Witam mam taki problem , podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka VSA i check silnika , po zgaszeniu i odpaleniu auta został sam check, podjechałem z tym do pobliskiego mechanika , po podpięciu komputera wyskoczył problem z łańcuchem rozrządu, usuneliśmy go i jeździłem dalej bo powiedział mi że może to tylko chwilowe, jednak wczoraj stało się dokładnie to samo, auto ma niecałe 150 tysięcy, u mnie od 100 tys, dodam też że auto lubi olej jakieś 0,5 l / 1000 km , czy to nie za szybko na wymiane łańcucha rozrządu? ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 07:39, 06.08.2018
#2
Napisano 07:46, 06.08.2018
dwa pytania:
- został sprawdzony napinacz łańcucha?;
- czy auto pochodzi z DE?
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#3
Napisano 07:52, 06.08.2018
nie został sprawdzony... i tak auto pochodzi z DE
#4
Napisano 08:32, 06.08.2018
obstawiam długie interwały na jednym oleju..rozumiem, że przebieg masz potwierdzony??
sprawdź wysuniecie napinacza..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#5
Napisano 09:33, 06.08.2018
olej wymieniam co 15 tysięcy , leje 5w30 , przebieg jest potwierdzony, to sprawdzenie napinacza to jakis mało skomplikowany zabieg czy lepiej pojechać z tym do serwisu? a może ktoś z forum z łódzkiego jest w stanie pomóc...
#6
Napisano 11:00, 06.08.2018
napinacz sprawdzisz poprzez klapkę w prawym nadkolu, są filmiki na yt jak się za to zabrać, wymiany co 15 tyś to na moje oko też za duży okres. Zawsze się stosowałem do zasady że 10 tyś albo rok czasu
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
#7
Napisano 15:49, 06.08.2018
A w DE zapewne robił 30 tyś na castrolu od wymiany do wymiany Bo przecież olej z filtrem taki drogi jest.... A potem są i efekty jak widać w tym temacie.
Koszt kpl. rozrządu nie jest jakiś tragiczny, dodam że warto zakładać tylko i wyłącznie oryginalne części, a nie kpl. z allegro za 500 PLN firmy FAI.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#8
Napisano 08:17, 07.08.2018
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 08:28, 07.08.2018
Ehe, spokojnie oem części można ściągnąć z Japonii za połowę tej kwoty, podobnie z rozrządem do N22, także nie ma się co sugerować cenami z Aso.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#10
Napisano 11:17, 07.08.2018
kiedyś ktoś podawał rozpiskę i wyszło ok 2 tyś
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
#11
Napisano 17:46, 07.08.2018
2,5 tysiąca dokłądnie w ASO... jak tu ktoś wyżej napisał - długie interwały na jednym oleju , taka też była ich diagnoza... ja olej wymieniałem co 15 tysięcy , zrobiłem w ciągu dwóch lat 50 000 i wymieniłem 4 razy olej , faken, z tym silnikiem będzie wszystko grać jak wymienią rozrząd na nowy?
#12
Napisano 18:07, 07.08.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#13
Napisano 21:58, 07.11.2023
jak sprawdzic stan napinacza łacucha w 8 genie K24Z3?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VSA check viii
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych