,, Masę podłączyłem prosto z akumulatora (-) przewodem do śruby mocującej czujnik na słupku ,,
To nie miało prawa nic zmienić, chyba że nie było kontaktu śrubka - karoseria.
Nie jeździj z drzwiami zamkniętymi na pierwszy zatrzask bo wytelepie się zamek. Może by tak do czasu naprawy przewód z włącznika na slupku podłącz na stałe pod wspomnianą śrube.
Nie jestem elektrykiem. A ten przewód z włącznika na slupku sygnalizujący otwarcie drzwi (i nie tylko)
idzie do MICU ? ? ?
Może ścieżka w MICU przepalania ? Przepala się od zwarcia w lampce oświetlenia drzwi - było o tym na forum. A MICU nie było zalane wodą? Masz szyberdach? Czy masz mokro pod dywanikami - blacha podłogi? MICU jest na słupku przy L nodze kierowcy.
Wczoraj próbowałem jeszcze podłączyć przewód z minusa akumulatora bezpośrednio do czujnika (metalowej podkładki czujnika która zwiera śruba po wkręceniu do słupka). Efekt taki sam, po naciśnięciu czujnika wszystko gaśnie ( podczas testu włączyłem lewy kierunkowskaz i światła drogowe - gasły po naciśnięciu przycisku).
Co do jeżdżenia z otwartymi drzwiami Masz rację, otwieram tylko jak bardzo potrzebuję i to na chwilę tylko ( wolę drzwi uszkodzić niż spowodować stłuczkę ).
Chciałem ominąć masę w tym celu dałem pod śrubę gumowy oring i dokręciłem, masa nie dochodziła ale i nic z wymienionych nie działało.
Szyberdachu nie mam, na pierwszy rzut oka nic nie jest zalane ale rzeczywiście lepiej to sprawdzę.
Dzięki, po sprawdzeniu napiszę.
No to moje rady (oprócz prowizorki z pierwszego posta) na nic się zdały.
Próbowałem prowizorki, nie jestem pewien czy o to Ci chodziło ale podłączyłem kabel z minusa akumulatora bezpośrednio do czujnika pomijając karoserię i śrubę mocującą ( prosto do podkładki metalowej czujnika stanowiącej "przejście masy" do czujnika. Nic to nie zmieniło, działa tak jak wcześniej..
Dziękuję za pomoc!