Ja mam irydowe denso od ok 15-20kkm i nic się z nimi nie dzieje. A wyjmowałem już kilka razy.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana oleju i świec - podsatwowy serwis
#16
Napisano 22:09, 08.03.2019
#17
Napisano 22:25, 08.03.2019
Denso produkowane w Japonii, NGK we Francji, wszystkie dobre o podobnej jakości, nie ma co wnikać, które lepsze. W civicu na lpg spokojnie 60 tysi NGK niklowe wytrzymują.
Mam NGK z Japonii, więc nie tylko we Francji są produkowane.
Koniecznie olej w wysprzęgliku jeszcze do listy dodaj. Mało kto o tym pamięta...
U mnie brał olej na Shell Helix 5w40, zrobiłem płukanie i zalałem Neste City Pro 5w40 za radą tutejszego speca od olejów. Przestał brać.
Może to bardziej kwestia płukanki niż oleju.
#18
Napisano 00:34, 09.03.2019
Co do świec DENSO to tak jak wspomniałem jeżdżę u siebie i zakładam do innych aut.Dodatkowo u siebie w motocyklu już trzy razy.W obsługiwanych Toyotach również.Nigdy nie miałem z nimi problemów.Co do oleju LM jak jeden z kolegów wspomniał .Polecam Liqui Moly 0W-30 Synthoil Longtime nie jest to A5/B5 tylko A3/B4 i wyższy HTHS
#19
Napisano 09:01, 09.03.2019
Mam NGK z Japonii, więc nie tylko we Francji są produkowane.
Może to bardziej kwestia płukanki niż oleju.
Ja też miałem niklowe NGK z Japonii, ale te z Francji w niczym nie ustępują.
Mam NGK z Japonii, więc nie tylko we Francji są produkowane.
Może to bardziej kwestia płukanki niż oleju.
Chyba raczej oleju. Ja w swoim 4 razy płukałem i wymieniałem ten sam olej i ciągle coś tam brał valvoline synpower 5w40, teraz ravenol i nie widać żeby ubywało.
#21
Napisano 18:20, 09.03.2019
No nie wiem u mnie lany Shell Helix 5w40 od początku i nie bierze oleju a przy regulacji zaworów wyszło że silnik czyściutki.
#22
Napisano 10:50, 11.03.2019
Dziękuje za odpowiedzi i rady
Reasumując Trzeba zrobić/wymienić/sprawdzić :
- olej w skrzyni - oryginał
- olej w silniku - z tego co pisaliście to spróbuje na shell helix 5w40 lub neste city pro 5w40
- świece - irydowe NGK najlepiej z Japonii , za dużo było negatywnych opinii o denso
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- ustawienie zbierzności
- regulacja zaworów
- serwis klimatyzacji
- filtr kabinowy
- napinacz rozrzÄ…du
- filtr powietrza
- filtr oleju - Knech lub Mann
- olej w wysprzęgliku
i to chyba na tyle
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś uwagi lub rady to bardzo proszę
jeszcze raz dziękuje
#23
Napisano 20:05, 11.03.2019
Wydasz trochę kasy, ale będziesz miał auto zrobione na tip top i będziesz wiedział czym jeździsz
Użytkownik VTECkick edytował ten post 20:06, 11.03.2019
#24
Napisano 22:18, 12.03.2019
Dziękuje za odpowiedzi i rady
Reasumując Trzeba zrobić/wymienić/sprawdzić :
- olej w skrzyni - oryginał
- olej w silniku - z tego co pisaliście to spróbuje na shell helix 5w40 lub neste city pro 5w40
- świece - irydowe NGK najlepiej z Japonii , za dużo było negatywnych opinii o denso
- płyn hamulcowy
- płyn chłodniczy
- ustawienie zbierzności
- regulacja zaworów
- serwis klimatyzacji
- filtr kabinowy
- napinacz rozrzÄ…du
- filtr powietrza
- filtr oleju - Knech lub Mann
- olej w wysprzęgliku
i to chyba na tyle
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś uwagi lub rady to bardzo proszę
jeszcze raz dziękuje
Lekka przesada z ,,wadliwością DENSO,, .Wyrób made in Japan. Czym się różni NGK Japan od DENSO Japan. Oprócz ceny
Przesyłam swój materiał
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:37, 12.03.2019
#25
Napisano 10:19, 13.03.2019
- filtr oleju - Knech lub Mann
Warto pakować zamiennik, skoro oryginał kosztuje 40zł ?
#26
Napisano 11:24, 13.03.2019
Wiele osób w hondach i nie tylko stosuje filtry takich marek jak filtron, man, knecht, sędziszów i wiele innych producentów. Ja czasem stosuje tanie chińczyki ale w civicu. Przy następnej wymianie zastosuje filtron OP 540/1 kosztuje około 10 zł a przede wszystkim różni się pojemnością.
#27
Napisano 11:33, 13.03.2019
...a o tanich chińczykach to może są dobre aby drzwi od garażu się nietwierały
Choćby dlatego
9.10s ilość materiału filtrującego .Dla ułatwienia stoi po środku .
Pomijam fakt ,że były przypadki problemów na badziwnych filtrach z załączaniem się vtec i to w civikach
Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:41, 13.03.2019
#28
Napisano 19:33, 13.03.2019
Warto pakować zamiennik, skoro oryginał kosztuje 40zł ?
Problem z oryginałem może być taki że nie wszędzie stacjonarnie go dostaniesz i musisz się bawić zamawianie. Ja mam Manna i jest jak najbardziej ok. Już nie przesadzajmy że filtr oleju musi być OEM. Filtr powietrza też nie mam OEM z tegoż samego powodu co oleju. Nie będę latał do aso specjalnie po takie pierdoły czy zamawiał osobno. Kupić dobrej jakości zamiennik i będzie służył.
#29
Napisano 23:19, 13.03.2019
Problem z oryginałem może być taki że nie wszędzie stacjonarnie go dostaniesz i musisz się bawić zamawianie. Ja mam Manna i jest jak najbardziej ok. Już nie przesadzajmy że filtr oleju musi być OEM. Filtr powietrza też nie mam OEM z tegoż samego powodu co oleju. Nie będę latał do aso specjalnie po takie pierdoły czy zamawiał osobno. Kupić dobrej jakości zamiennik i będzie służył.
Nie słyszałem aby ktoś kazał kupować tylko w ASO. Twoje auto Twój wybór.Osobiście stawiam na jakość .Nie każdemu się to musi podobać.Wychodzę z założenia ,,jak dbasz tak masz,, W zimę nie trzeba chodzić w kurtce ,czapce i ciepłych butach.Można w klapkach i koszulce.Też przeżyjesz Rzeczy dobrych i tanich nie ma !.Już ładnych parę lat siedzę ,,w samochodach,, i mam do czynienia z ludźmi co kupują wypasione fury.Przy wycenie za części dobrej jakości a w niektórych przypadkach tylko oryginały ,,wyginają się im kolana w drugą stronę,, I tekst ile Panie za te części i robocizna jeszcze .Odpowiedź jest jedna.To jedź Pan sobie na szrot i kup taniej. Janusz co stoi pod sklepem Panu zrobi za pół darmo Może to co napisałem nie wygląda ładnie ale takie są realia.Stać na ,,konia to i na owies też powinny być pieniążki,,
Wiele osób w hondach i nie tylko stosuje filtry takich marek jak filtron, man, knecht, sędziszów i wiele innych producentów. Ja czasem stosuje tanie chińczyki ale w civicu. Przy następnej wymianie zastosuje filtron OP 540/1 kosztuje około 10 zł a przede wszystkim różni się pojemnością.
Knecht i MANN wcale do tanich nie należą :)A różnice pomiędzy aftermarketem a oryginałem są nie duże.Tylko niektórym nie chce się tego sprawdzić.
Ale nie ukrywam że oryginały części zamiennych np.Końcówki i drążki kierownicze do VIII generacji wycenili mi na 1500 zł w ASO. Wymieniłem na zamienniki.Drążki MOOG i końcówki LEMFORDER .Za dużo mniejsze pieniążki
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:25, 13.03.2019
#30
Napisano 23:39, 13.03.2019
A gdzie ja napisałem że polecam tanie części ? Wg. Ciebie Mann czy Knecht to jest tanizna ? Zaryzykuje stwierdzenie że na pewno nie są to gorsze części niż te z ASO. Napisałem tylko ze większości sklepów stacjonarnych nie da się zamówić części oryginalnych i wtedy wygodniej kupić dobry zamiennik a nie kombinować z ASO czy kupnem przez internet.
Użytkownik VTECkick edytował ten post 23:42, 13.03.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, olej świece
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych