Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przewody paliwowe


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 06.07.2010

Moje przewody paliwowe są w nieciekawym stanie i mam zamiar je wymienić.
I teraz nie wiem czy zakładać elastyczne czy miedziane takie jak do gazu? Poradzcie coś

I drugie pytanie. Jak to jest z tymi końcówkami do wkręcania (takie jak na przewodach hamulcowych i od sprzęgła), gdzie je dostać? Byłem w kilku sklepach z częściami i nigdzie nie mieli (w necie też nie moge znaleść).
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:07, 06.07.2010

Przyjrzyj się dokładnie czy całe Twoje przewody są w takim stanie żeby je wymieniać.
Może lepiej/łatwiej/taniej będzie wyciąć część przewodów pod podwoziem, bo
pewnie one są najbardziej zjedzone, i wstawić tam po prostu zbrojone z gumy
na opaski zaciskowe.
Ja tak mam i od 3 miesięcy zero kłopotów.
Przewód z gumy jest naprawdę gruby, plus w środku ma takie zbrojenie jakby z drucików czy czegoś
takiego. Koszt w granicach 8pln/m.
Za miedziane zapłacisz krocie. Plus je.anie się z końcówkami.
Elastyczne to niezły pomysł, ale też je pewnie rudy weźmie. Plus końcówki.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 06.07.2010

Mam sciągnięty bak paliwa(wymieniałem pompe), także teraz już z górki pujdzie.
Co do cięcia przewodów to od samej pompy do zgięcia pod maske są w stanie wskazującym do wymiany.
Co do gumy to własnie są przewody elastyczne :-P ale boje sie troche wsadzić je pod podwozie bez oplotu (V dosyć nisko nad ziemią wisi).
Co do ceny rurek miedzianych to jakieś 10-15 pln/mb także to nie taka straszna cena.
Najgorszy problem to końcówki bo nie moge ich nigdzie namierzyć.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:56, 06.07.2010

Bardzo tanio ta miedź, tyle u mnie stały normalne, metalowe ale giętkie.

To utnij przy końcówce, wsadź w te gumowe, opaska i powinno grać.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 14:42, 07.07.2010

Możesz użyć swoich końcówek - wymontuj i jedź z przewodem do jakiegoś gazownika niech zarobi twoje końcówki na przewody i będzie spokój.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq