XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pukanie drgania kierownicy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:59, 22.05.2010
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:14, 22.05.2010
#3
Napisano 18:27, 22.05.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:52, 22.05.2010
#5
Napisano 21:17, 23.05.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:30, 24.05.2010
wyważaniem kół,
wymianą tarcz i klocków,
poluzowane śruby zostały dokręcone
i problem znikł
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:03, 24.05.2010
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:43, 26.05.2010
[ Dodano: 2010-06-20, 20:34 ]
Witam poraz kolejny zapeszyłem mówiąć ze jest wszystko ok wracałem z trasy wczoraj i na obwodnicy drodze równej jak stół zauwazyłem ze przy 90-100 km/godz jadąc równym tempem czuje drgania kierownicy i to nawet widac na kierownicy jak sie trzesie. Druga sprawa to taka iz rozpedzając autko wszystko bardzo spokojnie włączam drugi bieg i czuc delikatne szarpanie całym samochodem w przedziale 1800-2200 obrotów nie wiem moze miałem 30-40 na liczniku mniejwiecej. co to moze byc mieliscie juz takie przypadki ze swoimi autkami jak pisałem wczesniej autko było na szarpakach ustawiana geometria kół sprawdzane wywazanie kilkukrotne. zawieszenie spradzone przez mechanika wymienione to co juz pisałem wczeniej. chyba ze zle mi ustawiono zbierznosc kół bo przeciez samo sie nic nie mogło rozregulowac po wymianie drązka układu kierowniczego. A co myslicie o pierscieniach centrujących moze to powodowac takie drgania? przy alusach chyba powinny byc załozone pierscienie prawda??
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:06, 08.08.2010
Na nowej nawierzchni nawet jadąc 50 km/h czuć pod nogami wibracje.
[ Dodano: 2010-08-08, 22:23 ]
Po doczytaniu zastanawiam się nad maglownicą ale nie chce mi się wierzyć by powodowała drgania całej budy także przy małej prędkości. Jeszcze górne wachacze. Trochę trudno chyba zdiagnozować tam luzy. Z trzech diagnostów tylko jeden stwierdził, że czuje lekki luz na prawej stronie ale według niego daleko jeszcze do wymiany. Może jednak wymienić?
#10
Napisano 21:28, 08.08.2010
#11
Napisano 08:25, 09.08.2010
To że masz wymienione na nowe nie znaczy że jest dobrze
Kiedy są te drgania zawsze? od jakiej prędkości? czy po przekrtoczeniu jakiejś prędkości ustają? Jak hamujesz są większe mniejsze?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#12
Napisano 18:39, 10.08.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:40, 10.08.2010
Aha, oczywiście pojawia się tak od 100 w górę ale czasem czuć i przy 50. Nie ma znaczenia dodawanie gazu - czyli naprężanie układu lub zdjęcie nogi. Podczas hamowania nawet ostrego nic nie czuć. Tarcze więc w porządku, zresztą kupiłem brembo na których zrobiłem dopiero pierwszy 1 tyś km. Jak nie dojdę do ładu z oponami to poszukam na allegro całej pół osi z przegubami - koszta nie są wysokie, warto zaryzykować.
#14
Napisano 18:32, 11.08.2010
przejechałem dzisiaj ponad 500 km po autostradzie i ... problem taki jak kolegów powyżej - drgania kierownicy przy prędkościach powyżej 100 km/h.
Drgania dość mocne - bo po 2h jazdy ręce mi odpadały
Koła wyważone kilka razy, pierścienie centrujące na miejscu, geometria sprawdzona - przód ok, luzów żadnych 2 mechaniorów nie stwierdziło - czego szukać ?
Dziwne jest to, że drgania te czasami są - czasami ich nie ma i nie stwierdziłem żadnej zależności między tym kiedy się pojawiają a kiedy jedzie się jak po stole. Na pewno nie są wyczuwalne poniżej 100 km/h.
Do tego dochodzi jakby drganie tylnej ośki (albo któregoś z kół).
Jakieś pomysły - bo mi się skończyły ?
#15
Napisano 18:45, 11.08.2010
witam! ja to samo mialem ale ci powiem ze te pierscienie robia bardzo duza roznice sprawdz dokladnie czy kolo wchodzi ciasno na piaste czy nie! bo pare milimetrow robia swoje ja bym obstawial to! pozdrawiamKoła wyważone kilka razy, pierścienie centrujące na miejscu, geometria sprawdzona - przód ok, luzów żadnych 2 mechaniorów nie stwierdziło - czego szukać ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych