Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord 8 - wymiana świec

VIII świece accord 8 accord VIII wymiana przewody serwis świec

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 stopi

stopi
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Polska Centralna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan CU1
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 10:28, 09.03.2021

Niestety za bardzo nie mogłem znaleźć na ten temat informacji.

 

Chciałbym wymienić świece i przewody po ok. 100tys. Pytanie tylko, czy to robić jeżeli nic się nie dzieje? 

 

- jakie świece zastosować jeśli auto ma instalację gazową?

- jakie przewody?

- jakie to mniej więcej koszta w ASO?

- czy samemu jest to do zrobienia i czy ma ktoś z Was doświadczenia? Ogarniam sprawy mechaniczne, mam też warunki do tego, ale nie wiem, czy nie będzie problemu z odkręceniem zapieczonej świecy.

 

Accord 8, r. 2009, 2.0 i-vtec, silnik R20A3. Dzięki z góry za każdą cenną informację!


  • 0

#2 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:16, 09.03.2021

świece takie jak przewiduje producent samochodu, nieważne czy jeździsz na PB czy LPG, typ znajdziesz na forum, przewodów WN w 7 i 8 gen nie ma, są "fajkocewki", wymiana zgodnie z interwałami producenta, no chyba że chcesz żeby ukruszył się kawałek izolatora świecy (zdarzało się), chyba nie muszę pisać co się może stać gdy takie coś się wydarzy, wymiana jest banalna, wystarczy klucz do świec i klucz chyba 10, w R20 nie trzeba nawet osłon ściągać, masz wszystko na wierzchu


  • 0

#3 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:44, 09.03.2021

Po 100 tyś obowiązkowo wymieniaj świece. Przewodów nie ma :D Świece NGK lub DENSO.


  • 0

#4 coral_snake

coral_snake
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:00, 09.03.2021

Nie wiem jak przed, ale po lifcie w R20A3 producent przewiduje wymianę świec po 120tkm.


Użytkownik coral_snake edytował ten post 21:00, 09.03.2021

  • 0

#5 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 21:10, 09.03.2021

I poszperać na forum - bo gdzieś (tu nie mam pewności czy w 2.0) pisano, że NGK  powoduje problemy.


  • 0

#6 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:34, 09.03.2021

http://www.accordklu...62#entry1027386

Dzisiaj nawet o tym pisałem.

Do Hondy bp zawsze zakładałem denso, z ngk z kolei się przewody zapłonowe sprawdzają.

Dla posiadaczy F-Serii to kopułka i palec YEC. Reszta układu zapłonowego jak wyżej napisałem i robić komplet, a nie na raty.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#7 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:05, 10.03.2021

Do Hondy bp zawsze zakładałem denso, z ngk z kolei się przewody zapłonowe sprawdzają.
 

 

 

z tymi przewodami to też różnie, te wyprodukowane w Japonii może i nie są złe, ale te z Francji to już tak nie do końca, nie wierzyłem w to dopóki sam nie doświadczyłem...


  • 0

#8 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:20, 11.03.2021

Mam bardzo dobre doświadczenia ze świecami NGK, zrobiłem na jednych irydowych ponad 90 tys kilometrów na LPG i wymieniłem je niedawno profilaktycznie na nowe te same i też nade in Japan, pomimo tego, że stare były ok i silnik pracował na nich dobrze i spalanie paliwa było w normie.
Może kiedyś spróbuję Denso jak się nadarzy okazja, na obecną chwilę pozostaję jednak przy irydowych NGK tym bardziej, że i w drugim Accordzie mam je też takie same, na LPG zrobiłem już na nich 70 tys kilometrów i auto jeździ ok.
  • 0

#9 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:23, 12.03.2021

A ja jako były sprzedawca części mam takie, a nie inne zdanie na temat NGK, a jak widać po wcześniejszych  postach temat "problemów" z NGK dalej aktualny. 

 

Do tego należy też pamiętać o jednym co napisałem ostatnio: 

 

http://www.accordklu...cdti/?p=1027486


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#10 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:26, 12.03.2021

A ja jako były sprzedawca części mam takie, a nie inne zdanie na temat NGK, a jak widać po wcześniejszych postach temat "problemów" z NGK dalej aktualny.

Do tego należy też pamiętać o jednym co napisałem ostatnio:

http://www.accordklu...cdti/?p=1027486


Pewnie masz trochę racji, ale ja się wychowałem na NGK stosując je zarówno do mojej byłej Kii, NGK mam w silniku do łódki plus dwie Hondy i nigdy nie miałem i nie mam z nimi problemu. A być może i nawet Fiat 126 p też je miał zamontowane.
Tylko jak napisałem wyżej i inni to powielają, jeżeli NGK to tylko made in Japan, a nie jakieś produkcje z Francji czy z Malezji, gdzie po wyjęciu świec z pudełka, elektrody miały różne odstępy i nie były nawet prosto ustawione względem siebie, o czym też niektórzy pisali.

Nie wiem też, czy to jest regułą ale, w dwóch ASO, w jednym niemieckim, w drugim w Polsce, przestrzegano mnie przed świecami Denso. Pewnie była w tym jakaś przesada, ale takie opinie nie biorą się też raczej znikąd...
  • 0

#11 Twistzz

Twistzz
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Krzeszowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 24.03.2021

Co sądzicie o marce cewek Hella?

Użytkownik Twistzz edytował ten post 08:30, 24.03.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, świece, accord 8, accord VIII, wymiana, przewody, serwis, świec

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq