XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przewody paliwowe
#1
Napisano 16:59, 06.07.2010
I teraz nie wiem czy zakładać elastyczne czy miedziane takie jak do gazu? Poradzcie coś
I drugie pytanie. Jak to jest z tymi końcówkami do wkręcania (takie jak na przewodach hamulcowych i od sprzęgła), gdzie je dostać? Byłem w kilku sklepach z częściami i nigdzie nie mieli (w necie też nie moge znaleść).
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#2
Napisano 18:07, 06.07.2010
Może lepiej/łatwiej/taniej będzie wyciąć część przewodów pod podwoziem, bo
pewnie one są najbardziej zjedzone, i wstawić tam po prostu zbrojone z gumy
na opaski zaciskowe.
Ja tak mam i od 3 miesięcy zero kłopotów.
Przewód z gumy jest naprawdę gruby, plus w środku ma takie zbrojenie jakby z drucików czy czegoś
takiego. Koszt w granicach 8pln/m.
Za miedziane zapłacisz krocie. Plus je.anie się z końcówkami.
Elastyczne to niezły pomysł, ale też je pewnie rudy weźmie. Plus końcówki.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 19:42, 06.07.2010
Co do cięcia przewodów to od samej pompy do zgięcia pod maske są w stanie wskazującym do wymiany.
Co do gumy to własnie są przewody elastyczne ale boje sie troche wsadzić je pod podwozie bez oplotu (V dosyć nisko nad ziemią wisi).
Co do ceny rurek miedzianych to jakieś 10-15 pln/mb także to nie taka straszna cena.
Najgorszy problem to końcówki bo nie moge ich nigdzie namierzyć.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#4
Napisano 20:56, 06.07.2010
To utnij przy końcówce, wsadź w te gumowe, opaska i powinno grać.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 14:42, 07.07.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych