XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z wejściem na obroty
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:56, 25.05.2010
Jeżdżę Hondą Accord od pół roku, jednak ostatnio mam z nią małe problemy, chodzi o wejście na obroty. Auto po zatrzymaniu nie chce ruszyć, wskazówka od obrotów ledwo drgnie, waha się w okolicach 200-300, po kilkunastu próbach dodawania gazu auto w końcu ruszy. Nie ma znaczenia, czy jadę na benzynie czy na gazie. Problem nie pojawia się przy każdym ruszeniu.
Dodatkowo czasami po zapaleniu silnika Honda dosyć mocno dusi się przy dodawaniu gazu.
Czy ktoś z Was miał podobne problemy? Jak sobie z nimi poradziliście?
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:27, 26.05.2010
Wyłącz silnik i zdejmij pokrywę filtra powietrza. W jakim stanie jest filtr? Ciemnoszary albo czarny i ma pełno owadów - wymień. Filtr ok - szukamy dalej.
Posłuchaj pracy silnika kiedy się dusi. Czy z którejś strony dochodzą jakieś dziwne dźwięki? Klekotanie, bulgotanie, pierdzenie, skrzypienie, stukanie - jeśli te dźwięki są wyraźne spróbuj je pi razy oko zlokalizować.
Co jeszcze możesz sprawdzić organoleptycznie - zakryj ręką wlot powietrza przed filtrem powietrza. Drugą ręką otwórz przepustnicę gwałtownie i mocno tak jakbyś dodawała mocno gazu. Jeśli poczujesz że ci wsysa rękę do środka to znaczy że przynajmniej kolektor dolotowy działa jak potrzeba.
Ale przede wszystkim - czy komputer pokazuje ci jakiś błąd? Czy świeci się lampka check engine? (żółta na desce po lewej stronie chyba).
Teraz rzeczy które mogą być odpowiedzialne za dławienie silnika a których nie sprawdzisz bez mechaniora.
Krokowy - częsta usterka. Czyszczenie u mechanika polegające na jego demontażu i płukaniu w beznynie ekstrakcyjnej będzie cię kosztować kilkadziesiąt złotych
EGR - tzw. układ recyrkulacji spalin. 99% problemów z wolnym obrotami to wina jego zasyfienia. Czyszczenie i koszt j.w. (tak mniej więcej).
Przepustnica - czyszczenie nie jest problemem - patrz j.w.
Świece - kiedy ostatnio zmieniałaś?
Przewody wysokiego napięcia - kiedy ostatnio zmieniałaś?
Być może walnęła ci sonda i zalewa silnik... to już niestety grubsza kasa na wymianę.
Tak czy owak - jeśli nie są to rzeczy ekploatacyjne i tak będzie trzeba się do mechanika uśmiechnąć. Zajrzyj do działu polecane serwisy - może znajdziesz tam namiar na jakiegoś polecanego mechanika w swojej okolicy.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:51, 21.06.2010
Kable swiece filtr powietrza i filtr oleju zostały zmienione w zeszłym miesiącu, problem powtarza się coraz częściej. Mechanicy nie mają pojęcia co jest przyczyną problemu. Trzeba będzie szukać wg powyższych "instrukcji" .
Pozdrawiam
#4
Napisano 16:04, 21.06.2010
Głównie katalizator ?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:09, 21.06.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:48, 21.06.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:02, 21.06.2010
Jednak czy może to być jakoś związane z moim problemem?
Teraz prawie za każdym razem jest problem z ruszeniem, częściej jednak, gdy silnik jest jeszcze zimny.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:05, 26.07.2010
#9
Napisano 07:49, 27.07.2010
Miałem podobny problem, auto wcale nie reagowało na pedał gazu. Około 300 obrotów i zero reakcji. Komputer nie wymrugał błędu. Sprawdzane było wszystko po kolei od filtr, aparat zapłonowy, wydech, przepustnica. Sugerowano czujnik położenia przepustnicy, czujnik położenia wału. A z racji tego że kilka dni przed awarią były regulowane zawory, była czyszczona przepustnica i EGR to kazałem sprawdzic te elementy. do dzisiaj nie wiem co było, mechanik nie wziął pieniędzy, ale też nie chciał powiedziec co było powodem awarii, powiedział tylko, że jeden z czujników i, że zgubiła go rutyna bo niemieckie heble z takim uszkodzeniem by jeździły, a honda jest zbyt czuła :-/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych