XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wskazówka temp. nisko + spadek mocy na rozgrzanym silniku
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:00, 24.05.2010
Odkąd kupiłem Accorda borykam się z dwoma problemami:
1. Wskazówka temperatury podejrzanie nisko (ok 4-5 kresek poniżej połowy), stała.
2. Spadek mocy przy mocno rozgrzanym silniku.
Zastanawiam się, czy powyższe dwa fakty można łączyć. Ponieważ jeden z przewodów chłodnicy był zimny, wymieniłem termostat. Teraz obydwa są ciepłe, ale wskazówka wisi tak jak wisiała, a spadki mocy na rozgrzanym silniku nadal są bardzo widoczne.
Jeśli chodzi o wskazówkę temperatury, to wszyscy twierdzą, że powinna być nisko, ale nie wiem czy aż tak bardzo (?). Jeśli nie, to co może być przyczyną? (Wentylator się włącza). Jaki może być związek ze spadkami mocy?
Zawory wyregulowane, świece wymienione, przewody ponoć dobre (wg chłopaków z Kokoryczki), filtr paliwa wymieniony w grudniu. Elektryk mi powiedział, że z rury wydechowej lecą gorące spaliny, więc świadczy to o zbyt ubogiej mieszance. Dodam jeszcze, że kiedy auto mi się tak zamuli, to zużycie paliwa wzrasta dramatycznie.
Auto nie ma gazu.
Bardzo proszę o sugestie i rady, bo czuje się jak dziecko we mgle
Pozdrawiam
Adam
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 05:49, 25.05.2010
#3
Napisano 06:22, 25.05.2010
Czy istnieje takie podejrzenie, że mogła być zdejmowana głowica? Być może założona jest odwrotnie uszczelka pod głowicą, tylko nie wiem czy w ogóle jest możliwa taka pomyłka.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:54, 25.05.2010
Głowica nie była (na 99%) zdejmowana. Termostat wymieniany był u chłopaków na Kokoryczki, więc myślę że odpowietrzyli dobrze. Z resztą oba problemy występowały przed wymianą termostatu.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:49, 17.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych