XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:38, 16.05.2010
Problem mój polega na samoczynnym przełanczaniu się instalacji na paliwo!Gdy zpowrotem przełącze na gaz ujedzie kilka metrów i buuuuu, po czym przełanczam na pb (jedzie normalnie) i zpowrotem na gaz i teraz już zachowuje się normalnie, aż do następnego przełączenia.Wydaje mi sie że te problemy zaczeły sie po wymianie rozrządu i płynu w chłodnicy.
Co może być przyczyną i jak ją zlokalizować? prosze o pomoc.
#2
Napisano 21:02, 16.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:15, 16.05.2010
Elektrozawór lovato ev00
Wielozawór lovato305
obudowa wielozaworu gzwm
zawór tankowania lovato bc00
zastaw wtrysku gas tech 5
Tyle wyczytałem z wyciągu świadectwa homologacji!reduktor był zmieniany 11.09.Od tego czasu auto przejechało 20tys km!
#4
Napisano 21:20, 16.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:25, 17.05.2010
#6
Napisano 09:52, 17.05.2010
KM: 147
Porównaj sobie moc reduktora (140hp) i moc twojego silnika 147hp
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych