XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tryb awaryjny??
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:45, 07.06.2010
#2
Napisano 20:08, 07.06.2010
#3
Napisano 22:39, 07.06.2010
Nie mniej jednak - masz jakąś poważniejszą awarię, jeśli samochód wskoczył w tryb serwisowy. Ja tak miałem przy awarii zaworu VTEC - uszkodził się i za każdym razem po odpaleniu samochodu - chwilę działał normalnie, po czym wyskakiwał check engine i przechodził w tryb serwisowy. Wtedy obroty są blokowane na max. 3500k a prędkość na ok 80-85km/h - byle się dokulać do najbliższego warsztatu.
Więc radzę szybko zrobić diagnostykę - sprawdzisz kod błędu i będzie można dalej szukać problemu
#4
Napisano 10:30, 09.06.2010
Konkretnie jakaś magiczna kombinacja przycisków .... która spowoduje wyświetlenie kodu błędu?
I gdzie można odszyfrować co oznacza dany błąd ?
#5
Napisano 13:06, 09.06.2010
#6
Napisano 12:27, 10.06.2010
w złączu OBD2 zwierasz 4+9 spinaczem
i masz samo diagnostykę... kody są dostępne na forum..
Nie trzeba tym sposobem...możesz jeszcze zrobić inaczej. Usiądź w aucie jako pasażer. Sięgnij ręką pod ten plastik przymocowany w nogach pasażera, pod schowkiem pasażera i tam będzie wisiała taka mała wtyczka 2-pinowa. Wystarczy zewrzeć te dwa wejścia jakimś spinaczem/agrafką/spinką czy też kawałkiem drucika. Następnie przekręć zapłon i dioda Check Engine wystuka Ci kod (długie i krótkie sygnały). Na forum są opisane kody błedów - poradzisz sobie
#7
Napisano 14:18, 10.06.2010
#8
Napisano 14:02, 12.06.2010
Jeżeli ewentualne błędy zostały skasowane to zostanie wyświetlony kod ostatniego błędu czy komunikat o braku błędów?
#9
Napisano 14:37, 12.06.2010
#10
Napisano 16:30, 12.06.2010
#11
Napisano 16:49, 12.06.2010
#12
Napisano 15:59, 14.06.2010
Pytanie było bardziej profilaktyczne tzn Accordzikiem jeżdżę od paru miesięcy, check się mi jeszcze nigdy nie zapalił (po założeni uLPG również nie) ale chciałem sprawdzić ewentualną historię auta - czy coś się nie działo w przeszłości.
No w ten sposób to tego nie sprawdzisz jak ktoś skasował błędy komputerem...to już ich nie będziesz widział.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych