Skocz do zawartości


RODO w HAKP

problem


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:38, 16.05.2010

Witam Wszystkich.
Problem mój polega na samoczynnym przełanczaniu się instalacji na paliwo!Gdy zpowrotem przełącze na gaz ujedzie kilka metrów i buuuuu, po czym przełanczam na pb (jedzie normalnie) i zpowrotem na gaz i teraz już zachowuje się normalnie, aż do następnego przełączenia.Wydaje mi sie że te problemy zaczeły sie po wymianie rozrządu i płynu w chłodnicy.
Co może być przyczyną i jak ją zlokalizować? prosze o pomoc.
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • SkÄ…d:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:02, 16.05.2010

Podstawa: napisz jaką masz instalację LPG - ze szczegółami.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:15, 16.05.2010

reduktor arkic 140 hp
Elektrozawór lovato ev00
Wielozawór lovato305
obudowa wielozaworu gzwm
zawór tankowania lovato bc00
zastaw wtrysku gas tech 5
Tyle wyczytałem z wyciągu świadectwa homologacji!reduktor był zmieniany 11.09.Od tego czasu auto przejechało 20tys km!
  • 0

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • SkÄ…d:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:20, 16.05.2010

bartekdoma, wszystko jasne - reduktor nie wyrabia i tyle, jak jest na gwarancji to jedź do zakładu niech wymieniają na mocniejszy.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:25, 17.05.2010

Dzięki Siwy, ale skąd masz taką pewność?
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:52, 17.05.2010

reduktor arkic 140 hp

KM: 147

Porównaj sobie moc reduktora (140hp) i moc twojego silnika 147hp
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq