XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
holenderska instalacja problem
#46
Napisano 10:22, 03.03.2010
#47
Napisano 08:05, 04.03.2010
juz jest po temacie, wymieniłem świece, filtry, wyczyściłem przepustnice i działa elegancko tylko teraz znowu drugi problem powstał: bardzo długo muszę czekać na przełączenie się na gaz nawet jeżeli silnik jest już dobrze nagrzany to po przegazowaniu się nie załancza :/i przy ruszaniu ma jak ja to nazywam " chwile słabości" tzn przez 1s jak ruszam i dodaje gazu to tak jakby gaż nie docierał ale pużniej już jest normalnie, aha regulowałem też zawory już (sam )
Masz problem z czujnikiem temp. najpewniej, w tych instalacjach były takie chamskie na blaszce przykręconej do parownika, podegnij go, albo umieść w cieplejszym miejscu i powinno pomóc. Z tą chwilą słabości to wyczyść silnik krokowy który masz na parowniku (albo na dolocie).
#48
Napisano 09:59, 04.03.2010
#49
Napisano 21:11, 07.03.2010
#50
Napisano 15:39, 11.03.2010
#51
Napisano 00:34, 14.03.2010
#52
Napisano 16:36, 15.03.2010
- potencjometr 10 kohm (najlepiej wieloobrotowy żeby się precyzyjnie regulowało, jeśli nie ma to w ostateczności zwykły) -1szt
- rezystor 2,2kohm (może byc 1kohm lub 3,3kohm) -1szt
Zakup tych dwóch elementów to około 2 zł... oczywiście mam nadzieję ze lutownice i cynę masz
Jak kupisz te elementy, to napiszę co dalej....
#53
Napisano 18:15, 15.03.2010
#54
Napisano 07:11, 16.03.2010
Potrzebujemy:
- potencjometr wieloobrotowy 10Kohm
- rezystor 1Kohm
- lutownica
- cyna
Potencjometr:
Środkową nogę potencjometru oznaczoną jako 2, łączymy z nóżką 3 i lutujemy
Następnie do zlutowanych wyprowadzeń lutujemy rezystor
Do wyprowadzenia rezystora i potencjometru lutujemy 2 przewody
Następnie musimy wszystko dobrze zaizolować żeby uniknąć zwarcia
Pora na zainstalowanie w samochodzie:
Wtryskiwacz:
Przewody A i C (czarny i fioletowy) są od czujnika temperatury
Moglibyśmy zainstalować potencjometr koło wtryskiwacza, ale wpływ wysokiej temperatury silnika może mieć niekorzystny wpływ na żywotność potencjometru więc powinniśmy wlutować go w pobliżu sterownika gazu... KONIECZNIE ODŁĄCZAMY ZŁĄCZE OD STEROWNIKA GAZU ŻEBY NIE ZROBIĆ NIGDZIE ZWARCIA I STEROWNIKA NIE SPALIĆ Odnajdujemy przewód od wtryskiwacza i odizolowujemy przewód czarny i fioletowy ale co ważne NIE PRZECINAĆ kabli
Lutujemy przewody potencjometru do przewodów czarnego i fioletowego
No i starannie izolujemy taśmą żeby nie narobić zwarć
No i GOTOWE
Ogólnie to wszystko... czas przełączenia regulujemy potencjometrem, z reguły w fabrycznym jego położeniu (położenie środkowe) powinno już działać, bynajmniej tak było u mnie, potem podregulowałem i teraz mam ustawione że po 400 metrach przełącza już mi na gaz...
Jeszcze raz przestrzegam przed tym żeby ODŁĄCZYĆ ZŁĄCZE OD STEROWNIKA GAZU i nie grzebać pod napięciem, żeby sterownika nie spalić!
Uwaga... autor tego postu nie bierze odpowiedzialności za skutki niewłaściwego montażu, wszystko robisz na własną odpowiedzialność
#55
Napisano 09:34, 17.03.2010
#56
Napisano 17:47, 17.03.2010
#57
Napisano 18:35, 17.03.2010
jak sie przeżuci i po przerzuceniu zgaśnie czasem samochód to potem już dłużej chodzi na benzynie dłużej sie jedzie zanim przeżuci.
Też mam takie objawy, że jak silnik zimny i zgaśnie to też trzeba czekać aż znowu przełączy na gaz... i co ciekawe nie wiadomo czemu tak jest, bo powinno być wszystko ok... zresztą przecież silnik od zgaśnięcia się nie wychłodził
#58
Napisano 19:01, 17.03.2010
jak sie przeżuci i po przerzuceniu zgaśnie czasem samochód to potem już dłużej chodzi na benzynie dłużej sie jedzie zanim przeżuci.
Też mam takie objawy, że jak silnik zimny i zgaśnie to też trzeba czekać aż znowu przełączy na gaz... i co ciekawe nie wiadomo czemu tak jest
I Wlasnie w tym lezy najwiekszy problem! chociaz obroty gdzie mozna podkrecic by nie gasl? :-/
#59
Napisano 22:17, 17.03.2010
Michas mi nie gaśnie z powodu że sie przełączy tylko jak ruszam i zgaśnie na zimnym silniku.
#60
Napisano 18:43, 19.03.2010