Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Pękł pasek


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:32, 30.11.2008

Witam, mam problem podczas jazdy zerwał sie pasek balansowy, troche uszkodzil glowny pasek rozrzadu ale moim zdaniem pasek sie nie pzestawil chociaz nie jestem tego pewny sa lekkie luzy na zaworach i teraz nie wiem czy zawory popekaly czy poprostu byly takie tylko pod deklem nie bylo tego az tak slychac przed kolizja mialem je ustawiam bo troche stukaly juz. po odkreceniu plastikow od rozrzadu zobaczylem ze napinacz od paska balansowego nie byl przykrecony(srubki nie bylo) albo sie odkrecil albo nie byl przykrecony bo urwac sie nie urwal (sprawdzalem) rozrzad mial max 10tysiecy tyle ze pasek glowny a nie balansowy. samochod kupilem 2 tygodnie temu i uwierzylem, ze byl wymieniony i byl ale nie do konca...
i teraz nie wiem czy mam juz szykowac sie na kupnoo nowego silnika czy kupic rozrzad i zalozyc go i sprawdzic czy odpali... Prosze o rade i komentarze z gory dziex

#2 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:43, 30.11.2008

Jak sie nie znasz to lepiej podjedz do dobrego mechanika ktory obada silnik.

Polecam Dr. Romiego (tel. w moim podpisie)

Pozdro

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:22, 30.11.2008

napewno bedziesz musial zdemontowac glowice
ale najpierw dobierz sie do rozrzadu i zobacz ustawienie znakow na rozrzadzie czy sie nie przestawil

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:44, 03.12.2008

a jesli zawory sie polamaly to szykowac sie na nowy silnik czy da sie zrobic jakos w mniejszych kosztach jak nowy silnik? duzo zmian trzeba zrobic przy przelozeniu z 2.2ohc na 2.2 v-tec? co trzeba przerobic i czy instalacja wymaga duzo zmian? a auto stoi unieruchomione w pyrach (kolo piaseczna) i nie moge tak z nim jezdzic zabardzo :P
jak kupowlalem u znajomych z japan auto rozrzad powiedzieli ze jak pekl balansowy to jest duze prawdopodobienstwo ze tylko bede musial wymienic caly rozrzad. sa na 3 zaworach dosc spore luzy i nie wiem czy sie polamaly czy tez rozlegurowaly. nie mialem takiego jeszcze przypadku zazwyczaj pekal pasek glowny, a nie chce sciagac odrazy glowicy.

#5 furia

furia
  • Forumowicz
  • 13 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 04.12.2008

witam moze nie na temat ale sam mam accorda coupe 96r 2.2 110kw i chetnie bym sie dowiedzial skad wzioles accorda coupe 96r 2.2 type-r 170km pozdro
furia

#6 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:10, 04.12.2008

Nie ma czegoś takiego :-P No chyba ze ktos doczepił naklejke i nowy właściciel mysli ze ma cos takiego.

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:18, 04.12.2008

odnosnie tego type-r to moja pierwsza honda i nie bardzo sie znam na oznaczeniach hondy moze to nie type r ale ma 172km (sprawdzane na hamowni w barierze) ma jakis kolektor caly uklad i dolot a type r wpisalem poniewaz nie ma oznaczenia na tylnej klapie oprocz type-r (w dowodzie tez nic nie znalazlem.
prosze o jakies telefony do magikow lub jakis inny kontakt apropo mojego problemu .

#8 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:00, 06.12.2008

Jeśli dobrze spisałeś model, rocznik oraz pojemność - to możesz mieć któreś z tych wariantów:

Honda Accord Accord V Coupe 2.2 i ES 150KM
lub
Honda Accord Accord V Coupe 2.2 i ES 190KM

P.S. Napewno masz coś takiego rozumiem ??

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:22, 08.12.2008

cos w tym stylu tylko jeszcze mam dodatkowe swiatla na klapie (podobno moja to wersja z usa)

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:46, 08.12.2008

mam podobną sztukę i jeśli chodzi o wersje z USA albo USA na Europę to miały silniki 2,2 150 KM (f22b) i zdaje się że 2,2 SiR 190KM (h22a). Także jak masz 172km i dolot, kolektor itd. to obstawiałbym na 2.2 f22b. Ja mam w swoim f22b5 sohc bez vtec-a ale bodajże f22b1 miał vtec i moc też około 150km w serii. Nie wiem tylko czy f22b1 był wkładany do Coupe. Wydaje mi się że wrzucano go tylko do 4d.

Sprawdź sobie VIN znaki od 4 do 6 to będziesz wiedział jaką masz wersję auta. Ja mam CD7. Z silnikiem 2.2 był jeszcze CD8 (to ten SiR) a CD9 to 2.0 136KM.

A tak przy okazji jak już sprawdzasz VIN to jak masz 1HG na początku to jest to produkt Honda of America :-D

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:41, 10.12.2008

a takie pytanko, czy pasuje glowica jakas inna do 2,2 ??

[ Dodano: 2008-12-13, 16:46 ]
na oznaczeniu silnika mam HA i dalej jakis otworek 1,5 na 3cm i widac wnetrze silnika... nie wiem po co ta dziura. :-?




IPB Skin By Virteq