Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Samodignoza wskaźników


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:14, 08.07.2010

Witam.
Mam pytanko robiłem sobie samodiagnozę wskaźników w Acco 2004 2,2 I-CTDI i mam dwa pytania:

1. pierwszy etap to drganie wskazówek, później idą płynnie???

2. Na wyświetlaczu wywala error 2???

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Marcin
  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:30, 09.07.2010

1- normalne
2. masz albo miałeś jakiś błąd typu B zrób test MICU.. czyli zworkę nad bezpiecznikami... w manualu wszystko jest :)
PS: żeby skasować ten rodzaj błądu wystarczy odłączyć akumulator na 10 s
  • 0

#3 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:28, 09.07.2010

a w ogóle to jak sie robi tą samodiagnostyke? kiedys zapodalem tu taki temat i nikt mi nie pomógł
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#4 ZbyszekS

ZbyszekS
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Kraków / Proszowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Sport
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:04, 09.07.2010

Proszę bardzo: http://www.accordklu...pic.php?t=11870
Pozdrawiam
  • 0

#5 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:49, 09.07.2010

a dziękuje,jutro sprawdze :)

działa :-) tylko wyskakuje error 3
wie ktos co to za error ?

[ Dodano: 2010-07-11, 16:13 ]
i jak ,nikt nie wie ?
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#6 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:33, 13.07.2010

zrób test MICU.. czyli zworkę nad bezpiecznikami... w manualu wszystko jest :)


Jesteś pewien że w VII też jest jakaś zworka???
Znalazłem coś na forum ale nie dotyczy VII tylko V i VI?
Daj linka gdzie to znaleźć.
Pozdrawiam
  • 0

#7 ZbyszekS

ZbyszekS
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Kraków / Proszowice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Sport
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:35, 14.07.2010

o Error 3

Kontrola linii komunikacyjnej
W trybie samodiagnozy po przeprowadzeniu kontroli segmentów LCD Licznika/Licznika dziennego funkcja samodiagnozy rozpoczyna kontrolę linii komunikacyjnej.
Zaświecenie się wszystkich segmentów świadczy o prawidłowej komunikacji.



•Wskazanie „Error 1” świadczy o usterce linii komunikacyjnej między modułem zestawu wskaźników a siecią F-CAN. Sprawdzić kody usterek (DTC) modułu ECM/PCM. Jeśli nie wskazywane są żadne kody DTC, przejść do trybu testowego A w MICS.

•Wskazanie „Error 2” świadczy o usterce linii komunikacyjnej między modułem zestawu wskaźników a siecią B-CAN. Sprawdzić kody usterek (DTC) modułu ECM/PCM. Jeśli nie wskazywane są żadne kody DTC, przejść do trybu testowego A w MICS.

•Wskazanie „Error 3” świadczy o usterce linii komunikacyjnej między modułem zestawu wskaźników a siecią B-CAN i siecią F-CAN. Sprawdzić kody usterek (DTC) modułu ECM/PCM. Jeśli nie wskazywane są żadne kody DTC, przejść do trybu testowego A w MICS.


- dalej diagnostyka to już tylko ASO i system diagnostyczny Hondy (HDS)

Pozdrawiam
  • 0

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:42, 16.07.2010

tylko celem wyjasnienia, szyba B-CAN - to jest szyna "wolnej" komunikacji, czyli czujniki drzwi, zamkow i innych takich malo krytyczych systemow.
F-CAN to "szybka" komunikacja, czyli VSA, ABS itd.
Ja mialem u siebie Error 2 jakis czas temu. Komp mial zapamietany jakis blad z czujnik zamka drzwi, bo pamietam raz w zime jedne drzwi mi sie nie otworzyly (nie odryglowaly na mrozie). W VII wiele rzeczy komputer obsluguje i wlasnie z tymi drzwiami to jest tak, ze jest wysylany sygnal z jednego modulu do drugiego, to potem ten pierwszy oczekuje potwierdzenia i jak nie otrzyma, to potem przy diagnozie mamy ktorys z tych bledow komunikacji. Trzeba zczytac numer bledu, wykasowac i zrobic kolejna diagnostyke, jak sie nie pojawi, to z bani.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:32, 18.07.2010

a jak to zczytac i wykasowac,albo jak zanlazsc przyczyne tego erorr 3 ?
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#10 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 20:51, 20.07.2010

odczytać tak :) http://www.accordklu...&highlight=mics . a skasować to odłączysz akumulator na 30 s i odcztać błędy ... jeśli usterka była okresowa to się nie pojawi....

muzyczka napisał/a:
zrób test MICU.. czyli zworkę nad bezpiecznikami... w manualu wszystko jest :)

- na forum też :mrgreen:

Jesteś pewien że w VII też jest jakaś zworka???
Znalazłem coś na forum ale nie dotyczy VII tylko V i VI?
Daj linka gdzie to znaleźć.

napiszę to po raz czwarty w V i VI zwierasz linię SCS na tym złaczu dwupinowym w VII na złączu OBD2 zwierasz piny 4 i 9 spinaczem i masz to samo..
PS: właśnie opisałem jak zrobić diagnostykę wszystkich systemów w VIIgen. mając "głowę " i spinacz :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq