Skocz do zawartości


RODO w HAKP

pukanie drgania kierownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Gua77

Gua77
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LifeStyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CM7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 11.08.2010

Pierścienie dopasowywali mi w poniedziałek w Styl Auto we Wro (przed tym byłem u 3 wulkanizatorów i żaden "mistrz" tego nie zauważył (lub nie chciał zauważyć). Myślę, że dobrali dobre - choć różnicy z nimi i bez nich nie widziałem (biło tak samo powyżej 100 km/h jak ich nie było - i bije dokładnie tak samo powyżej 100 km/h z nimi).
Mam w garażu jeszcze metalowe z zimówkami i nie wiem czy jak nie wrócę to nie zrobię próby z nimi...
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:41, 18.08.2010

A jaki jest fabryczny wymiar pierścieni centrujących?
  • 0

#18 Gua77

Gua77
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LifeStyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CM7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:36, 24.08.2010

Uuu niestety teraz Ci nie odpowiem - jak wrócę do domu to sprawdzę na fakturze jakie mi założyli - ale Felg oryginalnych Hani też nie mam więc nie wiem czy to coś pomoże.
Autko właśnie wylądowało u mechaników celem diagnozy czy z zawieszeniem wszystko ok ... Zobaczymy co poradzą i czy w ogóle coś poradzą :idea:

No i ... drgań nie ma - koszt 400 zł (robocizna + części) i jeździ się przyjemnie.
U mnie uszkodzona była tuleja dolnego wachacza (zwulkanizowała się i czasami jak nie drgało to była na swoim miejscu - a jak drgało to wypadała).
Wymienione + sprawdzone półosie i jedzie się pięknie ! :)
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:56, 09.12.2010

Jednak okazało się, że nie mam racji. Pojechałem do dobrego tokarza. Przystawił takie coś do tarczy - około 2 tyś km tarcze Brembo po prawie 200 zł za sztukę. Jedna miała bicie. Zdjął i sprawdził jeszcze bicie piasty - okazało się ok. Przetoczył tarcze ale powiedział, że dotykając papierem ściernym na tokarce tarcza szarpie. Efekt był taki, że przestała bić mi kierownica w czasie jazdy - tarcza musiała więc być na tyle nie równa, że gdzieś to bicie się przenosiło ale przy hamowaniu nada trochę drży. Wymieniłem na starą chińszczyznę japanline, które zachowałem i jest lepiej. Jak dojdę do kasy kupię inne lub jescze raz przetoczę brembo. Może mają jakoś wadę albo gdzieś je ostro potraktowałem plus trochę wody i gotowe.
A postawiłbym wszystko, że to nie tarcze. :oops:
  • 0

#20 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 20:08, 10.12.2010

Też mam podobny problem. Ja obstawiam przegub wewnętrzny. Jeżeli ma luzy to będą się wichrować tarcze hamulcowe i drży kierownica a czasami cała buda wpada w wibracje.
  • 0

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:10, 12.12.2010

Też tak myślałem i nawet wymieniłem półoś. Ale zacznij od sprawdzenia bicia tarcz na samochodzie potem ewentualnie piasty i jak wszędzie będzie ok to pewnie przegub lub półosie.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq