Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord dławi sie na zimnym silniku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:26, 16.05.2010

witam mam accorda z 2002r przebieg 60 000km 1,8 f18b2 od miesiąca zaówazyłem ze auto jest słabsze a tydzien temu na zimnym silniku przy obrotach około 2500 zaczeło go dlawic nie dalo sie dodac wiecej gazu. po przejechaniu 500m problem znikał. wymieniłem przewody ,świece, i czysciłem czujnik egr teraz nie mam dławienia na zimnym silniku ale jak mam obojetnie na ktorym biegu obroty powyzej 3000 to czuc takie równomierne spadki mocy(takie falowanie) co sekunde mocniejszy i slabszy. gdzie moge jeszcze szukac przyczyny? prosze o pomoc. aha po podłaczeniu do komputera pokazuje ze nie dziala sonda lambda ta za katalizatorem. ale jak pytałem w aso to nie ma nic wspólnego z tym co sie u mnie dzieje
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:24, 16.05.2010

robinson30i, czy problem jest na PB i LPG czy tylko LPG ??
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:55, 16.05.2010

to sie dzieje na benzynie i na gazie
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:02, 16.05.2010

wymieniłem przewody ,świece, i czysciłem czujnik egr teraz nie mam dławienia na zimnym silniku ale jak mam obojetnie na ktorym biegu obroty powyzej 3000 to czuc takie równomierne spadki mocy(takie falowanie) co sekunde mocniejszy i slabszy.

Jak wygląda przepustnica? kiedy wymieniałeś filtr powietrza?
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:15, 16.05.2010

filtr powietrza wymienialem 10tys km temu a przepustnicy nie sprawdzalem bo podobno jak bedzie brudna przepust to na wolnych obrotach bedzie nierowno pracowal a on do 2500obr chodzi super
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:19, 16.05.2010

Tak czy inaczej przeczyść ją,zrób reset (odłącz na kilka chwil aku) i testuj.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:21, 16.05.2010

No to może zacznij od sondy mimo wszystko :). Co serwis to serwis a jeśli ci dławi / zalewa to mogą być błędne wskazania sondy... Tylko nie jestem pewien jak to jest z działaniem sondy na zimnym silniku...
  • 0

#8 Salvius

Salvius
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:DW/DL
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 16.05.2010

Tylko nie jestem pewien jak to jest z działaniem sondy na zimnym silniku...



Z tego co się orientuję sonda na zimno nie działa. Optymalną pracę ma po nagrzaniu.
  • 0
Landi Renzo Omegas
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:53, 16.05.2010

a czy takie objawy moga byc od kopołki czy warto tam szukac przyczyny. jak przeczyszcze przepustnice to trzeba robic adaptacje czy sama sie ustawi

[ Dodano: 2010-05-16, 18:56 ]
kolega mi jeszcze mowi ze mial podobne objawy ale przez katalizator mial zatkany ale jego auto miało 300tys a moj ma 60tys to chyba odpada
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq