Skocz do zawartości


RODO w HAKP

tryb awaryjny??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:45, 07.06.2010

witam. pojawil mi sie chyba powazny problem a mianowicie dzis jechalem trasa, podczas krotkiego postoju temp silnika gwaltownie wzrosla. wentylator sie wlaczyl i jak nabralem predkosci wszystko wrocilo do normy. az tu nagle zapalila sie kontrolka silnika i auto stracilo moc. obroty nie przekraczaja 3000-3500 i jechalo sie jak maluchem. o co tu chodzi?? prosze o pomoc
  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:08, 07.06.2010

Jak Ci auto zameldowało "check engine" to nie ma co gdybać tylko zrobić SAMODIAGNOSTYTKĘ. I wtedy możemy z Kolegami cokolwiek pomóc. Inaczej - to jak badanie pacjenta przez telefon.
  • 0

#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:39, 07.06.2010

tak jak napisałem kolega - zrób diagnostykę.
Nie mniej jednak - masz jakąś poważniejszą awarię, jeśli samochód wskoczył w tryb serwisowy. Ja tak miałem przy awarii zaworu VTEC - uszkodził się i za każdym razem po odpaleniu samochodu - chwilę działał normalnie, po czym wyskakiwał check engine i przechodził w tryb serwisowy. Wtedy obroty są blokowane na max. 3500k a prędkość na ok 80-85km/h - byle się dokulać do najbliższego warsztatu.

Więc radzę szybko zrobić diagnostykę - sprawdzisz kod błędu i będzie można dalej szukać problemu :ok
  • 0

#4 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 09.06.2010

Da się samodzielnie zrobic autodiagnostykę ? i dowiedzieć jaki kod błędu się pojawił bez podłączania do kompa?

Konkretnie jakaś magiczna kombinacja przycisków .... która spowoduje wyświetlenie kodu błędu?

I gdzie można odszyfrować co oznacza dany błąd ?
  • 0

#5 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:06, 09.06.2010

w złączu OBD2 zwierasz 4+9 spinaczem i masz samo diagnostykę... kody są dostępne na forum..
  • 0

#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:27, 10.06.2010

w złączu OBD2 zwierasz 4+9 spinaczem i masz samo diagnostykę... kody są dostępne na forum..


Nie trzeba tym sposobem...możesz jeszcze zrobić inaczej. Usiądź w aucie jako pasażer. Sięgnij ręką pod ten plastik przymocowany w nogach pasażera, pod schowkiem pasażera i tam będzie wisiała taka mała wtyczka 2-pinowa. Wystarczy zewrzeć te dwa wejścia jakimś spinaczem/agrafką/spinką czy też kawałkiem drucika. Następnie przekręć zapłon i dioda Check Engine wystuka Ci kod (długie i krótkie sygnały). Na forum są opisane kody błedów - poradzisz sobie :ok
  • 0

#7 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:18, 10.06.2010

Tylko nie wiem czy to jest możliwe w Accordzie z 2005 r o jaki pytał Kolega marlubin...
  • 0

#8 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 12.06.2010

To w takim razie jeszcze jedno pytanie:
Jeżeli ewentualne błędy zostały skasowane to zostanie wyświetlony kod ostatniego błędu czy komunikat o braku błędów?
  • 0

#9 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 12.06.2010

jeżeli błędy zostaną skasowane kompem, a nie wyskoczy check ponownie, to nic nie będzie widać już. Podjedz do jakiegoś norauto czy coś w tym stylu i sprawdzą dokładnie jaki masz błąd.
  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:30, 12.06.2010

Skasuj błąd, może to jednorazowy przypadek był. A gdy się odezwie znowu to diagnostykę zrób.
  • 0

#11 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 12.06.2010

Pytanie było bardziej profilaktyczne tzn Accordzikiem jeżdżę od paru miesięcy, check się mi jeszcze nigdy nie zapalił (po założeni uLPG również nie) ale chciałem sprawdzić ewentualną historię auta - czy coś się nie działo w przeszłości.
  • 0

#12 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:59, 14.06.2010

Pytanie było bardziej profilaktyczne tzn Accordzikiem jeżdżę od paru miesięcy, check się mi jeszcze nigdy nie zapalił (po założeni uLPG również nie) ale chciałem sprawdzić ewentualną historię auta - czy coś się nie działo w przeszłości.


No w ten sposób to tego nie sprawdzisz :-) jak ktoś skasował błędy komputerem...to już ich nie będziesz widział.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq