić gazownika. Skąd jesteś? Jaka instalacja (podzespoły)?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 arwi

arwi
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 15.07.2010

Instalacja sekwencja

reduktor- KME RED.1
Sterownik- KME DIEGO
wtryski Magic Jet

a reszty nie wiem bo nawet na tej karcie nie jest napisane :( Na korku do wlewu gazu jest chyba napisane Tomasetto czy jakoś tak.
Korzystam z usług gazowników w Mławie a z tego co wiem to dobrzy ludzie i znają się na robocie. Ktoś nawet na forum ich polecał.
Jeżdżę do nich od czasu kiedy kupiłem accorda i nigdy nie miałem problemów. No nie wiem może akurat w tym przypadku się mylą...
  • 0

#11 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:05, 25.07.2010

To samo mam ja... podczas powrotu z wakacji miałem lekko mówiąc przypał, jakich mało... Padał niesanowity deszcz, środek nocy, gdzieś w austrii załączyła i mrugała mi CHECK ENGINE, do tego brzęczyk od gazu wył mi głośniej niż moje radio... Nie dość, że taki motyw, to jeszcze straciłem moc i puki nie przełączyłem na benzynę, samochód toczył się gorzej, jakby ciągnęły go konie... Jutro będę u gazownika i dowiem się co mu dolegało... ale nie polecam nikomu... Ciekawi mnie jaką postawi diagnozę... Co obstawiacie?? :)
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#12 szfendek

szfendek
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:24, 25.07.2010

Mój znajomy miał podobne objawy, tzn. przełączał się na benzynę i sygnalizował brak gazu. W jego przypadku okazało się, że reduktor był do wymiany.
  • 0

#13 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 25.07.2010

W moim przypadku było to samo. Jakiś zaworek w reduktorze się zacinał czy coś i miałem nowy reduktor.
  • 0

#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:25, 26.07.2010

reduktory KME Silver i Gold mają problem z zacinającymi się czpieniami który blokują się syfem zbieranym w reduktorze
  • 0

#15 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 27.07.2010

u mnie powiedział wczoraj, że niby jakiś komputer się spalił i też wymienił na nowy, ale ile w tym prawdy? ;) nie wiem. nie znam się... coś wymieniał, ale nie wiem co :) chyba czas się interesować bardziej mechaniką:):)
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq