Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Montaż tempomatu z anglika.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:55, 28.06.2010

Witam, mam pytanie czy jest techniczna możliwość przekładki tempomatu z angielskiej wersji ES do wersji LS. Mam wszystkie potrzebne części, bo udało mi się kupić okazyjnie taki egzemplarz w pełnym wyposażeniu. Pozdrawiam
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:58, 28.06.2010

przeczytaj Regulamin Forum pkt 2.1 http://www.accordklu...wtopic.php?t=46
zmień tytuł :czerwona:
  • 0

#3 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:37, 30.06.2010

Witam, mam pytanie czy jest techniczna możliwość przekładki tempomatu z angielskiej wersji ES do wersji LS. Mam wszystkie potrzebne części, bo udało mi się kupić okazyjnie taki egzemplarz w pełnym wyposażeniu. Pozdrawiam

Da się, ja włożyłem :ok tylko pamiętaj że potrzebna jest taśma z funkcją tempomatu, kiera pod tempomat i wiązka pod tempomat(ja się wpiąłem w ori wiązke, ale miałem wszystkie potrzebne wtyczki oraz przeanalizowałem gdzie mam się wpiać) :B
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:45, 02.07.2010

To fajnie :lol: , a myślałem że to coś bardzo zawiłego, jak znajdę trochę czasu, to się wezmę za robotę.Podpowiedz mi tylko co to ta''wiązka ori'' w którą się wpiąłeś i o którą taśmę chodzi-czy o tą pod kierownicą?.Wszystko potrzebne mam(kierownicę z temp itd.)całość jest jeszcze zamontowana w angliku. a byłem pewny że to jest powiązane z komputerem i że będzie to podobny problem jak przełożenie automatycznej klimy w miejsce manualnej. prześledziłem chyba całe forum i nic na temat tempomatu :-/ Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  • 0

#5 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:01, 03.07.2010

'wiązka ori''

Orginalna wiązka z wersji europejskiej nie posiadająca tempomatu, nie da się zamontować wiazki angielskiej!

o którą taśmę chodzi-czy o tą pod kierownicą?

Tak
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:27, 03.07.2010

Dzięki za podpowiedzi, w przyszłym tyg się biorę. pozdrawiam

[ Dodano: 2010-07-08, 22:26 ]
Witam ponownie, wziąłem się za przekładkę.Na razie wyjąłem wszystko z anglika-zapisując co gdzie idzie, praktycznie do wszystkiego doszedłem-trochę jest tych kabelków :roll: . problem mam tylko z przepustnicą-mianowicie w mojej wersji ls jest zupełnie inna(tzn.do mojej dochodzi jeden przewód więcej-od paliwa chyba) a w angliku dochodzi trochę dalej bo do kolektora.Jak to ogarnąłeś? może wystarczy rozebrać i przełożyć tą dłuższą widełkę ze środka. A, przypomniało mi sie jeszcze jedno- kontrolka w liczniku, czy wystarczy ją włożyć, wpiąć przewód z końcówką w kostkę i powinno działać? i tak na marginesie, to naprawdę musiałeś mieć duuużo samozaparcia żeby to zrobić :B pozdrawiam
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:27, 19.07.2010

chciałbym zamontować też tempomat w swojej hani ale nie wiem gdzie mam sie wpiąć i czy jest już pociągnieta instalacja oryginalnie we wszystkich accordach . Mój kumpel ma tempomat oryginalnie i taki sam silnik i rok jak moja i u niego wychodzą 4 kable do tempomatu z wiązki, nie wiem czy może u mnie są gdzies schowane te kable. Może ktoś wie gdzie znajdują sie te kable ,albo może gdzie te 4 kable podłączyć prosił bym o pomoc pozdrawiam. dodam ze mam anglika
  • 0

#8 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:05, 19.07.2010

Już odpowiadam ;)

Przepustnica musi być taka sama (przynajmniej u mnie była). Przewody które tam wchodzą to tylko podciśnienie i chłodzenie- ale nie wchodzą do przepustnicy tylko do krokowego (wyciągnij ja całą i zobaczysz). Co do kontrolki to ja to zrobiłem w taki sposób że rozebrałem stary licznik z angola, wyciągnąłem cały blat (cen z poziomem paliwa i temp cieczy) i włożyłem do europejskiego licznika :ok
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:20, 20.07.2010

ale ja mam anglika honde nie tempomat i chciałbym wiedzieć gdzie mam podłączyć 4 kable które wychodzą z tempomatu i czy gdzies jest schowana może orginalna kostka do tempomatu pod maską czy musze ciagnać nową wiązke ? wiem ze w tym roczniku byly montowane tempomaty bo mój kumpel ma. prosił bym o jakies inormace dzieki
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:12, 26.07.2010

Witam ponownie, pawpor zrobiłem wszystko tak jak pisałeś, nie przekładałem tylko przepustnicy, bo na wczasy akurat jechałem 1400 km i wolałem nie ryzykować przygód po drodze,próbowałem nawet włączyć temp po drodze bo w zasadzie wszystko było podłączone(chciałem zobaczyć czy zapali się chociaż cruise control), ale niestety nic z tego-pewnie dlatego ,że linka nie była podłączona do przepustnicy...A co do samej przepustnicy - jest inna, może dlatego że ja mam anglika 2.0, a mój jest 1.8.chociaż na oko są na wielkość identyczne.wydaje mi się ,że problem można rozwiązać przekładając same widełki od przepustnicy, trzeba by tylko wyjąć obie i je porozbierać - żadna filozofia nie jest. mam tylko pytanie czy może być problem z tym , że silniki mają różną pojemność? do pawel99ke - byłoby to za proste gdyby można było założyć sam sterownik pod maską-trzeba niestety pociągnąć wiązkę od niego do kabiny, tam dochodzi do całej centralki pod kierownicą,tu dopiero zaczyna się zabawa, bo od centralki odchodzi kilka następnych kabelków czyli-do czujnika na hamulcu,na sprzęgle, do wyłącznika, do sterowania przy kierownicy, do licznika do kontrolki i do licznika(który pewnie załącza temp powyżej 40km/h), i 2 do masy. to byłoby wszystko. a to co musisz przełożyć, to kierownica z taśmą,centralka,włącznik, sterownik pod maską, przepustnica, czujnik na sprzęgle i wymienić czujnik na hamulcu. powodzenia
:-P
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq