XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Samodignoza wskaźników
#1
Napisano 21:14, 08.07.2010
Mam pytanko robiłem sobie samodiagnozę wskaźników w Acco 2004 2,2 I-CTDI i mam dwa pytania:
1. pierwszy etap to drganie wskazówek, później idą płynnie?
2. Na wyświetlaczu wywala error 2?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Marcin
#2
Napisano 06:30, 09.07.2010
2. masz albo miałeś jakiś błąd typu B zrób test MICU.. czyli zworkę nad bezpiecznikami... w manualu wszystko jest
PS: żeby skasować ten rodzaj błądu wystarczy odłączyć akumulator na 10 s
#3
Napisano 16:28, 09.07.2010
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#5
Napisano 20:49, 09.07.2010
działa tylko wyskakuje error 3
wie ktos co to za error ?
[ Dodano: 2010-07-11, 16:13 ]
i jak ,nikt nie wie ?
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#6
Napisano 21:33, 13.07.2010
zrób test MICU.. czyli zworkę nad bezpiecznikami... w manualu wszystko jest
Jesteś pewien że w VII też jest jakaś zworka?
Znalazłem coś na forum ale nie dotyczy VII tylko V i VI?
Daj linka gdzie to znaleźć.
Pozdrawiam
#7
Napisano 09:35, 14.07.2010
Kontrola linii komunikacyjnej
W trybie samodiagnozy po przeprowadzeniu kontroli segmentów LCD Licznika/Licznika dziennego funkcja samodiagnozy rozpoczyna kontrolę linii komunikacyjnej.
Zaświecenie się wszystkich segmentów świadczy o prawidłowej komunikacji.
•Wskazanie „Error 1” świadczy o usterce linii komunikacyjnej między modułem zestawu wskaźników a siecią F-CAN. Sprawdzić kody usterek (DTC) modułu ECM/PCM. Jeśli nie wskazywane są żadne kody DTC, przejść do trybu testowego A w MICS.
•Wskazanie „Error 2” świadczy o usterce linii komunikacyjnej między modułem zestawu wskaźników a siecią B-CAN. Sprawdzić kody usterek (DTC) modułu ECM/PCM. Jeśli nie wskazywane są żadne kody DTC, przejść do trybu testowego A w MICS.
•Wskazanie „Error 3” świadczy o usterce linii komunikacyjnej między modułem zestawu wskaźników a siecią B-CAN i siecią F-CAN. Sprawdzić kody usterek (DTC) modułu ECM/PCM. Jeśli nie wskazywane są żadne kody DTC, przejść do trybu testowego A w MICS.
- dalej diagnostyka to już tylko ASO i system diagnostyczny Hondy (HDS)
Pozdrawiam
#8
Napisano 20:42, 16.07.2010
F-CAN to "szybka" komunikacja, czyli VSA, ABS itd.
Ja mialem u siebie Error 2 jakis czas temu. Komp mial zapamietany jakis blad z czujnik zamka drzwi, bo pamietam raz w zime jedne drzwi mi sie nie otworzyly (nie odryglowaly na mrozie). W VII wiele rzeczy komputer obsluguje i wlasnie z tymi drzwiami to jest tak, ze jest wysylany sygnal z jednego modulu do drugiego, to potem ten pierwszy oczekuje potwierdzenia i jak nie otrzyma, to potem przy diagnozie mamy ktorys z tych bledow komunikacji. Trzeba zczytac numer bledu, wykasowac i zrobic kolejna diagnostyke, jak sie nie pojawi, to z bani.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 16:32, 18.07.2010
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#10
Napisano 20:51, 20.07.2010
- na forum teżmuzyczka napisał/a:
zrób test MICU.. czyli zworkę nad bezpiecznikami... w manualu wszystko jest
napiszę to po raz czwarty w V i VI zwierasz linię SCS na tym złaczu dwupinowym w VII na złączu OBD2 zwierasz piny 4 i 9 spinaczem i masz to samo..Jesteś pewien że w VII też jest jakaś zworka?
Znalazłem coś na forum ale nie dotyczy VII tylko V i VI?
Daj linka gdzie to znaleźć.
PS: właśnie opisałem jak zrobić diagnostykę wszystkich systemów w VIIgen. mając "głowę " i spinacz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych