Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC Plug&Drive


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:26, 19.06.2010

Witam szanownych forumowiczow,

Mam pytanie dotyczace oprogramowania instalacji BRC Sequent24.
Instaacja opisana zostala ze zdjeciami w poscie ponizej

http://www.accordklu...er=asc&start=15

Podczas wymiany zbiorniczka z lubryfikatorem porozmawialem z gazownikami i zasugerowali oni ze w tej instalacji sa mozliwe dwa oprogramowania - normalne do sequent oraz plug&deive.

Moje pytanie to czy warto zmieniac oprogramowanie (jesli mam to "zwykle") na oprogramowanie plug&drive.

Niedlugo bede jechal na przeglad gazu i wtedy moge zmienic.
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:47, 19.06.2010

SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 5, 6, 8 i 12 cylindrowych w tym też z TURBO doładowaniem.
Podobnie jak SQUENT 24 tak i ten system jest alternatywą dla pełnej wersji FLY SEQUENT. W systemie tym zastosowano modyfikacje polegające na wbudowaniu emulatorów i czujników w podstawowe komponenty systemu stanowiące integralną część centrali SEQUENT PLUG&DRIVE, reduktora GENIUS, oraz listwy RAIL. W listwie RAIL znajduje się czujnik ciśnienia i temperatury pozwalający na mierzenie powyższych wartości z większymi dokładnościami - natychmiastowa interwencja i skorygowanie ilości spalonego gazu.
W systemie tym zastosowano wtryskiwacze BRC których zadaniem jest wtłaczanie odpowiedniej ilości gazu bezpośrednio do kolektora dolotowego.
SEQUENT PLUG@DRIVE charakteryzuje się bezobsługowością, oraz jest ekonomiczny, ekologiczny i prosty w serwisowaniu.
System wtrysku gazu SEQUENT PLUG@DRIVE jest najnowszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie znanego systemu FLY SEQUENT. SEQUENT PLUG&DRIVE przeznaczony jest do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym lub pół sekwencyjnym wtryskiem benzyny i ma zastosowanie w szerokiej gamie pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym wolnossącym lub z turbo doładowaniem z 5, 6, 8 i 12 cylindrami o pojemności do 5000cm3. Po przez zastosowanie modyfikacji polegających na wbudowaniu emulatorów oraz czujników w podstawowe komponenty systemu stanowiące integralną część centrali SEQUENT PLUG&DRIVE, reduktora GENIUS SEQUENT PLUG&DRIVE oraz listwy RAIL sprawiono, że system ten jest zarówno prostszy w montażu jak też i programowaniu. W listwie RAIL znajduje się czujnik ciśnienia i temperatury gazu co pozwala na mierzenie powyższych wartości z większymi dokładnościami - natychmiastową interwencję i skorygowanie ilości spalanego gazu. W systemie tym zostały zastosowane wtryskiwacze BRC których zadaniem jest wtłaczanie gazu bezpośrednio do kolektora dolotowego silnika samochodu. Każdy wtryskiwacz może obsłużyć moc do 30kW (40,8 kM) co przy możliwości sterowania ośmioma wtryskiwaczami daje moc do 240kW (326 kM). W systemie tym zostaje wyeliminowane ryzyko występowania płomienia zwrotnego z kolektorze tzw. "Strzałów", ponieważ wtrysk gazu następuje w pobliżu zaworów ssących w momencie ich otwarcia.SEQUENT 56 centralka

Ze względu na prostotę obsług, zasady działania, szybki montaż, niezawodność oraz niską cenę system ten zyskał uznanie grona klientów w samochodach w których został zamontowany.

Listwa RAIL Centrala SEQUENT PLUG&DRIVE posiada wbudowane emulatory i może sterować silnikami do 8 cylindrów. Element ten z maksymalną dokładnością odpowiednio do każdej fazy otwarcia zaworu ssącego oblicza czas otwarcia wtryskiwaczy cylinder po cylindrze oddzielnie dla każdego z wtryskiwaczy gazowych.

Listwa RAIL wraz z wtryskiwaczami BRC oraz czujnikiem ciśnienia i temperatury odpowiedzialne są za podawania odpowiedniej dawki gazu w określonym czasie na dany cylinder.
  • 0

#3 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 19.06.2010

Dzieki

Ten tekst juz czytalem.

Pytanie czy warto zmienic oprogramowanie mojego gazu na plug&drive?
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:29, 19.06.2010

Jeżeli masz taką możliwość za nieduże pieniądze (może i nawet nie) to jak najbardziej regulacja instalki będzie prostsza i nie będzie kłopotów.
  • 0

#5 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 19.06.2010

Jak juz powiedzialem za niedlugi czas ide na przegladd gazu i wtedy za ok 60 (taka wisi u nich cena podpiecia kompa) moge zmienic na Plug&Drive - i tak zrobie

Dzieki za odpowiedz
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#6 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:38, 22.06.2010

Podczas zakładania swojej instalki rozważałem/pytałem gazownika o różnice miedzy starym 24 a P&D. Stwierdził, że dla mnie jako użytkownika nie ma żadnych. Różnica jest dla serwisanta, który kiedy nie ma dedykowanego kompa zdecydowanie łatwiej obsłuży P&D. Dla kogoś kto komp posiada również nie ma to znaczenia - tym samym wziąłem 24 - jesli dla mnie bez różnicy i dla niego również, to za co mam płacić?
  • 0

#7 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:37, 23.06.2010

Panowie, mylicie pojęcia, tu chodzi o samo sterowanie instalacji S24 a nie o instalację.
Ja akurat mam S24 sterowane P&D, przerabiałem już ten temat i powiem tyle, że jest więcej opcji regulacji, po podpięciu map sensora można graficznie podciągać dawkę paliwa na wykresie dla obrotów, autokalibracja jest lepsza, a opcje znane z S24 są bardziej rozbudowane, co pozwala bardziej wypieścić konfig. Generalnie na P&D zjechałem ze spalaniem względem S24 - mówię o samym sofcie oczywiście - z ok. 16 na ok. 14 w mieście bez spadku radości z jazdy. Polecam taką operację i polecam pobawić się samemu z regulacją
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#8 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 24.06.2010

Mi chodzili tylko o zmiane softu bez ingerencji w sprzet. Przeglad bede w sierpniu to zmienie oprogramowanie. Raczej w ustawieniach nic nie bede grzebal bo tego nie ogarniam. Dziekuje za odpowiedz
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#9 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:02, 24.06.2010

nawet jeśli nei ruszasz sam, to i tak warto, bo autokalibracja działa lepiej, a dwa, że jak będziesz mówił gazownikom co Ci się nie podoba, to mają większe pole do popisu przy dopieszczaniu regulacji
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:32, 24.06.2010

mopsik.jestem ciekaw jak sprawuje się w twojej VII instalacja BRC i czy jesteś z niej zadowolony :?: :-D
  • 0

#11 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 25.06.2010

Kupilem auto z zalozona instalacja. Instalacja zalozona jak bylo na liczniku 103000. Ja kupilem jak mial 172000 i zrobilem cos 2500. Zadnych problemow - poza wymiana puszki z lubryfikatorem - rozwalila sie rurka. Pisalem o tym w poscie o lubryfikatorze. Spalanie w Gdansku w korkach ok 15 l. Nic sie nie dzieje ale instalka serwisowana regularnie. Mam ksiazke z przegladami instalacji od momentu zakupu. To tyle. Dzieki za odpoweidzi
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik

#12 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 25.06.2010

15L? To chyba trochę za dużo według mnie.
  • 0

#13 mopsik

mopsik
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 26.06.2010

Nie w moim przypasku. Przy moich przejazdach -csame korki,krotkie odcinki, malo km w miesiacu kazde auto jakie mialem spalalo duzo za duzo niezaleznie od tego kto jezdzil ja czy zona
  • 0
Pozdrawiam

Mopsik




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq