Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Felgi jr11 18x7,5 et40 i dobor opon

VII jr11

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:57, 30.03.2019

Okej, dobra dzięki za opinie.

Jakie mam opcje.

nr 1 18nastki i obnizyć auto (gwint czy spręzyny jesli tak to jakie?) tylko kwestia czy na 2.0 auto nie będzie mulaste? na 16nastkach daje rade jestem zadowolony.  

opcja nr 2 17, i w jakim rozmiarze opony?  

opcja nr 3 zaloze 18nascie i tak bede jezdzil, jak sie nie spodoba to obnizam. 

 

1 na forum znajdziesz od XX tematów jaki gwint, jakie sprężyny, czy oem amorki mogą zostać itd itd itd. Różnice w spalaniu i osiągach zauważysz na pewno przy 2.0.

2 Jest to opcja najlepsza pod kątem stanu dróg w PL i ewentualnego nieobniżania samochodu. Rozmiar jak przy 18 czyli 225, tylko profil do seryjnego zawieszenia to 225/50/17. Wiadomo każdy ma inne drogi, po innych drogach użytkuje auto itd itd. 

3 Wklejałem Ci powyżej link do tematu i w nim znajdziesz odnośniki do wszystkich "drabiniastych" VII :P No chyba że Ci się to podoba to zostawiasz tak i jeździsz dalej, twój samochód:)

 

http://www.accordklu...mefiu/?p=951542

 

Oraz kolegi auto sprzed kilku dni:

http://www.accordklu...adeks/?p=966007


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#17 R0nNy

R0nNy
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:39, 31.03.2019

Wjeżdzam w 17nascie zdecydowanie. 17x7,25 ET35 będzie ok?  nie będzie schowane za bardzo?

https://jr-wheels.pl...43.hyper.b.html

a opony nie lepiej 225/45/17 

http://furora.tv/art...pony-accord-VII


  • 0

#18 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 08:19, 31.03.2019

nie będzie schowane za bardzo?

Nie będzie.

CmQuIvS.jpg
7.5 ET38

A jak - 7.25 ET35 - będzie wyglądać?
Według mnie fatalnie, bo szpara, która będzie między kołem a nadkolem, przez wysunięcie koła (małym ET), tylko nasili niechciany efekt, i będzie wyglądać jak te karykatury ze zdjęć.

Dlatego wybierając pomiędzy 'wysuniętą' siedemnastką a 'schowaną' osiemnastką, zdecydowanie bardziej wolałbym OEMowe osiemnastki, z ET55.

Zwróć uwagę, że wszystkie te pokraki, są na niefabrycznych felgach - z dużo mniejszym ET niż ma HONDA.
Ze świecą szukać takich pokrak na OEM felgach, dlaczego?
Bo na ET55, wcale nie wygląda to tak źle.

PS a jak jeszcze do wysuniętych felg, dołożysz niestandardowy rozmiar opony, to już w ogóle będzie cymesik ;)
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#19 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:36, 31.03.2019

Zmieścić się zmieści, ale tak jak napisał arturde z racji ET i braku obniżenia słabo to wyjdzie.

Zaproponowałem oponę 225/50/17 żeby zniwelować "dziurę" miedzy krawędzia opony a błotnikiem.

 

 http://www.accordklu...a-vii/?p=945317

 

Tu masz 8j i et40

 

Teraz podnieś auto do góry i pomyśl jak to będzie wyglądać:)

 

 

A tutaj masz zdjęcia z eibachem i 225/45/17 i 225/50/17

 

http://www.accordklu...-et50/?p=961382


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, jr11

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq