Dziękuję za wskazówki
Wszystko posprawdzam, albo tyle ile będę potrafiła i dam znać.
blow:
Dziękuję
Mam nadzieję, że problemy z Waszą pomocą rozwiążę
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Gaśnie prawie zawsze na wolnych obrotach, awaria krokowego?
#16
Napisano 01:18, 26.02.2016
#17
Napisano 01:23, 26.02.2016
Kostka po stronie pasazera "w nogach"
Zwiera soe piny i lapka check engin blyska bledy... mialem gdzies dokladny opis lecz mi to gdzoes uciekło...
Na stronie roverki.eu byl dobry opis.
Użytkownik 93karol edytował ten post 01:24, 26.02.2016
#18
Napisano 01:35, 26.02.2016
Jesli Bojar sie na tym zna,trzeba go sciagnac do tego tematu:-)
#19
Napisano 07:28, 26.02.2016
Może nie z V gena ale zasada ta sama:
http://accord6gen.cb...accord_diy.html
Samodiagnostykę możesz zrobić sama nie płacąc za to mechanikowi a będziesz pewna co wymiga. Możesz nagrać filmik jak mruga kontrolka CE jak nie będziesz pewna czy dobrze odczytujesz, to się zobaczy i opisze błędy.
Co do falowania to najpierw kilka pytań:
Kiedy były regulowane zawory
Czy gazownik w jakikolwiek regulował instalację LPG - mam na myśli analizator spalin a nie na słuch.
Czy jeśli weźmiesz plaka do kokpitów i na odpalonym silniku popsikasz po rurze dolotu powietrza będą rosnąć obroty? Jeśli tak to należy szukać nieszczelności i zacząć od uszczelnienia.
Co zrobić:
1) sprawdzić szczelność dolotu
2) regulacja zaworów jeśli robiona była dalej niż 20 000 km, chociaż dla pewności lepiej zrobić od razu, bo mechanicy często partolą robotę.
3) wyjąć i wyczyścić IACV
#20
Napisano 07:33, 26.02.2016
Jachu
#21
Napisano 22:00, 26.02.2016
ja bym obstawiał wtryski tylko że w 2 gen ich nie ma w sumie niewiele tam jest a sprawdzałaś ten silniczek krokowy "attuator"
cyt. "Attuator, czyli regulator przepływu jest elementem wykonawczym układu sterującego ilością gazu, którego zadaniem jest sterowanie ilością gazu zasysanego przez mikser.
Jeśli mieszanka spalana w cylindrze jest zbyt bogata attuator zmniejsza dopływ gazu do miksera przez zmniejszenie przekroju przepływu, jeśli mieszanka jest zbyt uboga attuator zwiększa dopływ gazu do miksera przez zwiększenie przekroju przepływu. Attuator składa się z korpusu, który łączy się z przewodami gazowymi oraz z silnika krokowego, który sterowany jest za pomocą sygnałów z elektronicznego układu sterującego. Układ ten na podstawie analizy danych pochodzących z sondy lambda analizuje bieżącą sytuację i generuje sterowanie elementem wykonawczym - attuatorem.
Silnik krokowy może zajmować dowolną pozycję w przedziale 0 (całkowicie zamknięty) do 250 kroków (całkowicie otwarty)."
Może to jego wina hmm
#22
Napisano 11:24, 27.02.2016
Samodiagnostyka zrobiona. Wypikało błędy 17 i 43
InstalacjÄ™ gazowÄ… mam Bingo-S.4
Dolot sprawdziłam, mam nadzieję, że zrobiłam to dobrze. Obroty nie skoczyły.
W środę jadę do gazownika w Białych
To, co zostało już wymienione zaznaczyłam
#23
Napisano 11:47, 27.02.2016
Asiu na pewno majsterek z białych rozwiąże Twój problem mi tez acco gasło jak miałem V gen i podjechałem podregulował i bylo ok.
Jachu
#24
Napisano 21:10, 27.02.2016
Błąd nr 17 - VSS - działa Ci licznik?
Błąd nr 43 - Podgrzewany czujnik tlenu (lambda) - wyregulować na początek instalację a jak dalej będzie problem to kombinować.
#25
Napisano 10:52, 28.02.2016
Licznik działa.
Padł mi dziś akumulator.
Szczerze mówiąc mam wrażenie, że coraz więcej problemów z tym autem i jak nie uda mi się tego naprawić to będę się go pozbywać.. To chyba nie jest na moje nerwy, ale jeszcze powalczę i w środę zajadę do tego gazownika.
#26
Napisano 11:21, 28.02.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#27
Napisano 19:34, 01.03.2016
Nie miałam jak sprawdzić napięcia, ale zrobiłam test.
Naładowałam akumulator. Samochód odpalał. Odpięłam akumulator, wróciłam po kilku godzinach, podłączyłam i samochód nie odpalił. Czyli akumulator padł. Sprawdziłam datę produkcji i nie wiem czy to jest możliwe, ale wychodzi data styczeń 2001r.
Kupiłam ako.. Samochód ruszył bez problemów, ale jeszcze sprawdzę dziś lub jutro rano jak wygląda sytuacja.
Czy jest jakaś zależność pomiędzy akumulatorem i LPG? Wydaje mi się, że ako jest potrzebne tylko do rozruchu, no ale wolę się upewnić.
#28
Napisano 19:41, 01.03.2016
aku jest potrzebny cały czas. Zapłon Iskrowy wymaga pradu:) to Nie diesel.
Z Alternatora bezposrednio prad nie idzie na swiece, akumulator odgrywa wazna role w działaniu Silnika Benzyna/Gaz
#29
Napisano 16:15, 02.03.2016
Byłam w Białych Błotach. Wystarczyła regulacja Tamten gazownik, co wymieniał parownik nie zrobił regulacji.
Jeszcze muszę wyregulować zawory, bo klekoczą i będzie ok.
Dziękuję za wszystkie rady Na pewno będę zaglądać jeszcze na forum. Pozdrawiam
#30
Napisano 17:20, 02.03.2016
No i szerokosci
Użytkownik 93karol edytował ten post 17:21, 02.03.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych