XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tragiczne Śruby w schowku?
#1
Napisano 20:14, 12.06.2010
#2
Napisano 20:30, 12.06.2010
#3
Napisano 20:41, 12.06.2010
ps:u mnie poszły bez problemów
#4
Napisano 21:38, 12.06.2010
Teraz to:Poradźcie jak się z tym uporać?
1. Odłączyć akumulator, wszystko dokładnie poosłaniać i można spróbować przyłapać (przyspawać) śrubę lub nakrętkę i spróbować odkręcić.
2. Dremelem lub flexem z cieńką tarczą 1mm wykonać nacięcie na płaski śrubokręt.
3. Rozwiercić i nagwintować..
Szczerze powiedziawszy spróbowałbym najpierw naciąć i dużym śrubokrętem odkręcić w przypadku niepowodzenia rozwiercić i nagwintować. Jeśli się w to nie bawiłeś to podjedź do jakiegoś mechanika- dla nich to chleb powszedni
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#5
Napisano 11:37, 13.06.2010
Dokręcone jak cholera, a materiał jak z plasteliny.
Na razie dałem sobie spokój.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 12:45, 13.06.2010
http://moto.allegro...._rekojesci.html
Dobra jakość,super ścisk i wszystko odkręca (zaznaczam Mors dobrej jakości)
#7
Napisano 14:07, 13.06.2010
Próbowaliście tego:
http://moto.allegro...._rekojesci.html
Dobra jakość,super ścisk i wszystko odkręca (zaznaczam Mors dobrej jakości)
Jedyne co odstrasza to cena. Nie wiem czy to opłacalne rozwiązanie w tym przypadku, żeby wydać grupo ponad 50zł celem odkręcenia 1 śrubki Ale wygląda solidnie i powinno dać radę.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:55, 13.06.2010
#9
Napisano 19:14, 13.06.2010
#10
Napisano 21:43, 13.06.2010
Wszystko się zgadza,ale co w przypadku kiedy łeb śruby jest zjechany?.Nie upieram się przy tym Morsie,ale naprawdę w większości przypadków daje radę,a sam klucz bardzo się przydaje przy innych czynnościach.Podstawa to dobra nasadka ładnie równo nałożona na śrubę i długie ramię, potem tylko docisnąć, parę zdecydowanych ruchów i odkręcone
http://www.allegro.p...1&change_view=1
#11
Napisano 22:44, 13.06.2010
#12
Napisano 18:53, 14.06.2010
#13
Napisano 11:14, 15.06.2010
#14
Napisano 15:25, 15.06.2010
Skąd je wziąłeś?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych