XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ruszające się siedzenie kierowcy przy gwałtownym hamowaniu
#16
Napisano 22:31, 11.02.2011
#17
Napisano 23:03, 11.02.2011
#18
Napisano 23:21, 11.02.2011
Pozrawiam
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>
#19
Napisano 23:25, 11.02.2011
#20
Napisano 23:42, 11.02.2011
fotki by sie przydaly bo w innym wypadku migomat w reke i na sztywno spawam fotel do podlogi;)
Hie hie wystarczy podkladke przyspawac na stale
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>
#21
Napisano 23:05, 16.02.2011
fotki by sie przydaly bo w innym wypadku migomat w reke i na sztywno spawam fotel do podlogi;)
Hie hie wystarczy podkladke przyspawac na stale
smieje sie:] a tak serio w momencie jak tam jakas podkladke przyspawam nie bedzie mozliwosci odchylania fotela? tylko jedna pozycja pozostaje? Czy jest to niezalezne?
#22
Napisano 00:37, 20.03.2011
Podkladki metelowo gumowe znajduja sie z przodu fotela po prawej i lewej stronie. Znajdziecie bez trudu. Jesli komus sie uda kupic takie podkladki to sobie wymiencie mi sie nie udalo wiec je przyspawalem. szybciej i pewniej. na zdjeciach widac ze jak ta podkladka sie rozchodzi w gumie..
pozdrawiam
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>
#23
Napisano 09:13, 28.03.2011
#24
Napisano 10:49, 10.04.2013
Co za pech prawie w każdym samochodzie który miałem muszę spawać fotel
EDIT:
Tutaj jest jakieś rozwiązanie:
http://www.v6perform...s-seat-fix.html
( obrócenie tulejek o 90 stopni )
Są tam tez niezłe zdjęcia.
#25
Napisano 18:48, 11.04.2013
Jasim
#26
Napisano 21:54, 13.04.2013
Paroova rowniez poradzil sobie pierwszorzednie z lokalizacja przyczynyI mnie dopadło to samo. Jedyny sposób to spawanie ?
Co za pech prawie w każdym samochodzie który miałem muszę spawać fotel
EDIT:
Tutaj jest jakieś rozwiązanie:
http://www.v6perform...s-seat-fix.html
( obrócenie tulejek o 90 stopni )
Są tam tez niezłe zdjęcia.
Tez w wolnej chwili musze to ogarnac
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#27
Napisano 16:43, 05.10.2014
U mnie niestety nie pomoglo - metalowe podkladki zadnego sladu zuzycia, gumowe podkladki toche wygniecione ale to chyba normalne, przekrecilem je o 90st , coprawda bylem bardzo sceptyczny co do tego bo niby jak jakas gumowa podkladka ma powstrzymac 100kg wagi (czlowiek+fotel) ? w moim przypadku nie pomoglo nic. Zaczepy niektorych plastikow tylko polamalem i porysowalem troche progi przy wydzieraniu fotela i stracilem sporo czasu. wg mnie luz jest gdzies indziej na prowadnicy moze w tylnej czesci? Poddaje sie... nie mam pomyslu a wydzierac to znowu i szukac igly w stogu siana ?
UPDATE:
Nie moglem wytrzymac i jeszcze sie troche pobawilem juz bez wydzierania fotela z auta- odkrecilem fotel i unioslem go z podpietymi kablami i bawilem sie. Co zauwazylem jesli fotel jest w skrajnych pozycjach to sie nie rusza bo silniki "dobijaja" do konca i niweluja luz. W kazdej innej pozycji buja - i to nie na tej srubie z podkladka i gumowa "podkladka" tylko ta sruba/pret slimakowowy (tak to sie zwie?) widac ze ma luz w srodku tego silnika/lozyska bo ten pret slimakowy widac jak tam przeskakuje to jest moze 2 mm ale odczuwalne.
PYTANIE: jak wyciagnac sam ten silniczek z lozyskiem zeby zobaczyc co tam sie podzialo? chyba ze ktos to przerabial i wie dokladnie czy da sie to naprawic i co nalezy zrobic?
Użytkownik PeGaZ666 edytował ten post 18:51, 05.10.2014
#28
Napisano 18:44, 05.10.2014
luz przód tył czy na boki ?
Możesz jeszcze popuścić śruby mocujące fotel do podłogi i podokręcać je w ten sposób aby były maksymalnie porozsuwane na boki podczas dokręcania. Mają trochę zakresu ruchu ...będą naprężone (szyny rozsunięte) to może trochę ograniczą ruch fotela
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:46, 05.10.2014
#29
Napisano 18:56, 05.10.2014
Kolego tez o tym myslalem zeby naprezyc szyny na boki ale to nie to bo luz jest przod/tyl tak jak pisalem na tym silniczku w srodku tego lozyska czy co to jest - poprostu ten pret spiralny ma luz...
Użytkownik PeGaZ666 edytował ten post 19:03, 05.10.2014
#30
Napisano 20:22, 05.10.2014
Ciekawe.... ja mam dwa fotele elektryczne ,pasażera z wersji angielskiej też kierowcy, a więc już używany intensywnie i tak nie latają do przodu ,może minimalnie przy dużym przeciążeniu. Zawsze możesz naprężyć nie zaszkodzi... dużo roboty nie ma ..
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:22, 05.10.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych