ze schematów które dość skrupulatnie przeglądałem przez ostatnie kilka miesięcy wyglądają identycznie, obie TRW JRP154 / JRP156 różnią się jedynie numerem OEM Hondy:
(53600s1ag01, 53600s1ag11, 53600s1ag21, 53600s1ag31, 53600s1ag22, 53600s1ag52, 53600s1ag23, 53600s1ag02, 53600s1ag03, 53600s1ag05, 53600seag01, 53608s84a01, 53601s84g03, 53601s84g04, 53601s82g01, 53601s82g02)
i wszystkie stoją średnio 6500-8000 zł na zamówienie
jedyną różnicą jaką w układzie kierowniczym ATR'a Honda zmieniła, to lepsza chłodnica oleju i w zasadzie na tym różnice się kończą
jak chcesz już zmieniać ten magiel, to zrób taki myk, który ja zrobiłem ze swoim magiel używka z wersji na USA 2.3L (średni 400-500 zł z przesyłką) + drążki kierownicze od Toyoty IQ (od MOOG'a TO-AX-10772 w InterCars'ie za 48 zł sztuka, a FEBESTA dostanie za 150 zł z przesyłką) (przy dobrych układach z osobami importującymi graty z USA, można nowy magiel OEM dostać za około 2500 zł + OEM drążki Toyoty za 470 zł komplet - w 3000 by się zmieścił )