XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Po jakim czasie włącza się zasilanie LPG?
#1
Napisano 01:28, 18.05.2010
#2
Napisano 05:15, 18.05.2010
#3
Napisano 06:59, 18.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#4
Napisano 08:40, 18.05.2010
U mnie ustawiona temp. przełączania to 35st. Jak jest ciepło, to zanim bramę zamknę i już mam na gazie. F-seria w VIgen szybko łapie temperaturę, a także Zavoli daje radę termicznie.
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 01:34, 19.05.2010
#6
Napisano 07:17, 19.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#7
Napisano 08:20, 19.05.2010
Oj chłopie nie denerwuj mnie. Jeszcze może najlepiej odpalać na gazie, co? Co oszczędzisz na paliwie, dołożysz do szybciej zużywających się elementów instalacji. Swoją żonę/kobietę też tak bez "rozgrzewki" bierzesz? Ciekawe co ona na to?Czyli wychodzi na to, że na Stagu taniej się jeździ bo szybciej przełącza niż LR?
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 08:27, 19.05.2010
Swoją żonę/kobietę też tak bez "rozgrzewki" bierzesz? Ciekawe co ona na to?
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#9
Napisano 13:21, 19.05.2010
Czyli wychodzi na to, że na Stagu taniej się jeździ bo szybciej przełącza niż LR? A w zimę nie występują takie problemy jak zamarznięty reduktor?
Nie ma to co szkłem tyłek podetrzeć....
A jak chcesz zeby ci reduktor zamarzł to zlej płyn z chłodnicy i bedziesz mial impreze
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 00:25, 20.05.2010
#11
Napisano 06:44, 20.05.2010
czy LPG w jakiś sposób wypływa na szybsze zużycie katalizatora?
Tak, jeżeli jest źle ustawiona mieszkanka LPG (zbyt bogata może "zasyfić" katalizator), musi być taka jak PB, czyli mapy benzyny i LPG muszą się pokrywać, ale to już dłuższa bajka - gazownik powinien o tym wiedzieć.
zaraz po odpaleniu przerzucali na gaz. Jeszcze zapytam: czy LPG w jakiś sposób wypływa na szybsze zużycie katalizatora? Jak często trzeba jeździć na regulację instalacji i ile to kosztuje? Może to zrobić obojętnie jaki warsztat czy najlepiej tam gdzie zakładałem instalke?
Na początku przez okres gwarancji TYLKO w zakładzie gdzie założono instalację - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Na pierwszą regulację jedziesz po ok 1000 km i jak jest OK to tylko wymienia filtry a reguluje się ale zawory co 15-20 tys. km.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#12
Napisano 03:01, 21.05.2010
#13
Napisano 06:19, 21.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:14, 25.05.2010
Enriqe pierwszy przegląd jest po 1000 km a następne przeglądy są co 10 000 km. koszt takiego przeglądu to ok 70-100 zł razem z wymianą filterków i regulacją instalacji.
Ja do pracy mam 5 kilometrów i na NIE sekwencyjnej inst gazowej przełączałem na gaz dopiero w połowie drogi w poprzednim aucie (honda civic VI gen tak przy okazji ale jakbym miał zakładać gaz na dojazdy do pracy to by było bez sensu, bo rocznie przejeżdżałbym 2400 km, a w rzeczywistości robie ok 25 000 km i to głównie po mieście także gaz jest opłacalny. Niech Ci instalator ustawi przełączanie na gaz przy temp 35C i będzie OK
pzdr...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych