Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Kontrolka VSA , check silnika

VIII VSA check viii

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 maatex

maatex
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:EPJ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:39, 06.08.2018

Witam mam taki problem , podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka VSA i check silnika , po zgaszeniu i odpaleniu auta został sam check, podjechałem z tym do pobliskiego mechanika ,  po podpięciu komputera wyskoczył problem z łańcuchem rozrządu, usuneliśmy go i jeździłem dalej bo powiedział mi że może to tylko chwilowe, jednak wczoraj stało się dokładnie to samo,  auto ma niecałe 150 tysięcy, u mnie od 100 tys, dodam też że auto lubi olej jakieś 0,5 l / 1000 km , czy to nie za szybko na wymiane łańcucha rozrządu? ma ktoś jakieś pomysły co to może być?


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:46, 06.08.2018

dwa pytania:

 

- został sprawdzony napinacz łańcucha?;

- czy auto pochodzi z DE?


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 maatex

maatex
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:EPJ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:52, 06.08.2018

nie został sprawdzony... i tak auto pochodzi z DE


  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:32, 06.08.2018

obstawiam długie interwały na jednym oleju..rozumiem, że przebieg masz potwierdzony??

 

sprawdź wysuniecie napinacza..


  • 1

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 maatex

maatex
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:EPJ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 06.08.2018

olej wymieniam co 15 tysięcy , leje 5w30 , przebieg jest potwierdzony, to sprawdzenie napinacza to jakis mało skomplikowany zabieg czy lepiej pojechać z tym do serwisu? a może ktoś z forum z łódzkiego jest w stanie pomóc...


  • 0

#6 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:00, 06.08.2018

napinacz sprawdzisz poprzez klapkę w prawym nadkolu, są filmiki na yt jak się za to zabrać, wymiany co 15 tyś to na moje oko też za duży okres. Zawsze się stosowałem do zasady że 10 tyś albo rok czasu


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,042 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 15:49, 06.08.2018

A w DE zapewne robił 30 tyś na castrolu od wymiany do wymiany  :diabelgrin:  :diabelgrin: Bo przecież olej z filtrem taki drogi jest....  A potem są i efekty jak widać w tym temacie.

Koszt kpl. rozrządu nie jest jakiś tragiczny, dodam że warto zakładać tylko i wyłącznie oryginalne części, a nie kpl. z allegro za 500 PLN firmy FAI.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 Wojtek Lewandowski

Wojtek Lewandowski
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:17, 07.08.2018

Koszt rozrządu aso 3 tyś.

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,042 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 08:28, 07.08.2018

Ehe, spokojnie oem części można ściągnąć z Japonii za połowę tej kwoty, podobnie z rozrządem do N22, także nie ma się co sugerować cenami z Aso.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#10 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:17, 07.08.2018

kiedyś ktoś podawał rozpiskę i wyszło ok 2 tyś


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#11 maatex

maatex
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:EPJ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 07.08.2018

2,5 tysiąca dokłądnie w ASO... jak tu ktoś wyżej napisał - długie interwały na jednym oleju , taka też była ich diagnoza... ja olej wymieniałem co 15 tysięcy , zrobiłem w ciągu dwóch lat 50 000  i wymieniłem 4 razy olej , faken, z tym silnikiem będzie wszystko grać jak wymienią rozrząd na nowy? 


  • 0

#12 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,042 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 18:07, 07.08.2018

 
Silnik po wymianie rozrządu nie przestanie spalać oleju itd. Wymianę oleju skróć do 10 tyś kilometrów.... kilka litrów oleju markowego z dobrym filtem to nie jakiś majątek, teraz Ty płacisz za lenistwo poprzedniego właściciela który sobie jeździł na LL, to teraz masz rozrząd do wymiany i spalanie oleju... 

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#13 jerry69

jerry69
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Czeladź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 07.11.2023

jak sprawdzic stan napinacza łacucha w  8 genie K24Z3?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VSA check viii

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq