Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Kod radia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 23:42, 22.06.2010

Cześć,

Podpowiedzcie mi proszę jak to jest z tym kodem zabezpieczającym oryginalnego radia. Instrukcja obsługi nic o nim nie mówi ale instrukcja serwisowa ostrzega, że trzeba się upewnić, że się go zna przed odłączeniem akumulatora (a to potrzebuję zrobić) żeby móc uruchomić radio po ponownym podłączeniu akumulatora. W książce serwisowej w miejscu na kod radia mam wpisaną kreskę...
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 04:57, 23.06.2010

Bez obaw nie masz żadnego kodu do uruchomienia radia.W instrukcji mam tak samo.Odłącz aku tylko później będziesz musiał na nowo zaprogramować stacje radiowe,zegarek,oraz nauczyć szybę kierowcy automatycznego zamykania i otwierania.To wszystko.
  • 0

#3 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:33, 23.06.2010

Dzięki, w instrukcji jest właśnie tylko o szybach, stacjach i zegarku. Muszę wymienić syrenkę od dodatkowego alarmu (nie działa - czasem cicho jęknie) ale tam nie mam żadnych złączek żeby ją łatwo wymienić pod maską - kabel jest wlutowany wprost w syrenkę i boję się robić coś pod napięciem bo sobie jeszcze centralkę tego alarmu mogę spalić przy okazji ;-)
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#4 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:36, 24.06.2010

kabel jest wlutowany wprost w syrenkę i boję się robić coś pod napięciem bo sobie jeszcze centralkę tego alarmu mogę spalić przy okazji ;-)

Tnij śmiało - nie spalisz centralki co najwyżej bezpiecznik ;)
  • 0

#5 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:04, 24.06.2010

Ostatecznie tak właśnie zrobiłem - zamiast odłączać akumulator i lutować w spokoju lub bawić się w ryzykowne lutowanie pod napięciem, po prostu odciąłem kable cążkami przy syrence a przylutowanie do nich konektorów (czyli zrobienie po ludzku) nawet pod napięciem było już dużo prostsze i znacznie mniej ryzykowne.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#6 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:57, 26.06.2010

oraz nauczyć szybę kierowcy automatycznego zamykania i otwierania.To wszystko.

...ja przepraszam za warholstwo i ignorancje zarazem ale co to jest za myk z tym uczeniem szyby. Pytam bo u mnie szyba nie otwiera sie automatycznie jak sie ja tak szybko kliknie. Myslalem ze to wina mojego wypasionego (niech to szlag) alarmu, a tu nagle moze sie okazac ze wystarczy szybie dac wyklad.
To jak to sie robi Glinuś? :-)
  • 0

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:12, 26.06.2010

po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu trzeba szybę kierowcy nauczyć jak ma pracować :))
przytrzymując przycik otwórz do końca, a następnie zamknij - trzymając przycisk - od jednego skrajnego połozenia do drugiego skrajnego połozenia. Teraz powinien działac automat
  • 0

#8 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:16, 26.06.2010

Hmmm... a czy jak robilem reset 2 miesiace temu to da rade jeszcze zrobic ten manewr? Niby na nauke nigdy nie jest za pózno, ale moze w tym przypadku ta zasasda nie obowiazuje. Nie chce robic niepotrzebnie resetu jesli nie ma takiej koniecznosci. Chodzi o to ze moja kopia plyty nawigacyjnej nie jest calkowicie sprawna i nie moge byc pewny ze system sie na niej podniesie :-( Pewnie tak ale wole nie ryzykowac bo znowu bede musial jechac do Dublina (200km) po plytke do EuroR-a :-)
  • 0

#9 13Homer

13Homer
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 26.06.2010

Sorry, że pytam bez sprawdzenia: automat zamyka i otwiera? U mnie tylko otwieranie jest "samo", żeby zamknąć muszę trzymać przycisk cały czas. Muszę nauczyć szybę?
  • 0

#10 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:18, 26.06.2010

no oczywiście, na naukę nigdy za późno - jak zauważyłeś - spróbuj.
  • 0

#11 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:26, 26.06.2010

Nidyrydy. Ta moja szyba nie rozumie po polsku ani po angielsku. Po japonsku chyba bym ja musial uczyc.
Szyba tuman.
Nie bangla.
  • 0

#12 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:31, 26.06.2010

być może w VII jest inny sposób, ale nie wydaje mi się.
Poszukaj gdzieś na forum jest lekcja Glinusia :))
  • 0

#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:27, 26.06.2010

Zamykaj ja i po zamknieciu szyby przytrzymaj jeszcze okolo 3s.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:38, 26.06.2010

Zamykaj ja i po zamknieciu szyby przytrzymaj jeszcze okolo 3s.

Dokładnie tak się "uczy" szybę reakcji na "auto"

Szyba tuman.
Nie bangla.

Musi banglać :mrgreen:
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:24, 21.07.2010

Bez obaw nie masz żadnego kodu do uruchomienia radia.W instrukcji mam tak samo.Odłącz aku tylko później będziesz musiał na nowo zaprogramować stacje radiowe,zegarek,oraz nauczyć szybę kierowcy automatycznego zamykania i otwierania.To wszystko.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq