XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z ładowaniem ?
#1
Napisano 08:50, 27.11.2008
No i stało się. W sobotę po raz pierwszy moje sreberko mnie zawiodło... Sytuacja wyglądała następująco:
Zaparkowałem przed bankiem i tak już zostało. Wydawało mi się, że padł akumulator więc odpaliłem go "z druta". Jednak po chwili napięcie znacznie spadło i na szafie miałem "choinkę" - zapaliły się praktycznie wszystkie kontrolki. Udało mi się jednak dotoczyć do garażu.
Po wieczornych walkach z autem, w których brał też przez chwilę udział Glinuś, postawiona została diagnoza - aku do wymiany. Zakupiłem więc Boscha S3 12V 45Ah 300 (w poprzednim moc rozruchowa wynosiła 330). No i wyglądało, że wszystko jest w porządku. A jednak nie...
Przy przekręceniu kluczyka na zapłon nie zapala się kontrolka ładowania i akumulatorek słabnie. Bardzo proszę o sugestie cóż może być przyczyną?
Murphy's Accord <-Click
LPG:
#2
Napisano 09:08, 27.11.2008
Najlepiej podjechać do elektryka aby sprawdził przyczyne.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 09:17, 27.11.2008
http://www.accordklu...topic.php?t=573
hmm doczytałem się że już kupiłeś więc za późno na zmianę.
ja doszedłem do wniosku że aku nie zmieniam na razie bo nie mam przesłanek do tego.
Z ciekawości napisz jaki masz przebieg i czy Twój samochód wyprodukawany w Japonii??
#4
Napisano 09:18, 27.11.2008
#5
Napisano 09:20, 27.11.2008
#6
Napisano 09:40, 27.11.2008
Murphy musisz sprawdzić alternator i naciąg paska klinowego. Może jakiś kabelek zaśniedział lub zardzewiał i nie łączy.
Na jutro jestem umówiony z elektrykiem i wydaje mi się, że jednak będzie to coś z przewodami. Alternator raczej wykluczam (po wstępnych testach przeprowadzonych z Glinusiem). Jutro dam znać co było faktyczną przyczyną. Zależało mi jednak na Waszych opiniach, czego mogę się spodziewać.ja bym sprawdził przewody /stan mocowania/ no i alternator może szczoteczki
Przebieg ok. 98k, made in japanZ ciekawości napisz jaki masz przebieg i czy Twój samochód wyprodukawany w Japonii??
Murphy's Accord <-Click
LPG:
#7
Napisano 09:44, 27.11.2008
a spodziewć to sie możesz wszystkiego PRĄDY MAJĄ TYSIĄCE DRÓG
#8
Napisano 21:25, 27.11.2008
#9
Napisano 21:32, 27.11.2008
Murphy oddaj accorda dobrem fachowcowi.
#10
Napisano 07:51, 28.11.2008
Miernikiem sprawdź czy na klemach akumulatora masz ok. 14,1-14,4 V napięcia ładowania, przy uruchomionym silniku i np. światłach mijania. Jeśłi tak - to ładowanie akumulatora jest OK, a jeśli wskazania bardzo odbiegają od tych wartości, to mógł paść też regulator napięcia - do wymiany.
Powodzenia... i napisz co było przyczyną
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#11
Napisano 08:43, 28.11.2008
#12
Napisano 12:40, 01.12.2008
#13
Napisano 14:24, 01.12.2008
pozd.
#14
Napisano 17:19, 01.12.2008
#15
Napisano 17:24, 01.12.2008
Murphy's Accord <-Click
LPG: